Oulun mammamiitit

Lähetään kaikki rivissä vaunujen kanssa pyörimään hulluille päiville eikä varmana väistetä vastaantulijoita, kanssaihmiset on mielissään ;D Mä olisin mieluusti koittanut välttää väkijoukkoja, mutta eipä taida onnistua. Toivottavasti vinttiin mahtuu. Onneks ei tarvi mun koittaa saada autoa parkkiin. Nähhään... 
 
Ai niin hullut päivät.. kiva nähdä tänään. Nähdään siellä "mammaosastolla. Itse tulen bussilla niin voi olla et olen ennen yhtä paikalla
 
Voi surkia, kun puoli tuntia edellisen viestini kirjottamisen jälkeen iski migreenikohtaus, neljän vuoden tauon jälkeen. Eli jäi tämä miitti ja hullut päivät multa väliin, toivottavasti pääsen taas seuraavaan!
 
Mä ajattelin, että onhan tässä jo edellisestä kulunu niiiiin pitkä aika jotta pitäskö sopia uutta aikaa emoticon Vaan eihän ollukkaan kuin viikko menny..

No mutta kun kerran alotin niin voishan sitä sopia uutta aikaa, musta oli ainakin kiva nähdä ja rupatella :)
 
Jeh, ens viikosta eteenpäin mekin todennäköisesti pysytään pääosin näillä nurkilla. Aikaehdotuksia vaan :)
 
Minustakin oli kiva nähdä! Pääsiäisen jälkeen ollaan taas maisemissa niin mukana ollaan kun löydetään päivä!
 
Jes, uutta miittiä kehiin. Ens viikolla ollaan meki reissussa, käviskö se pääsiäisen jälkeen? Keskiviikko 28.4? Torstai 29.4.? Ja sitten onkin jo vapunaatto!? emoticonHuh huh ja toukokuu! Onkin nyt ihan kummallista kun pääsiäinen ja vappu on näin lähellä toisiaan.
 
Joo, meillä on ristiäishulinaa ens viikko joten pääsiäisen jälkeen onnistuisi hyvin. Vapun jälkeen reissataankin taas Savonlinnaan. Mulle passaa molemmat ed.mainituista päivistä.
 
Meille passais se keskiviikko, mut se on 27.4 ;) Vapuksi varmaan lähdetään reissuun niin torstai menee jo valmistautuessa
 
Ai katos joo niin onki, mä en osaa lukea kalenteria enää emoticon
Katsos olin ajatellu että meiän rokotusneuvola on tiistaina 27.4. mutta sehän on keskiviikkona. Tyttö saa siis rokotukset sillon keskiviikkona heti aamusta, voipa olla että ei samana päivänä lähetä yrittään kaupungille :(
 
Sadepilvi: voi olla ettei kannata, tosin oireet alkaa vasta 6-8 tunnin päästä rokotuksesta ja Riinalle nousi kuume 7 tunnin päästä. 

Oisko sitten muille käynyt treffit jo tiistaina niin Sadepilvikin pääsisi mukaan? 
 
Joo, jos tiistai 26.4. passais teille muille niin oon minäkin mukana. Mutta vasta iltapäivällä, koska oon vakaasti päättänyt mennä tytön kanssa äiti-vauvajoogaan tiistaisin klo 11 :) Tänään meen ostamaan kuntoilukortin jota pitää kans käyttää :D
Myös torstaina ehkä käy, riippuen siitä tuleeko tytsi kipeeksi rokotuksista ja miten yö menee.
 
Me ei päästä tiistaina, ku meillä on rokutukset aamulla. Eli Sadepilvi: en siis pääse tiistaina joogaan, mutta seuraavalla viikolla voi jo yrittää lähtä :)
 
Jes, - nähdään siis viikon päästä tiistaina klo 14 Vintissä.

EDIT tai siis mää oletin että Vintissä?? :D Kyllä muukin paikka käy :)
 
Vintti on varmaakin paras vaunuarmeijalle:) Eli tiistaina 26.4 klo 14.00 nähdäänemoticon
 
Takaisin
Top