Oireet

Mistä ihmeestä senkään nyt sit voi ennustaa kuin pitkään sitä vauvaa saa hautoa! Enpä usko että lääkärit tai kukaan muukaan voi sanoa 100 varmaks koska vauva on valmis syntymään... minä olisin valmis nyt, vauva ei vissiinkään:wink odottavan aika on piiiiiiiiiitkä!
 
Onnea Emma!

Täällä kanssa alkaa tökkimään kyselyt ja viestit ja arvailut. Tuntuu että kaikki haluais olla just se joka arvaa oikein syntymäpäivän. Nytkin on tullut viestejä että "musta tuntuu että sä oot just nyt synnärillä" ääääh. En enää edes viitti avata whatsappia kun porukka sit loukkaantuu kun en jaksa raportoida. Ens viikosta tulee piiiitkä.
 
Mä oon muuten ilmoittanut kaikille että mä tai mies ilmoitellaan kyl sit kun on jotain ilmoitettavaa... miehen työkaverit kuulemma hiostaa sitä että koska se meinaa jäädä isyyslomalle... mene ja tiedä:D
 
Täällä päällimmäisenä oireena on kasvanut jorma otsaan. Nyt olen niin täynnä tätä haaroissa painavaa keilapalloa että aion mennä nukkumaan. Olisi niin paljon helpompaa kantaa sylissä jo tätä ihmettä. Kauniita unia arvon leidit!
 
Mä menetin kolme litraa, eikä mulle puhuttu mistään estolääkityksestä. Tiputettiin vaan punasoluja yhteensä kolme pussia ja yks pullo rautaa. Lisäks oon syöny rautaa kaks kertaa päivässä, että hb nousis. Pikkusen hajoo pää siihen, että ruuan lämmittäminen mikrossa ja syöminen siihen päälle lyö kauheen tuskanhien päälle. Tai että hengästyy huoneesta toiseen kävellessä. Eikä homma helpotu esikoisen reagoidessa elämänmuutokseen nukkumalla huonosti.
Mulle ei tiputettu verta eikä lisärautaa, vain nestettä synnytyssalissa. Vähän jaksaa jo itsekin liikkua niin ettei heti ala huimata. Sain jopa lavuaarille käveltyä hampaat pesemään :D
 
Jaahas, taas on herätty uuteen päivään ilman, että synnytys olisi käynnistynyt. Eilen sentään vähän taas vatsa kovettui ja JOPA kerran vähän jämäkämpi supistus. Ei noista tarvitsisi olla moksiskaan, koska eivät ole niitä synnytyssupistuksia. Mä niin toivon että käynnistyis luonnollisesti ja vaikka nyt parin päivän sisällä (olis kiva :wink )
 
Hyvä Imme! Toivotaan että merkkaa jotain :)

Täällä supisteli yöllä 21-03 n. 10 minuutin välein, välillä kipeähköjä suppareita mutta onnistuin torkahtelemaankin. Lisäksi tuli sellaista verijuovaista limaa! (Tulppaa?) Voi kun tää nyt tarkoittaisi jotain. Kyllä luulis että paikat ainakin kypsyy entisestään...
 
Jänniä paikkoja taas täällä :happy: voikun lähtis immellä ja tutuuh kunnolla synnytys käyntiin :rolleyes:

Mulla varmaan kolmee viikkoon ollu näin hyvää oloa. Mieli on kirkas ja energiaa niinkuin ennen vanhaa,tuntui ihan kummalliselta voisin vaikka puunata koko talon :happy: mukavaa vaihteeksi näin!
 
Täällä myös herätty eikä tullut lähtöä tänäkään yönä. 40+5 on kasassa eikä vauvaa näy. Eikä suppareita eikä limoja. Voi pyhät sylvit kuinka kauan tässä saa vielä odotella :shifty:

Imme ja tutuuh toivotaan synnytyksen käynnistymistä teille! :)
 
Täälläkään ei juuri oireita lähestyvästä synnytyksestä. Vauva tosin ilmeisesti laskeutunut kun tuntuu kävellessä enemmän alhaalla ja vatsaankin on tullut alas muutamat arvet.. ja mä kun jo olin onnellinen et ei tuu vatsaan jälkiä. Mut niin ne vaan ihan loppuun päätti tulla. Nyt 40+2.
 
Imme mulla meni kans limatulppa yhden kanssa ja samana iltana synnytys lähti rytinällä käyntiin :wink toivotaan että sielläkin:wink
Tuutuh, tulpalta kuulostaa sunkin limat:wink
Kovin jännät ajat monella :)
Miiskunaksu, mulle kans energiaa:wink Ei oo yhtään!!! Miehellä alko 5 päivän vapaat ja sen kunniaksi makasin 9 asti vaikka olis pitänyt mennä kauppaan ja siivota... ei vaan oo motivaatiota!!!
Nyt makaan sohvalla kun pienen on päikkäreillä... muut kattoo piirettyjä ja vanhin on jossain kaverinsa kanssa:) jos vaikka sit huomenna sais siivottua!
Niin ja ei vauvaa tai mitään siihen viittaavaa täälläkään...
 
Eilen illalla muutamat supistukset mutta sitten yöllä ei mitään. Toki nukuin koko yön heräämättä kertaakaan ja nyt huomattavasti pirteempi ku moneen päivään...
 
Selkä- ja liitossärky aivan uusissa lukemissa. Eilen oli puhtia suurimmalti laittaa paikkoja kuntoon ja olkkarikin viimeistelyä vailla. Tänään yltynyt kipu rajoittaa kävelemistä ja puhettakaan suuremmasta puuhailusta. Lämmitetty jyväpussi selässä tai häpyluun päällä helpottaa hetkeksi. Minipäikkärit välissä.. odotan jo kivualista yötä kauhulla. Jomotus välistä melkoinen..
 
Takaisin
Top