Oireet

Hyvä tietää noista harkkareista, Ahven! Itsekin ajattelin Kapriksen tapaan, että ovat enemmän nimenomaan supistuksen tapaan tulevia ja meneviä.

Ja jee, mäyrä :D
 
Itsekin olen miettinyt, ovatko tällä viikolla kokemani epämiellyttävät alavatsatuntemukset harjoitussupistuksia. Kaipa ne sitten ovat. Tuntuu tosiaan vähän painetta tai pistämistä, mutta ei se kovin paljoa satu. Selkään asti mulla ei ole säteillyt tuo kipu.
.

Joo just pistämistä tai sellasta kiristystä et tuntuu et kohta alkais pistämään. Mullakaan ei aiemmin ole selkään tuntunut, eilen ekaa kertaa. Voi kyllä olla et selkä rasittui ostoksilla pyörimiesestä muutenkin
 
Mulla vaan koko vatsa muuttuu kovaksi ja se vetää kuulemma hermot solmuun oikeasta rinnan alta. Kipu on sellaista ihon herkkyyttä ihan kuin olisi kämmenen kokoinen mustelma kylkiluiden kohdalla. Ja harkkarit tuntuu myös selässä jossakin uudessa paikassa jonne ei ennen ole sattunut. :) loppuvat kun pääsen lepäämään eli mun tapauksessa kestävät työpäivän. Tauolla helpottaa ja sitten jatkuu taas.
 
Apua tätä alaselän kipuilua! Tai ei mua säre edes alaselkään vaan oikeaan pakaraan :eek: meinaa jalat lähteä alta ja selvästi äityy enemmästä liikunnasta. Esikoisen kanssa ei moisia selkäkipuja ollut ollenkaan, vaan ainoa selkäsärky silloin oli lapaluun korkeudella. Joten armaat kanssakasvajat, mitä hemmettiä tämä nyt on????
 
Joo kyllä, voit yrittää (tai pistä mies) hieromaan kipeetä kohtaa tai itse venyttelen ja hieron sitä saunassa :wink panadolia saa ainaki syyä ja jotain kipugeeliä lääkäri sano että saa käyttää mutta en muista mitä...
 
Kiitos lohduttavista sanoista :hilarious: 17 viikkoa tuskaa jäljellä :wacky:
Anteeks, oli ihan pakko :Heartred lohduttaako että mulla on myös alaselkä tohjona, välillä jään kiinni jopa sohvalle kun selkä jotenki jumittuu. Ja sit just vetää jalat alta. Yritetään ajatella että tää ei oo lopullista :grin
 
Yritetään kaikki könkätä syyskuuhun asti ja toivotaan että sitten helpottaa :grin mulla ei vaan ikinä ole ollut alaselkäsärkyjä (tai pakarasärkyjä) vaikka jo yhden muksun olenkin jo tähän maailmaan pyöräyttänyt, että ihmettelin jo mikä kremppa tämä nyt sitten on :grin vanhuus ja vauvat eivät selvästikään tule yksin :laughing002
 
Mulla tullut joka raskaudessa joku uus remppa:/ tää raskaus on ollu kipujen osalta helpoin tähän asti (kopkop puuta) :wink
 
Enemmän tää nälkä ärsyttää kun mikään maailman kipu. Puoli tuntia edellisestä ateriasta ja kuolen nälkään.
 
Äsken kirjoittamani viesti häipyi bittiavaruuteen, toivottavasti ei tule tuplana...

Tarkoitus oli siis sanoa että raskaus ei vaadi kipuja eivätkä ne ole "normaaleja" vaan ne voidaan usein hoitaa. Vyöhyketerapia esim liitoskipuihin, iskias- ja muut pakara/selkäkrempat kiropraktikolle/jäsenkorjaajalle.

Itseltä kivut on saatu pois molemmissa raskauksissa ja niin on monelta muultakin, myös terveydenhuollon ammattilaiset ovat monet sitä mieltä että kivut eivät ole osa raskautta. Eli ei tarvitse kärvistellä tai kannattaa ainakin kokeilla! :)
 
Enemmän tää nälkä ärsyttää kun mikään maailman kipu. Puoli tuntia edellisestä ateriasta ja kuolen nälkään.

Joo tää on paha! Just söin iskanderin mutta korvasin leivän palat salaatilla... miten tämän himon saa loppumaan? Vähintään 2 x vko pitää saada kebabia:eek: niin ja muutenkin liha! Mies grillas meille päivälliseksi possun pihvit ja että oli hyvää:p söin 2 pihvii salaatin kera... olis voinut syyä enempikin:wink
 
Joo iltaisin vaivaa jatkuva nälkä. Päivisin lämmin sää onneksi syö nälkää ja syön kevyesti päivälliseen asti. Sitten klo 18 alkaa minuuttien laskeminen iltapalaan. Iltapalalla ei kuitenkaan voi syödä paljoa, koska tulee ähky. Mutta koska iltapala ei täytä sitä nälkää, kurnii vatsa koko illan ja yön :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Joo tää on paha! Just söin iskanderin mutta korvasin leivän palat salaatilla... miten tämän himon saa loppumaan? Vähintään 2 x vko pitää saada kebabia:eek: niin ja muutenkin liha! Mies grillas meille päivälliseksi possun pihvit ja että oli hyvää:p söin 2 pihvii salaatin kera... olis voinut syyä enempikin:wink
Iskanderin? Mitä se on? En oo ite koskaan syönyt kebabia :grin mut siis kaikki ruoka menee ja isot annokset ja puolen tunnin päästä nälkä taas. Paino nousee kilon viikossa, ihan sairasta tää touhu nyt:wideyed:
 
Iskander= kebabliha+kebabkastike+jugurtti kastike+pitaleivänpalat= taivas mun masussa:D
Siis minäkään mikään kebabin ystävä oo ikuna ollu mut nyt en voi saada tarpeeksi!
 
Mullakin on ruokahalut ihan yli kohallaan. Ihan pohjaton maha ja tuntuu ettei täyttymyksen tunnetta edes tuu. Hullua :joyful:
Täytyy käydä vaa,alla ku pääsee reissusta kotiin tullu varmaa kivasti lisää painoa!
 
Takaisin
Top