Oulun mammamiitit

Juu, lounas passaa mainiosti =) Luultavasti kaikilla tulee jouluruuat jo ulos korvista niin mennään syömään jotain mahdollisimman vähän jouluruokaa muistuttavaa evästä :D
 
Mullon kampaaja 13.30 tollon. Toki jos mennään aiemmin tai myöhemmin, oon mukana. Siellä kestää se vajaa kaks tuntia.
 
No entäs maanantai? Mulla on neuvola klo 13 (ellei se täti peru sitä kun käyn ens viikolla siellä kontrollissa) mut sen jälkeen sitten?
 
Tosin käy mulle tiistaina mihin aikaan vaan, myöhemmin taitais olla parempi niin ei haittaa jos taas 'pikkuisen' venyy ;)
 
Mulle sopii millon vaan väliviikolla. Toki neukkulan aikaa ei sille viikolle vielä ole, varmaan kuitenki siellä pitää käydä pyörähtään.

Mitäs suosikkipaikkoja olis? Mä tykkään intialaisesta ja tietysti menee kaikki perus mestat kuten amarillot jne...

Salaattilounaskin vois olla ihan jees ku on joulunpyhät syöpötelly suklaata kuitenki. Esim. Olivia. Mutta käy mikävaan!
 
Mullekki passaa sillä viikolla muuten aika ko aika. Maanantai passaa hyvin tai sitte tosiaa tiistaina kolmen jälistä. Salaatti jutut vois olla jees. Ja sitte tietty kahvit (ja jotain hyvää emoticon )
 
Joo, minä en lähe mihinkään mistä ei saa jälkkäriä emoticon .

Paikkaahan me ehditään miettiä vielä, jos ajan sais päätettyä että taustailevatkin tietäisivät tarkkailla tilannetta.

Eli Ma klo 14 tai ti klo 15?
 
Mulle ei toi tiistai passaa, oon vielä kotipuolessa reissssa. Sieltä kotiudun ke iltapäivällä.. Mutta sitten onkin mun reissut reissattu hetkeksi :)
 
No voihan....
Mulle ei oikein sovi kuin nuo ma ja ti varmasti, näillä näkymin tulee sitten vieraita...
 
Mulle passaa millon vaan, mikäli vointi osallistumisen sallii. Perjantai oli taas niin tuskanen, että olin aivan varma että nyt tuli lähtö. Launataina taas ihan ok. Että kyllä tässä meikäläinen elelee jo päivä kerrallaan. Voi jessus jos joudun jouluksi sairaalaan enkä saa KINKKUA JA SINAPPIA!! Niin että ilmotelkaa vaan aika ja paikka, saavun mikäli jalat kantavat.emoticon
 
Pinkus: No voihan se mies tuoda sulle kinkkua ja sinappia sinne sairaalaan :D Jospa sinä pysyisit vielä kasassa, vaikka toisaalta, mistäs me kukaan tiedetään milloin on aika siirtyä laitokselle ;)
 
Mitenkäs tehdään?

Olisko paikkavalinnaksi Pannu ihan huono? Oon katellu tässä eri paikkojen ruokalistoja ja siellä on oikeastaan laajin, eli jokaiselle jotakin. Mulle kyllä käy paikka kuin paikka, mutta mieluusti sellaisella listalla että on jotain lämpimiä annoksiakin, en hirveesti välitä talvella pelkistä salaattilounaista vaan kaipaan lämmikettä :D
Olis kyllä kiva käydä jossain missä ei ole ennen käynyt, mutta enhän mä edes näköjään tiedä mitä ravintoloita täällä on :D

Ehdotuksia???
 
Pannu käy ja mulle mikä tahansa, mutta ei nuo karvaset pizzeriat.

Miten aika?
 
Heips,
Mulle käy mikä paikka vaan. Pannu on ihan hyvä. Muita mitä tuli mieleen oli Puistola ja Grill it, mutta Pannu varmaan vähä kivempi. 

Mutta mikäs se päivä ja aika olis? Tiistaina en mäkään pääse vielä klo 14 mutta 15 passaa. Myöhäinen lounas, aikainen päivällinen :)
 
Noitakin kattelin mut molemmissa on tosi suppeat listat. Joten sovitaanko se Pannu? Sinne kun voidaan nyt vielä mennä, jatkossahan miittipaikkojen valintaan on sitten ihan muut kriteerit ;D

Sanokaa vaan päivä ja aika, myöhäinen lounas tiistaina?
 
Jes eli Pannu ja tiistaina käviskö 15.30? En varmaan ehi siihen kolmeen ja ei tarvis teitin joko ootella tai mun kuolata teijän ruokia. Pinkus, rozie, Sadepilvi?

Ihanaa joulua ja paukkuvia pakkasia kaikille!
 
Takaisin
Top