Oireita

Tsemppiä mindie, kaikki menee varmasti hyvin:Heartred
Mun eräs kaveri syntyi aikoinaan toinen jalka lyhyempänä, joten jalka amputoitiin, ja hänellä ei mitään ongelmaa proteesin kanssa:) Kävelykin sujuu erinomaisesti!

Omaa napaa, Mulla otettiin perjantaina hiivanäyte ja bakteerivaginoosi testattiin. Tänään sain tulokset ja ei ollut pikatestin mukaan vaginoosia eikä hiivaa, mutta joku emätintulehdus on.
Näytteessä oli samoja bakteereita kuin bakteerivaginoosissa.
Mulla testattiin hiiva viikko sitten kun oli ollut hirveää kutinaa ja negaa näytti.
No mun neuvolantäti ja lääkäri määräs mulle Zidoval 7,5mg emätingeeliä viiden vuorokauden ajaksi, ettei vaan ala supistella tulehduksen takia. Laitoin ensimmäisen annoksen aamulla ja menin päikyille. Ja arvaatka mitä, armoton kutina on hävinnyt!!:happy:
Onko teillä kenelläkään kokemusta kyseisestä lääkegeelistä?:anyone
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Tänään oli jo paljon parempi olo eikä itkettäny tai mitään polillakaan. Ollaan miehen kanssa paljon käsitelty asiaa ja ollaan sillä kannalla että jos mitään muuta poikkeavuutta ei löydy, niin jatketaan raskautta. Vähän toki jännittää, että miten proteesit ja muut onnistuu, siellä siis ei ole minkäänlaista tynkääkään, mutta lääkäristä huomas ettei se tule olemaan ongelma. :) kun vauveli syntyy niin tarvitaan paljon tukea, mutta onneks meillä on aika hyvä tukiverkko olemassa.

Mutta kaikki varmasti järjestyy, jännittää vaan se keskenmenon riski, joka on suurentunut näin ison poikkeavuuden vuoksi ja töissä usea huone eristetty influenssan takia ja sitten tää istukkatutkimus kans lisää prosentilla keskenmenon riskiä. Kunhan vaan ei sais sitä influenssaa ittelleni.

Mä odotan kans innolla, että vauvan liikkeet alkais tuntua. Vauva nimittäin liikkuu hyvin tarmokkaasti siellä vaikka toinen jalka puuttuukin. Nyrkkeili kovasti kameralle. :Heartred
 
En tiedä ootko jostain lukenut jo täällä,mutta mun esikoinenha paljastui ylläri downin syndroomaksi. Vaikka kaikki testit tms viittasi 'tavis' lapseen. Järkytys oli suuri kun neiti syntyi. Ekan vkon joutu olemaan hengityskaapissa/teholla. Mutta olen niin iloinen hänestä ja hänen erityisyydestä. Hän on siunaus. Niinkuin sinunkin ihana vauvasi! Niinhän sitä sanotaan että Erityiset valitsevat perheensä. Haleja sinne!
 
En tiedä ootko jostain lukenut jo täällä,mutta mun esikoinenha paljastui ylläri downin syndroomaksi. Vaikka kaikki testit tms viittasi 'tavis' lapseen. Järkytys oli suuri kun neiti syntyi. Ekan vkon joutu olemaan hengityskaapissa/teholla. Mutta olen niin iloinen hänestä ja hänen erityisyydestä. Hän on siunaus. Niinkuin sinunkin ihana vauvasi! Niinhän sitä sanotaan että Erityiset valitsevat perheensä. Haleja sinne!


