Oireet

Keskustelun 'Joulukuiset 2018' aloitti Ma-Ma, 2 huhti 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vaiana Rakastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Kannattaa tosiaan olla yhteydessä neuvolaan/polille. Itse kävin esikoisesta tuollaisen kivun takia polilla. Ultrattiin ja tsekattiin ettei ole raskausmyrkytys.
    Yleensä raskausmyrkytyksessä se kipu on kuulemma kyllä vannemaista ja kiristivää.

Itsellä ainakin kipu johtui ihan vain ahtaasta tilata ja vauva puski jaloilla sinne ylös. Rintalasta tai miekkaluu (vai mikä lie sen nimi olikaan) siellä kovilla.
    Sanoivat myös ihan ummetuksenkin voivan aiheuttaa kipua ihan ihme paikoissa tässä vaiheessa raskautta :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Maurizio Peruskäyttäjä

No just varasin aikaa neuvolaan ja lääkärille. Inhottava oireo_O
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. Maurizio Peruskäyttäjä

Eilen oli niin kovia alapää kouristuksia, että veti maihin. Ja pissaaminen tuntui oudolta. Mutta kaikki muuten normaalisti.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  4. köhnö Tuttu foorumilla

Koska Maurizio sait ajan neuvolaan/lääkärille?

Täällä viime viikosta asti ollut hengästyneisyyttä, enkä oikein osaa yhdistää sitä mihinkään, kun ei sitä koko ajan ole. Nytkin olen yksin kotona, eikä siivouksesta tule mitään, kun tuntuu ettei saa henkeä.
    Jalkojensa päällä ei myöskään pysty olemaan kovin kauaa kerralla, kun niitä rupeaa niin lujaa särkemään.

Kipeät supistelut jatkuvat lähes päivittäisinä, mutta lääkärin tsekkauksessa paikat toissynnyttäjälle normaalit ja 2 vk sitten kohdunkaulaa jäljellä vielä 2,5cm. Lyhentynyt 1,5kk:ssa 1cm.

Rv 35+6
  5. Maurizio Peruskäyttäjä

Kävin viime lauantaina, itseasiassa ennen noita pahempia oireita. Ja nyt siis saikulla. Äippäloma alkaa viikon päästä. Hengittäminen ja kaikenlainen kyykistely on kyllä vaikeaa.
    Mulla ei oo alakertaan kurkisteltukaan paitsi se ainut kerta neuvolalääkärillä.

Jaa tämä sivu