Oireet

Tuleeko kellekään muulle etova olo/oksennus siitä kun juo? Ei oo väliä mitä juon niin tulee tosi huono olo. :sad001
Tulee.
Mistähän se johtuu että mehujää vie pahoinvoinnin, mutta mehu tekee sitä?
Mun hampaista varmaan häviää kiille ennen kuin tämä helpottaa o_O
 
Mulla oli tänään jo parempi olo, eikä tarvinnut tänään pönttöäkään halailla. :) Etovaolo silti jatkuu, eikä ruoka maistu kunnolla. Tänään on 9+5.
 
Vaiana, onpa hyvä et vihdoin osu kohdalle lääkäri joka otti asiasta kopin. :) Nyt vaan kaikki työajatukset taka-alalle, stressi kun ei ainakaan helpota pahoinvointia.

Täällä alkaa ehkä se pahin pahoinvointi helpottaa. Tilalle on vaan tullut aivan hirveä selkäkipu.. Varsin helppo yhdistelmä, kun joutuu tekemään aika fyysistä työtä. :rolleyes: Pahoinvoinnilta oon jo töihin selvinnyt, mutta nyt kun tuo selkä kremppaa niin pahasti, niin mietin että joutuuko tässä jo uudestaan lääkäriin.. :sad001 Viikko olis vielä töitä ennen lomaa, mietin tässä että yritänkö sen kituutella vai mitä teen.. Ja vuoden työntekijä-palkinto tänne suuntaan, kiitos. :hilarious:
 
Mullakin juomisestakin tulee pahaolo, etenkin pelkästä vedestä. Pakko juoda mehua, mutta mehujätski on paras valinta!

Vaiana, todellakin sinä ja vauva edelle, ihan sama mitä töissä ajatellaan!
 
On tullut viime päivinä tavaks oksentaa aina iltaisin... Eli olo vaan huononee :sad001 aikaisemmin oli lähinnä oksettavaa oloa mutta nyt on pitäny mennä sinne pöntölle asti joka ilta... Rv 9+0
 
Mulla oli eilen ihan tajuton migreeni. Illalla oli oksu niin lähellä että työnsin ite sormet kurkkuun. Helpotti oloa kyllä tosi paljon.

Pikkusen on kyllä ristiriidassa sen kanssa, että vuotoja ollu jo 2 viikkoa.
 
Täytyy varmaan testata myös tota mehujäätä. :) esikoisen kohdalla ei ollu mitään ongelmaa juomisen suhteen, mut nyt se on ihan kamalaa. :/
 
Pahoinvointi ja oksentaminen senkun lisääntyy. Nyt tuntu jo oksentaessa että tulee koko mahalaukku mukana. Tän jälkeen onkii ollu kurkku niin kipeä että hyvä kun pystyy nielemään. Pakolla sain yhden leivän syötyä ja otettua vettä vaikka sattuukin kamalasti. Toivottavasti yön aikana helpottaisi niin voisi huomenna koettaa jaksaa touhuta esikoisen kanssa enemmän ja sais ehkä syötyä ja juotuakin jotain.

12+4
 
Täällä ollut tänään aivan järkyttävä olo koko päivän. Ja iltapäivään asti on saanut kyllä halailla pönttöä. Kaikki mitä yritti syödä tai juoda päivän aikana, on tullu samantien ulos. Illasta oon vähän pystynyt syömään, mutta vähänkin syöminen tai juominen saa aikaseksi tosi ällöttävän olon. :/
rv 11+6
 
Huh näitä repäisykipuja :oops: Tulee niin yllättäen välillä ja ihan hullun kipeitä, roiskahtaa ihan vedet silmistä.
 
Mua vaivaa jatkuva väsymys! Ja nälkä. Vuoronperään pitäis vaan nukkua ja syödä. Harmi kun täs ois pari muutakin hommaa.. :D
 
Väsymystä ja toisinaan unettomuutta, pahoinvointia, oksentelua ja ruokahaluttomuutta, mielialojen vaihtelua... saatan hermostua ihan pienistä, ajoittaisia lieviä alavatsa tuntemuksia, alaselän jomottelua silloin tällöin, repäisykivut joita tulee kyllä hyvin harvoin :grin

Kaikista v-mäisintä on tää jatkuva pahoinvointi... se jos mikä vie kyllä voimat! Oli tuossa jo peräti kaksi päivää että kuvittelin sen jo pikkuhiljaa alkavan helpottaa mutta ilmestyikin taas yhtä voimakkaana uudelleen.. :hungover: Loppuuko tää koskaan?! 4 Viikkoa jo kestäny......
 
Mulla tällä viikolla ollu selvästi enemmän tuntemuksia kohdun seudulla. Varsinkin iltaisin tuntuu siltä että joku yrittää vedellä sitä suuremmaksi ja suuremmaksi. Nyt rv 8+5.
 
Mulla tällä viikolla ollu selvästi enemmän tuntemuksia kohdun seudulla. Varsinkin iltaisin tuntuu siltä että joku yrittää vedellä sitä suuremmaksi ja suuremmaksi. Nyt rv 8+5.
Ihan samat fiilikset täällä :) nyt rv8+3
 
Ohoooo!!! Tänään en ole oksentanut ja etookin paljon vähemmän. Mahtaakohan se B6-vitamiini sittenkin auttaao_O

Nyt alkaa tää klassinen: hemmetin oireet loppukaa jo—-> jaahas, paha olo väistymässä= paniikki! Onko kaikki kunnossa :hilarious:
ihan sama homma viimeksi.
 
Kutiaako muilla tissit? :grin Mulla varmaan viikon kutissut ja enemmänkin nännit/nännipihat tuntuu syyhyävän kauheesti... Mistähän moinen johtuu? :rolleyes: Lisäksi tämä palelu senkun yltyy vaan.. RV 11, nukun kahdella peitolla, kuljen paksut villatakit ja fleecetakit päällä ulkona vaikka 27 astetta lämmintä...
 
Nänni kutinaa täälläkin. Olen ottanut tavaks että päivittäin kostealla vanulla putsaan kun luulin että hikoilusta johtuu.... mutta eipä auta
 
Takaisin
Top