Oulun mammamiitit

Mulla on jalka rikki enkä tiedä voinko ajaa autolla, mut koitan kuitenkin päästä paikalle, kulkeehan nuo bussit melko läheltä eikä joudu siis pitkää matkaa kävelee :) 
 
Nytpä on niin,että taitaa jäädä multa tämä miitti välistä :( Mulla on veli Helsingistä asti kylässä ja sillä lähtee juuri lento 14.30 ja sitä ollaan tytyn kanssa kentälle viemässä.

Harmittaa kyllä,että menee näin päällekkäin nämä hommat.
 
Hilppa: Siellä kentällähän pitää olla jo paljon aikaisemmin, viette kentälle ja tulette sieltä suoraan miittiin :) 
 
Näemmä oon kirjotellu miten sattuu.. lento lähtee klo 15.30 eli kentälle vien 14.30.. kattoo nyt jos vien aikasemmin, niin sitten ennätän paikalle.
 
Näemmä oon kirjotellu miten sattuu.. lento lähtee klo 15.30 eli kentälle vien 14.30.. kattoo nyt jos vien aikasemmin, niin sitten ennätän paikalle.
 
Oisko aika taas kerääntyä vaihtamaan kuulumisia? Paikkanahan vois olla taas Stokkan Vintti (muita ehdotuksia???). Millonkas treffataan?
 
Meille passaa taas ensi perjantaista lähtien, alkuviikko ollaan mökkeilemässä :) 
 
Meille passaa ens viikkolla ma- to päivät . V.lopuksi lähdetään mummolaan:)
 
Voisko Sadepilvi (aka aikatauluntekijävelhoilija) tehä semmosen äänestysjutskan niinku sillon aikoinaan? Jos siihen laittas ens viikolta vaikka muutaman päivän ja seuraavalta viikolta kans?
 
kävin rustaamassa meille sopivat päivät olikin vain muutama päivä mikä kävin :( Meidän Iskä lähtee ens tiistaina reissuun niin ollaan neidin kanssa vilkuttamassa. Keskiviikkona lähdetään neidin kans mummoilemaan ja ollaan viikko reissussa.
 
Nythän mä vasta hokasin että tuleva torstai on helatorstai, pyhä siis, Vintti ei liene auki sillon. Mutta kyllähän paikkoja löytyy, joskaan ei kahviloita.
 
Kävin ruksimassa meille passelit päivät. Mulla on sisko "au pairina" ens viikosta lähtien, joten se saattaa liittyä seuraan :)
 
No niin...Suurempaa osanottoa ei ilmeisesti ole tulossa, joten miten olis ens maanantai 6.6.? Siellä olisi eniten eli 4 osanottajaa. Kävin muuttamassa omia rukseja ku suunnitelmat vähä muuttui. Voi kyllä jatkossakin muuttua päivän varoitusajalla...
 
Me tullaan Kaapon kanssa :) Satuinpa kerrankin kattomaan tänne oikeeseen aikaan :P. Mihin aikaan tavataan vintillä?
 
Takaisin
Top