Oireet

Mä oon normaalisti superallerginen ihan kaikelle vihreälle. Ja oon joutunu vetää allergialääkkeitä aina miltei vuoden ympäri. Lopetin lääkkeet jo yrityksen aikana ja ihan testimielessä kokeilin selvitä kevään ilman. Yllättävän hyvin oon pärjännyt, nenä vuotaa ja olo tukkoinen korvia/kurkkua kutisee, mutta silti siedettävä. Saa nähdä pärjäisinkö koko kesän ilman.
Mulla on myös astma, sitä pakko lääkitä.
Jonku mielestä mun "lääkekammo" menee ehkä vähän yli, mutta omapa on kroppani :joyful:
 
Mulla ei oo onneks silmäoireita eikä juuri tukkoisuutta mut saan hillittömiä aivastuskohtauksia ja toki niiden aikana nenä vuotaa. Eli silmätippoi ei tarvi(paitsi kostuttavia aina)ja nenäsuihkeet aiheuttaa vielä pahemmat aivastusreaktiot.. eli mulle jää vaihtoehdoks pillerit tai kärsiminen :p

Välillä kärsinkin(tosi harvoin otan pillerin,vaan jos mennään jonnekin hienompaan paikkaan). Silti vähän hävettää liikkua missään ku ihmiset vissii luulee et mul on flunssa ja kuljen ympäriinsä tartuttamassa muita. Mut en nyt voi enkä suostu kotiin linnottautuun allergian vuoks koko kesää. Sen verta itsekäs oon :wacky:
 
Onko teillä ollut vielä menkkajomoja? Tänään alkoi jomot ja kesti 3-4 tuntia. Sen aikana myös maha meni sekaisin ja jouduin käymään vessassa useaan otteeseen :sour: jomot onneksi loppui eikä vatsankaan kanssa ole ongelmia. Tuli siis ihan menkat mieleen, kun kuukautisten aikaan vatsa menee sekaisin.
 
Ei oo ollut raskauden aikana menkkatuntemuksia. Mulla on taas kivuton supistus ollut kolme tuntia päällä :wideyed:
 
Ahven, siis se sama supistus on kestänyt kolme tuntia??? :eek: vai harkkarit kestänyt kolme tuntia?
 
Siis harkkari kestänyt, vatsa ihan kovana ja kireellä useemman tunnin. Maanantaina soittelen neuvolaan ku joka päivä jo tämmöstä.
 
Kannattaa joo soittaa. Kuulostaa tympeältä ja hyvä testata, ettei ole mitään tulehduksia tai muita supistuksia provosoivia tekijöitä taustalla
 
Mulla on lähes joka ilta kiristänyt vatsaa ilkeästi, joskus vähemmän, joskus enemmän, joskus tosiaan kiristää tunteja. Ei se mukavaa ole mutta ei ole tullut mieleenkään että se olisi pitänyt tehdä muuta kuin yrittää ottaa iisimmin. Neuvolassa viimeksi sanoivat että harkkasupparit kuuluu uudelleensynnyttäjillä asiaan. Hmm. Ehkä otan asian puheeksi seuraavassa neuvolassa. Syytän stressiä, aina kiristää vain päivän päätteeksi..
 
Mulla on lähes joka ilta kiristänyt vatsaa ilkeästi, joskus vähemmän, joskus enemmän, joskus tosiaan kiristää tunteja. Ei se mukavaa ole mutta ei ole tullut mieleenkään että se olisi pitänyt tehdä muuta kuin yrittää ottaa iisimmin. Neuvolassa viimeksi sanoivat että harkkasupparit kuuluu uudelleensynnyttäjillä asiaan. Hmm. Ehkä otan asian puheeksi seuraavassa neuvolassa. Syytän stressiä, aina kiristää vain päivän päätteeksi..


Mulla Tips sama juttu!
Iltasin kiristää ja stressiä kans syytän! Pitkiä päiviä seisten varmaan vaikuttaa myös.
 