En kyllä bongannut, vaikka kovasti oon näitä keskusteluja lukenu. :) Se on hienoa lukea kokemuksia, että kuinka perheet on pärjänny ja just sitä ettei nähdä sitä asiaa heikkoutena. Varmaan ollu aluks tosi rankkaa kun kuullu uutiset ja sitten vauva ollu teholla hengityskaapissa, kun toivois vaan että kaikki sujuis hyvin. Tässä voi tietty tapahtua mitä vaan mutta usko on luja että tästä selvitään kun muutkin on selvinny ja pärjännu niinkun just sä ja moni muu. :)
 
Kävin tänään gynellä tulehdusoireiden vuoksi ja ultratessa näky kuinka kohtu supisteli koko ultrauksen ajan. Vauvaparalla oli ahtaat oltavat. Onneks supistukset ei ole vielä saaneet mitään aikaseksi. Sain nyt antibiootin (kuudes tässä raskaudessa) ja sairaslomaa koko ens viikon. Toivotaan että näillä rauhoittuu. Rv15+4 ja vauvan koko vastasi hienosti viikkoja. Siellä se potki ja laittoi käsiä suuhun :Heartred.
 
Jep, kyllä tässä käytettyjen lääkkeiden määrä vähän mieltä painaa. Antibioottien lisäksi lukuisat hiivalääkitykset. Mut ei voi mitään.
 
Kävin tänään gynellä tulehdusoireiden vuoksi ja ultratessa näky kuinka kohtu supisteli koko ultrauksen ajan. Vauvaparalla oli ahtaat oltavat. Onneks supistukset ei ole vielä saaneet mitään aikaseksi. Sain nyt antibiootin (kuudes tässä raskaudessa) ja sairaslomaa koko ens viikon. Toivotaan että näillä rauhoittuu. Rv15+4 ja vauvan koko vastasi hienosti viikkoja. Siellä se potki ja laittoi käsiä suuhun :Heartred.

Oi sun suolisto parkaa. Muista precosa tms. ettet saa kaupanpäälle viel antibioottiripulia. .:schoked025
 
Oi sun suolisto parkaa. Muista precosa tms. ettet saa kaupanpäälle viel antibioottiripulia. .:schoked025
Juu, maitohappobakteerit käytössä. Vaikkakin tää antibiootti on siis paikallishoito. Kaupan päälle tässä on vielä ärtyneen suolen oireyhtymä joka ei oo tykänny raskaudesta...
 
^Kohtalotoveri. Mullakin ibs. Sillon kun raskaus oli alkanut, ibs oireili mulle pahemmin kuin ikinä ennen. Se oli ihan kamalaa. Nytkin tulee välillä niin karmeita kipukramppeja että makaan vaan sängyssä ja itken :arghh:
 
^Kohtalotoveri. Mullakin ibs. Sillon kun raskaus oli alkanut, ibs oireili mulle pahemmin kuin ikinä ennen. Se oli ihan kamalaa. Nytkin tulee välillä niin karmeita kipukramppeja että makaan vaan sängyssä ja itken :arghh:

Joo, just noin mullakin. Ihan törkeet kivut (kestää ehkä puol tuntii) ja sit suoli tyhjenee...
 
^ Täälläkin kohtalotoveri. Myöskään mun maha ei tykkää tästä raskaudesta yhtään. Nyt taas vähän helpompi jakso menossa (kopkop) mutta pari viikkoa sitten oli tosi pahat kivut. Tuntuu että saa tosi tarkkaan miettiä mitä laittaa suuhun. :wtf:
 
Täällä kans yks ibs:n kanssa painiva - ehdin jo huokasta helpotuksesta kun tossa yks paha ummetus kausi meni ohi, mut täs nyt taas pari päivää taas kiristelty hampaita - toivottavasti tää ei ihan koko raskautta olis näin pahana tai sit on pakko rupee testailee ruoka aineita, enkä oikeen haluis vetää mitään kunnon fodmapia raskausaikana :dead:
 
Voiko oikeasti olla, että tunsin aamulla ekaa kertaa pienen liikkeet?! Mulla on 13+3, ja se siis tuntui ihan erilaiselta, mitä esim ilma vatsassa. Ja tuntui vielä just siinä kohtaa missä kuuluu syke parhaiten dopplerilla. Kuulostan varmaan ihan idiootilta sillä tää on mun ensimmäinen:hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top