Oireita

Mä kans oon huomannu ton "pään pehmenemis" efektin.. meinaa unohtua lääkkeet ottaa, pyörii kotona huoneesta toiseen kun ei muista mitä pitikään tehdä/hakea, jne.. aika turhauttavaa..

Ja oon huomannut et kolautan/hankaisen aina saman kohdan mahasta johonkin. Se onkin sit ainut kohta koko mahasta mihin on tullut raskausarpia :rolleyes:
 
Mulla kans muisti on ihan mennyttä, nyt myös jonkunlainen hajamielisyys tullut, unohdan kesken lauseen mitä olen ollut sanomassa, hukkaan tavaroita yms. Toivottavasti tämä menee nopeesti ohi synnytyksen jälkeen. Lisäks oon nykyään puol sokee kun tää raskaus on vienyt näönkin. :D
 
Maalailin tänään vanhaa keinutuolia, niin en tiiä oisko kumartelu aiheuttanut aika yllättäen alkaneen alavatsakivun. Oikealla alhaalla vatsassa oli yksi kohta mikä oli tunnin verran kipeä, että pystyin vaan maata sängyssä. Mietin jo päivystykseen lähtöä, mutta tuli mieleen jos onkin vain suolistokipua niin jäin seurailemaan. Vauva kuitenkin alkoi liikkua normaalisti kun join vettä. Ja niinhän se kipu meni ohi lopulta.
Kyllä noi 'ei-supistus-kivut' aina vähän säikäyttää.. Ajattelin, että soitan kuitenkin huomenna neuvolaan asiasta.
 
Mites kanssasisaret jakselee näillä helteillä? Mä en nauti sitte yhtään, ihan tuskaa. Oon turvoksissa ku ilmapallo, ihan koko kroppa täys nestettä. :dead: Vaatteiden saumat jättää painaumia ja aamulla oon täys lakanan rytyistä jääneitä painaumia.. Yhdet ainoot kengät menee enää just ja just jalkaan. Ensi viikoksi luvattu vaan kuumempaa ilmaa. :arghh: rv 39+1.
 
Liian kuuma! Sain onneksi kaverilta tuulettimen tänään, ihan mahtava juttu. Ja toinen apu, lähdettiin hellettä pakoon kauppakeskukseen, ihana ilmastointi :)
 
Ihan perseestä! Vihaan kesää muutenki ja näin raskaana ollessa vihaan vielä enemmän. Mulle menee myös jalkaan tasan yhet kengät, tarralloset sandaalit. Kädetki on niin turvoksissa ja niitä särkee yötä päivää. Meidän yläkerrassa on hiton kuuma koko ajan, tuuletin pauhaa koko yön ja silti hikoilen ku pieni sika. Eli aika huonosto jaksellaan :D rv 39+3
 
Tää kuumuus on ihan takapuolesta! Meillä on onneks tuollainen 2x3m lasten uima-allas. Oon siellä ollut melkein koko päivän. Voisipa siellä nukkua... Sisällä on hot like hell...
 
Mä en edes voi mennä uimaan ko limatulppa lähteny :sad001 meillähän on joki + uimaranta tossa tien toisella puolen.. kiva kattella ko muut pulikoi :P
 
No ei oo todellakaan Marinellahi kivaa :sad001 Toivottavasti irronnut limatulppa enteilisi synnytystä pikapuoliin :)
 
Voihan plaah :arghh: Lääkäri teki sisätutkimuksen, kohdunsuu epäkypsä ja kiinni. Tänään 40+0. Ei taida siis synnytys kovin pian alkaa :arghh:
 
Takaisin
Top