Oireet

Mulla on nyt 9+h yö unet vaihtuneet sinne 6-7h eikä tarvii enään päikkyjä ottaa joka päivä. Parina päivänä nyt melllastanu keittiössä. Ekana pvä pesin kaapin ovia ja tein makaroonilaattikkoa sekä pannaria. Seuraavana pvä jynssäsin pöytätasot ja tein kasvissosekeittoa ja krutonkeja. Eli se jynssääminen oli ihan turhaan kun sosekeitot pärsky vähän joka puolelle :hilarious:

Outoa kun tätä energiaa näihin pikku puuhiin riittää mutta esikon kanssa touhuamiseen ei :confused:
 
Voisko joku kertoa että miten ihmeessä saan taltutettua tän jokapäiväisen makeen ja suolaisen himon!!:grin
Koko ajan tekis mieli jotain sipsii tai suklaata tai muuta yhtä epäterveellistä! Vaikka syön kyllä normaaliakin ruokaa:grin!!
 
Voisko joku kertoa että miten ihmeessä saan taltutettua tän jokapäiväisen makeen ja suolaisen himon!!:grin
Koko ajan tekis mieli jotain sipsii tai suklaata tai muuta yhtä epäterveellistä! Vaikka syön kyllä normaaliakin ruokaa:grin!!

Ei sitä saa taltutettua mitenkää,en minä ainakaa kun esikoista odotin. Se oli vaa joko mässättävä mitä himoitsi tai kitua :D Mun ei tee mieli mitään sipsejä tai karkkia/suklaata,närästää sen verran että pelkkä ajatuskin alkaa etoa. Mä oon himoinnut hedelmäsalaattia ja tässä pari päivää syönyt perunamuusia kun se maistuu niin pirun hyvälle :D
 
Ei sitä saa taltutettua mitenkää,en minä ainakaa kun esikoista odotin. Se oli vaa joko mässättävä mitä himoitsi tai kitua :D Mun ei tee mieli mitään sipsejä tai karkkia/suklaata,närästää sen verran että pelkkä ajatuskin alkaa etoa. Mä oon himoinnut hedelmäsalaattia ja tässä pari päivää syönyt perunamuusia kun se maistuu niin pirun hyvälle :D

Vitsi miten nää oireet ja mielihalut aina eroo toisistaan :D voiku munki tekis mieli hedelmiä! :D mulle tulee varmaan joku sata kiloo ylimäärästä tästä raskaudesta tällä menolla:grin:eek:
 
Mulla on karkin kanssa sama juttu, että koko aika tekee mieli vaan karkkia. Mut sit ku saa olluksi muutaman päivän, ettei syö ollenkaan, niin himo vähän helpottaa. Pitää yrittää korvata sitä makeannälkää juomalla vettä, ja jos (=kun :D) se ei auta niin mitä vaan muuta makeeta juoda/syödä, esim. appelsiinimehu, rusinat, kuivatut luumut yms, mikä on helppo napostella ja huijata itteensä luulemaan sitä karkiksi :hilarious: Sipsin nälkään mulla auttaa yleensä murojen napostelu.
 
Täälläkin suklaata ja sipsiä tekee mieli päivittäin. Letut on myös ollut aika suuri himon kohde :D

Rv 19 aikana on vatsaa alkanut sattua päivittäin. Toivon että johtuu kasvavasta kohdusta ja varmaan rasitus töissä pahentaa tuntemuksia. Vatsan toiminta on vähän normalisoitunut tai muuttunut enemmän ummetukseen päin. Väsymys on aivan valtaisaa. Työpäivän jälkeen ei silmät meinaa pysyä auki millään, mutta silti yöllä heräilee vähän väliä ilman syytä. :sad001
 
Onko muilla alkanut paino jo nousemaan? Mulla on pysynyt koko ajan aikalailla samoissa lukemissa vaikka turvotusta on varsinkin iltaisin. Eikä vanhat housutkaan ole mennyt kiinni enään useampaan viikkoon.
Rv 16+3
 
Onko muilla alkanut paino jo nousemaan? Mulla on pysynyt koko ajan aikalailla samoissa lukemissa vaikka turvotusta on varsinkin iltaisin. Eikä vanhat housutkaan ole mennyt kiinni enään useampaan viikkoon.
Rv 16+3

Mulla on tullut 3kg painoa lähtöpainosta laskettuna :D
Mut kyllä tuntuukin että leviäisin joka puolelle :D
 
Onko muilla alkanut paino jo nousemaan? Mulla on pysynyt koko ajan aikalailla samoissa lukemissa vaikka turvotusta on varsinkin iltaisin. Eikä vanhat housutkaan ole mennyt kiinni enään useampaan viikkoon.
Rv 16+3

Mulla on tullu vissiin 3.5kg lisää painoa. Mulla on vissiin yhdet normihousut jotka menee jalkaan, mutta oon jo siirtyny äitiyshousuihin kun mulla on yhet housut jotka on niin älyttömän mukavat jalassa :)
 
Mulla on paino noussut nyt 2.5kg. Turvotuksen perusteella vois luulla, että olisi enemmänkin noussut. :) Tää turvotuksen lisääntyminen iltaa kohti on kyllä jäätävää. Aamuisinkin kyllä jo masu näkyvissä. Nyt 16+1.
 
Mulla ei viime punnituksen mukaan oo noussut paino kuin puolikiloa, mutta vatsa on aivan selvä. Nyt en oo käyny yli viikkoon vaa'alla. 16+5
 
Mulla ei viime punnituksen mukaan oo noussut paino kuin puolikiloa, mutta vatsa on aivan selvä. Nyt en oo käyny yli viikkoon vaa'alla. 16+5
Mulla sama, selvä raskausmaha näkyvissä mutta paino on noussut vasta 1kg siitä mitä oli ennen raskautta mutta sitä ennenkin vaihteli 1-2 kiloa eri päivinä punnittaessa. Enimmillään ikinä oon painanut 67, raskaaksi tullessa 65 ja nyt 66.
 
Mulla nyt 19+2 ja viime tiistaihin mennessä oli painoa lähteny n.7kg. Pahoinvointi varmaan ja ruokavalion muutos radin takia..
Mut mulla onkin liikaa ylimäärästä ennestään.
 
Tänne tullu painoa jo 5 kiloa :D Tosin alkupaino oli aika pieni ja olen nyt aika surutta syönyt jos on nälkä ollut. :)
 
Minulla oli viime neuvolassa paino entisestään tippunut ja nyt taitaa olla n. -5kg lähtötilanteesta.
 
Mulla kans paino vähän tippunu. Ei tosin haittaa ku on vielä esikoisen jäljiltä tota vararengasta. :D
 
Kävin just neuvolassa. Painoo on tullu reilu 2kg kesäkuun alusta. Nyt oon suunnilleen saman painoinen kuin ennen raskautta. Nyt 15+6.
 
Mulla ei oo painoa tullut lisää vielä, ekasta neuvolasta paino laskenut yli kilolla vaikka oon jatkuvasti syömässä ja mieskin ihmettelee miten mulla voi olla niin usein nälkä :grin Ton ekan neuvolan aikaan oli kyllä ihan järkyttävästi turvotusta, joten veikkaan että paino on nyt aika samoissa kuin ennen raskautta. Nyt rv 17+4
 
Mulla on tullut noin 5kg lisää josta varmaan pari kiloa on silkkaa turvotusta.
 
Mulla on tullu n. 4 kg. Alkuun ei painossa tapahtunu juurikaan muutosta, mut nyt sitä on alkanu vähitellen kertyy :grin
 
Takaisin
Top