Oireita

Mulla tänään 12+0 ja menkkamaisia tuntemuksia on ollut..onko teillä muilla miten?
 
Viima mulla oli pari päivää sitten ja nyt siis 11+4. Uskon kuitenkin että kuuluu asiaan jos ei kivuliasta ole ja varsinkin jos on lähellä päivä jolloin menkkojen pitäis alkaa niin mulla on sillon ollut menkkakipuilua. :)
 
Hajuista, ulkoa tullut koira haisee, saa melkein oksentamaan, enkä ole oksentanut raskauden aikana kertaakaan!! Hyi kamala!
 
Voin vaan kuvitella koiran hajun. Oksu poksu lentää pelkästään ajatuksesta :D
 
Moi! Mä kerron teille nyt mein vauvauutisista. Tänään oli eka ultra ja oon nyt aika shokissa. Sikiöllä oli kaikki muuten niin loistavasti, kaikki oli kehittynyt niinkun pitää ja sydän sykki vahvana ja sikiö liikkui hyvin. Lopussa kuitenkin todettiin että mein pikkuselta hyvin suurella todennäköisyydellä puuttuu toinen jalka. :crybaby2 Nyt ollaan kyllä ihan sekaisin koko tilanteesta, ens viikolla viimeistään jatkotutkimuksiin. :schocked028:sad001
 
Voiskohan mindie olla mahdollista että vauva vain oli sellaisessa asennossa ettei toista jalkaa näkynyt? :eek: ymmärrän shokkitilanteesi ja tsemppiä hurjasti!
 
Jospa oli vain huono näkyvyys? Millä viikoilla olet ja etsittiinkö sitä toista jalkaa kauankin vai vain pikaisesti vilkaistiin?
Tsemppiä!
 
Voiskohan mindie olla mahdollista että vauva vain oli sellaisessa asennossa ettei toista jalkaa näkynyt? :eek: ymmärrän shokkitilanteesi ja tsemppiä hurjasti!

Mäkin toivon kovasti sitä että olis huono asento vaan ja se kai olikin. Kätilö yritti varmaan yli kymmenen kertaa kääntää pikkusta mutta sillä oli liian hyvä olla siinä niin hän ei halunnu kääntyä. Stressaa aika vietävästi, itekkin kun sitä kuvaa kattoin niin se kyllä näytti hyvin pelottavalta, se kokeili sillä toisellakin ultrausjutulla kattoo mutta jalkaa ei löytyny ja tosiaan ei edes tynkää ollu. :sad001:sad001
 
Jospa oli vain huono näkyvyys? Millä viikoilla olet ja etsittiinkö sitä toista jalkaa kauankin vai vain pikaisesti vilkaistiin?
Tsemppiä!

No nyt siis ultrassa todettiin että olisin 11 + 6, mutta koska alle 5pv heittää niin sit pidetään se vanha LA että olisin muutoin 11 + 3. Se etti lopussa sitä jalkaa ainakin puoltuntia ja kätilö kerto olevan kokenut, yli kymmeniä vuosia työkokemusta ja hänellä paha aavistus tästä. Ja monenlaisella anturilla ja vatsan päältä että alakautta, mutta jalkaa ei löytynyt. :sad001
 
Mindie, tsemppiä sulle kovasti :Heartred Toivotaan että sikiö oli huonossa asennossa, ja molemmat jalat löytyy vielä:Heartred
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta, auttaa paljon että täältä tukea saa. :Heartbigred On ihan sekava olo edelleen mutta nyt alkujärkytys alkaa helpottaa. Ens viikolla selviää varmasti paljon asioita ja mä todella toivon että pikkunen ei vaan ollu tarpeeks hyvässä asennossa. Jos jalkaa ei edelleenkään löydy niin toivottavasti muuta poikkeavuutta ei löytyis, kaikki muu kyllä onneks pitäis olla kunnossa.
 
Takaisin
Top