Oireet

Emma, toivottavasti pääset etenemään vanhalla kaavalla ja vauva olisi pian sylissä!

Mä söin tänään pitsaa :oops: vain muutaman palasen, mutta silti. Sain vaan niin paljon kiitosta hyvistä sokeriarvoista, että juhlistin sitä sitten :grin
 
Imme kaipa me voidaan jo pikkasen hellittää ruokavaliota:wink mulla alkanut noi sokerit tippumaan oikein kivasti, sama mitä syö priimaa näyttää :D
Miiskunaksu ja muut vauva mahaiset hirveästi jaksuja...
Maali näkyy jo:wink
Huomen aamulla olis yks todella tärkeä meno ja suuresti toivon että jätkä pysyy mahassa ainakin sen aikaa että saan sen hoidettua!!!
Ei kylläkään supista tai mitään muutakaan mut selkeästi rauhaisemmin ottaa tyyppii tuolla:/
Tyyntä ennen myrskyä?
 
Äippä x5, eikös se tosiaan ole joskus niin, että vauvakin levähtää juuri ennen ulostuloaan? Silloin just olisi se kuuluisa tyyni ennen myrskyä? Pidetään peukkuja, että äippä x5:n poitsu päättäisi pysyä mahassa vielä aamumenon ajan aina siihen asti, että saatte lastenhoitajan lapsille :)
 
Noh lasten hoitaja olis taattu vasta su iltana... en yhtään muista miten anoppi oli huomenna töissä mut viikonlopun se olis ainakin töissä:/ noh aika näyttää...
Toisaalta mun pitää huomenna mennä muutenkin Espooseen ihan siihen jorvin viereen et (meidän vuokralla olevan kämpän juttuja siis hoitamaan) olisko hiukan käytännöllistä käydä nopsaan siellä ”yskäsemässä” :wink
 
Hyvä suunnitelma äippä:happy: eikö sua yhtää ahista jos joudut synmyttää ilman miestä? Vai ootko jo niin valmistautunut siihen vaihtoehtoon henkisesti.

Mulla on koko ajan sellai kutina et mun mies ei tuu pääsee synnytykseen,yritän vaa olla miettimättä ettei tuu paniikki :woot:
 
Ei varsinaisesti ahdista, ennemminkin mietityttää jos matkaan tulee muuttujia...
Henkisesti olen täysin valmistautunut siihen että yksin mennään ja ollaan! Johan se on ollu 5 kertaa matkassa mukana että olis aikamoinen onnenkantamoinen jos se pääsee vielä nytkin mukaan:wink vaikka siis olisihan se ihanaa jos se mukaan pääsis, on siitä vaan iso tuki ja turva siinä herkässä intiimissä hetkessä:)
 
Täällä ei kyllä ole mitään merkkejä että vauva tahtoisi syntyä. Laskettu aika tuli tänään täyteen ja myllää mahassa vaikka kuinka. Väsyttää vaan itseä ja kävellessä kyljet ja vatsa vähän tuntuu ikäviltä. Mutta ei muuten mitään. Kai joskus syntyy kuitenkin...
 
Emma, hyvältä kuulostaa:) tsempit ha jaksuja tulevaan iltaan/yöhön jos synnytys vaan pysyy käynnissä, hyvältä se ainakin kuulostaa:wink
 
Ei varsinaisesti ahdista, ennemminkin mietityttää jos matkaan tulee muuttujia...
Henkisesti olen täysin valmistautunut siihen että yksin mennään ja ollaan! Johan se on ollu 5 kertaa matkassa mukana että olis aikamoinen onnenkantamoinen jos se pääsee vielä nytkin mukaan:wink vaikka siis olisihan se ihanaa jos se mukaan pääsis, on siitä vaan iso tuki ja turva siinä herkässä intiimissä hetkessä:)
Eli hyvin oot jo sit henkisesti miettinyt ja valmistautunut jos yksin matkaan joutuun. Toivotaan kuitenkin mies pääsee sieltä mukaan :happy:
 
On joo mutta mulla on tosi korkea kipukynnys niin yritän olla järkevä ja tajuta lähtee ajoissa.. viimeks olin valmiiks sairaalassa niin mieskään ei sit kerenny tulla kun 100km kotoa matkaa.. :D kunhan en matkalle synnytä niin hyvin menee :P
 
Jokohan soittelis synnärille..? Toista tuntia väh. Se yks supistus tai pari miedompaa aina 10min sisällä ollut. Mies hätäilee mutta itse vielä kuulostelen olotilaa..?
 
Voih kun pääsis itsekin pähkäilemään et koska kannattaa soitella/lähteä... nyt vaan lähden kokeilemaan nukkumista kun mieskin kotiutui töistä :D
 
Takaisin
Top