Oireita

Tunteeko kukaan muu jo vauvan liikkeitä? Ite tuntenut vkolta 15 lähtien :)

Voi kuinka ihanaa:Heartred:love7

Mulla vasta 12+5 joten en liikkeitä vielä tunne. Äsken dopplerilla kuunneltaessa kyllä kuuli että pieni liikkuu paljon.
Hassua ajatella että pikkuinen liikkuu ehkä jopa tälläkin hetkellä enkä tunne vielä mitään:woot:
 
Oon kyllä hulluuden partaalla tän paineen tunteen kans joka tuntuu PERÄSUOLESSA, ainaki välillä ja hirveät ilmavaivat ja turvotus. En tiiä mikä tota tekee mut iltaisin yleensä tulee aamusin ei mitään, ja tota samaa oli alussa ja meni pois kauaksi aikaa niin nyt tuli uudestaan. Mulla oli viime raskaudessa tätä samaa, jostain syystä lantionpohja lihasten jännitys helpottaa hetkellisesti. Sekoan tän vaivan kans ja huolettaa ku ei tiedä mistä johtuu :sad001 eilenki luulin melkein et synnytän, mut jospa en kuitenkaan viime raskauski meni kuitenkin ihan loppuun saakka vaikka tota tunnetta olikin :D mut ku se tunne on pahimmillaan, tuntuu oikeasti että sekoan ku koko ajan pitää rampata vessassa ja mieskin tukehtuu mun ilmavaivoihin.. yhyy sori karsee valitus
 
Lisäystä tohon edelliseen et tosiaan vaikka sillä vessassa ravaa niin ei kyllä mitään tuu :"D
 
Voi ne on nää ihanat hormoonit. Tuo kamalan hajuset kaasut ja vatsan jumitus johtuu kun suolen toiminta hidastuu. Itelläkin vatta välillä todella jumissa ja vaikka kuinka istuu vessassa nii ei...
 
Ensimmäiset harkkasupparit tunnistettu :D viime raskaudessa alko samaan aikaan
 
Eilen bongattu ekat harkkasupparit. Onneksi tiedän, että nuo mun kohdalla vaan varoittelevat hidastamaan tahtia eivätkä tee mitään. Liitoskivut sensijaan ovat olleet täällä jo viikkoja. Onneksi eivät kuitenkaan kovin hankalina - vielä.
 
No niin! Tänään kävin äippäpolilla ja meijän pikkusella ei toista jalkaa ole. Tehtiin istukkatutkimus (joka muuten mulla tuntu tosi kivuliaalta) ja tutkimustulokset saadaan parin viikon päästä. Kuitenkin siitä lääkäristä sai sellaisen kuvan ettei se usko muihin poikkeavuuksiin enkä mäkään usko. Selkäranka on aika varmasti ihan loppuun asti kehittyny ja vasen jalka toimii moitteetta. :)
 
Voi Mindie :Heartred Onneksi nykyään on niin hurjasti kaikki proteesit kehittynyt, ettei varmaan pienellä tule olemaan mitään ongelmaa:love2
 
Takaisin
Top