Oulun mammamiitit

Rozie: Meillä neuvolasta sain lainaan tuon sähköpumpun ainakin kuukaudeksi. Kannattaa kysyä josko teilläkin saisi neuvolasta lainaan. Typerää kyllä itse maksaa jos maitoa pumppaa lahjotukseen..

Mulla tulee maitoa kans yli tarpeen, käytän imettäessä maidonkerääjää. Mullakin meinas olla aina vaatteet ja tyynyt märkänä maidosta imettäessä.

 
Päädyin ostamaan Aventin sähköpumpun itselleni, sain 50e:lla ja saahan tuon sitten myytyä. Ja on niin pieni että on helppo käsitellä ja kuljettaa mukana reissussa :) 
 
Ihan millon sovitaan :) Me ollaan treffailtu tähän asti pääosin jonkun luona mutta ollaan käyty pienemmillä kokoonpanoilla kaupungillakin ja ainakin Vintissä on hyvä kaffitella :) 
 
Joo, nää on mukana treffeillä millon & missä sovitaan :)
Harmi kun se Pannukakkutalo on ihan mahollisimman hankala vaunujen kannalta :( Siellä ois niin hyvejä herkkuja...
 
Miten olisi 6.4 keskiviikkona? Olisiko iltapäivällä joskus klo 13.00 hyvä aika? Nää on vain ehdotuksia! Vintti on hyvä paikka kahvitella ja jos joku haluaa syödä lounasta niin sekin onnistuu!

 
Minen vielä osaa sanoa, ku ollaa Ylivieskaan menossa siinä joku päivä ja en tiiä onko se just tuo. Mutta tulen,jos kaupungissa olen.
 
heip  ! paljonko mammoja teitä siellä yleensä on? itekkin asun oulun lähistöllä ja olisi joskus kiva nähdä muitakin joilla samaikäinen muksu :)
 
Mulle passaa varmaan tuo 6.4, ei ainakaan nyt tiedossa että ois mitään menoa.. Ja vintti passaa kyllä :) Ja aikakin siis.. Siitä voiskin sitten suunnata kaupungille ristiäiskamppeita katteleen..
 
Citronella: Me ollaan pääosin treffailtu neljästään, minä, Sadepilvi, Wii ja Pinkus. Raskausaikana tavattiin pari kertaa muitakin, RK78 joulukuisista oli mukana ja Hilppa86 helmikuisista. Joku muukin helmikuinen oli joskus ja OrigO on aikonut jatkossa tulla mukaan. 

Ilman muuta kannattaa tulla paikalle jos vain pääsee, ainakin itselleni nämä vauvatapaamiset on erittäin piristäviä tapahtumia, mukava nähdä muita samanikäisiä vauvoja ja jakaa asioita samassa vaiheessa olevien kanssa :) 
 
Pidetäänkö keskiviikko 6.4 ja klo 13.00 nyt sovittuna? Kiva päästä näkemään muitakin äitejä ja vauvoja:)
 
Mekin tullaan jos satutaankin olemaan maisemissa. Torstaina viimeistään suunnataan Kuhmoon ja mieheke tahtois kovasti lähteä jonnekkin jo maanantaina, katotaan nyt keksitäänkö mitään :)
 
Näemme siis huomenna. Hullut päivätki näyttäs olevan. Pitääpä varata parkkeerausaikaa himpun enemmän, ku normaalisti. Siellä ois tarjouksessa mun haaveimuri :) pitää varmaan ostaa semmonen. Nähtäskö suoraan siellä perällä, "mammaosastolla", vaunuparkin, mikron ja vessojen läheisyydessä. Ensimmäinen paikallaolija jos varailis pöytää.
 
Miepä en oiskaan hoksannu,että kannattaa varata parkkeeraamiseen extra-aikaa.. pitääpä lähteäkkin hyvissä ajoin. Ajattelin jäädä hulluille päiville ja muihin kauppoihin miitin jälkeen pyörimään, jos joku haluaa liittyä seuraan. Mm.aurinkolasit pitäs tytölle löytää ja itelle vyö, alkaa housut tippuun jalasta :)

Mutta huomiseen!
 
Takaisin
Top