Mulla ei oo stressiä eikä työpäiviä enkä seiso. Yön jälkeen oli aamu hyvä mut heti ku laitoin pyykit kuivumaan ja menin pihalle niin vatsa taas pinkeenä. Pitäis tehdä pihatöitä mut ahdistaa toi vatsa.
 
Mulla ei oo stressiä eikä työpäiviä enkä seiso. Yön jälkeen oli aamu hyvä mut heti ku laitoin pyykit kuivumaan ja menin pihalle niin vatsa taas pinkeenä. Pitäis tehdä pihatöitä mut ahdistaa toi vatsa.

Toi on kyllä ikävää jos jatkuvasti kiristelee. Mulla iskee tosiaan iltaisin, joskus muulloinkin jonkun askareen jälkeen, mutta noi pitkät kirrailut on iltaisin. En vaan tiedä voiko noille mitään jos ei kuitenkaan varsinaisesti supista että availisi paikkoja tms. Lepoa? (Helppo sanoa...) :)
 
Niinpä, tarvii ku hetkeksi istahtaa niin tulee kunnon rumpusoolo masusta:Heartred meidän jäppinen:Heartred miten voikaan olla niin rakas vaikka vielä olla edes tavattu:)
 
Onko muilla ollut virtsatietulehduksia? Mulla alkuraskaudesta tähän hetkeen (22+0) jo 4 kpl :bored:

Sain nyt estolääkityksen, eli 1 kpl antibioottia nassuun joka päivä synnytykseen saakka. Vähän huolettaa tuo antibiootin pitkäaikainen popsiminen, mutta ilmeisesti infektio lisää riskiä ennenaikaiseen synnytykseen, niin aion kyllä kiltisti popsia tabut.
 
Onko muilla ollut virtsatietulehduksia? Mulla alkuraskaudesta tähän hetkeen (22+0) jo 4 kpl :bored:

Sain nyt estolääkityksen, eli 1 kpl antibioottia nassuun joka päivä synnytykseen saakka. Vähän huolettaa tuo antibiootin pitkäaikainen popsiminen, mutta ilmeisesti infektio lisää riskiä ennenaikaiseen synnytykseen, niin aion kyllä kiltisti popsia tabut.
Hep! :depressed:
Jo tammikuussa todettiin tulehdus. Sain 5pv antibioottikuurin ja ei kun taas testaamaan. Tulehdus. 5pv antibiootteja. Ja yhä päällä. 5pv taas ja ei vieläkään poissa. Sitten laitettiin 10pv kuuri, mutta eipä lähtenyt silläkään. Kun minulle soitettiin taas että tulehdusta näytteessä ja että lääkäri laittaa uuden 5pv kuurin, anelin jo melkein itkien että voisinko saada EDES sen 10pv kuurin. Laittoivat estolääkityksen.

Harmittaa se että olen ennenkin ollut herkkä väsymään antibiooteista ja nyt vielä ne ja raskaus yhdistettynä. Olen sitten tammikuusta asti nukkunut 9-10h per yö ja päikkäreitä 2-3h. Ja silti väsyttää. Alan olla TODELLA loppu tämän kanssa. :sad001
 
Onko muilla ollut virtsatietulehduksia? Mulla alkuraskaudesta tähän hetkeen (22+0) jo 4 kpl :bored:

Sain nyt estolääkityksen, eli 1 kpl antibioottia nassuun joka päivä synnytykseen saakka. Vähän huolettaa tuo antibiootin pitkäaikainen popsiminen, mutta ilmeisesti infektio lisää riskiä ennenaikaiseen synnytykseen, niin aion kyllä kiltisti popsia tabut.

Jep. Kolme kuuria ollut. Nyt oli pissa puhdas. Saapa nähdä.. :/
Estolääkitys luultavammin seuraavaksi (nitrofur C) ollut joskus pitempinä jaksoina..
 
Takaisin
Top