Oulun mammamiitit

Meiile passaa hyvin puolenpäivän jälkeen. olisiko klo 13.00 hyvä vai ?
 
Me ei päästäkkää :( Anoppi istuu parhaillaan junassa matkalla meille. Shoppailemaan kuulemma pitää mennä joten vilkutellaan jos törmäillään kylillä
 
Me tullaan pyörähtään, mutta ei ehkä olla kovin kauan. Tytöllä on vielä ollut yskää ja ite oon kans vielä yskässä, ei se nyt varmaan heti tartu muihin mutta kuitenki.
 Passaisko se klo 13.
 
Meidän on kans pakko jättää huomiset kaffittelu väliin. tultiin tänään reissusta ja tiistaina lähdetään me neidin kans uudestaan niin pakko saada koti hommat kuntoon. Ja mies lähtee tiistaina viikon mittaiselle reissulle niin haluaa olla neidin kans huomenna isä tyttö päivää viettäen. Hauskoja kahvittelu hetkiä. Tullaan neidin kans seur kerralla:)
 
Mä kans joudun perumaan :( lähdetäänkin jo tänään ajelemaan mökille niin luvassa pakkausta ja kodin kuntoonlaittoa.
 
Ei vitsi miten huono päivä, ku meilleki tuli ihan viime hetken este! Apua hilppa etkai sä nyt mee yksin sinne, toivottavasti hoksaat nää viestit...
 
En ees ollu huomannu,että oli päivä lyöty lukkoon. Pitäiskö jatkossa sopia facebookissa, siellä kaikki käy varmasti useammin kuin täällä..
 
Mä voisin luoda ryhmän ihan vaan näitä varten. Tarvii vaan lisätä jokainen teistä siksi aikaa kaveriksi että saan lisättyä ryhmään, sitten voi poistaa kavereista jos tahtoo ;). Lisää mut kaveriksi komulainen.katri(at)gmail.com

Lisää kaveripyyntöön vaikka teksti Oulun mammat niin tiijän mistä kyse :D
 
Ja jos olette fb-kavereita keskenänne loput niin ryhmän jäsen voi lisätä omalta kaverilistaltaan henkilöitä liittymään :)
 
Takaisin
Top