Oireet

Oon kokeillut yhden kanssa eikä siitä teestä ollut mitään iloa... tai sit join sitä liian vähän:wink
 
Oisko siitä vadelmanlehtiteestä jotain apua? :joyful:

Mä oon juonut sitä litratolkulla... ei ainakaan ole käynnistänyt synnytystä, kohdunsuun tilanne kuitenkin kypsähkö. En tiiä onko sitten vaikuttanut siihen vai ei.
 
Lohdutukseksi tai no en tiiä lohduttaako, mutta jotka tuskailette ilman the oireita, miulla ei ollut ennen synnärille lähtö iltaa minkäänlaista merkkiä siitä, että poika olis syntymässä. Eli kipeet supparit alko ihan yks kaks vaan sillon aamuyöstä. :D toki jotai pieniä menkkajomoja ja sukkapuikkokipuja oli mut tosi tosi vähän ja kivuttomia harjotussuppareita oli kyllä sitten pitkin raskautta ihan reippaasti. :D
 
Täällä ei oikeen mitää oireita. Kova väsymys ja päänsärkyä alkanu olemaa joka pv. Ja onhan noita supistuksia kipeitä ja vähemmän kipeitä mut niitä ollu jo niin kauan ettei niistä varmaan mtn ylly. Nukkua vois kokoajan jos ois vaan mahdollista.
 
Toissa iltana piteli 3 tuntia kipuja ja sitten loppui. Ehdin jo innostua, mutta ei... tänään äpolilla varattu mahdollinen käynnistysaika 28.9. jos paikat kypsät. Mä en kans jaksa, kaikki paikat on kipeenä.
 
Lohdutukseksi tai no en tiiä lohduttaako, mutta jotka tuskailette ilman the oireita, miulla ei ollut ennen synnärille lähtö iltaa minkäänlaista merkkiä siitä, että poika olis syntymässä. Eli kipeet supparit alko ihan yks kaks vaan sillon aamuyöstä. :D toki jotai pieniä menkkajomoja ja sukkapuikkokipuja oli mut tosi tosi vähän ja kivuttomia harjotussuppareita oli kyllä sitten pitkin raskautta ihan reippaasti. :D

Täällä sama! Tai oli sillon viime keskiviikkona koko ilta niitä aika kipeitä suppareita, ja sen jälkeen aika laimeita ihan yksittäisiä vähän joka ilta. Mut kun synnytys käynnisty, heräsin puoli kaks tosi kipeisiin supistuksiin, ja 8.31 oli lapsi sylissä.
 
Miiskunaksu, täällä on aivan sama. Voisin nukkua koko ajan! Yön nukun yhden herätyksen taktiikalla ja päivällä nukun esikoisen kanssa 1,5 tunnin päikkärit. Nyt olisin valmis taas pikapäikkäreille :hungover:
 
Tutun kuulosta imme. Puhti on myös aivan pois ihan ku ois joku super uupumus menossa :wacky: vaikka mtn ei tee.
 
Mulla on kans ihan törkee väsymys päällä. Ei yhtään tää flunssapäänsärky helpota oloo eikä se, että närästykseltä ei pysty nukkuun. Ja esikko kiukutellut i h a n koko päivän. Ja mikään ei kelpaa eikä oo hyvin, ihan sama mitä teet. Oon niin kuoleman väsynyt että en tiedä toivonko, että tää vauva syntyis (ehkä olo helpottais, närästys ainakin?)vai toivonko että ei syntyis, koska sitten ei ainakaan nukuta taas pariin kuukauteen yhtään. Tosin tuskin olo tästä piristyy kun ei nukkuun pysty. Oon miettinyt et hakis apteekista ne omepratsolit, mut jos tää syntyykin huomenna niin ei viittis kauheeta lääkesatsia ostaa turhaan. Tosin jos en hae niin eiköhän synnytykseen ainakin 2 viikkoo mee ja jos haen ni huomenna tulee. Että ehkä sit kuitenkin vois hakee ne? :wacky::grin
 
Argh, taas lopahti:eek: voi miksi, voi miksi tämä(kin) kiusaa minua näin o.O
Ps muljuaa kyllä ihan laittoman alhaalla... potkii lantioluihin, autsista!
Jaksuja kaikille väsymykseen! Tää ei taida enää tänään miestään nähdä(on iltavuorossa ja pääsee 22), pakko mennä nukkumaan... jos vaikka sais pari tuntia pidempään nukkua kun viime yönä! Panadolia naamaan ja hernepussi mahalla, jospa viimeisetkin kivut kaikkoais kun selkeesti tää oo hetkeen syntymässä:/
 
Taas päivän supisteli ja nyt sit lopahti... Kuinka pitkään tätä oikeen voi jatkua?
 
Taas päivän supisteli ja nyt sit lopahti... Kuinka pitkään tätä oikeen voi jatkua?

Samojen asioiden äärellä... otin panadolin noihin menkka kipuihin ja kohta meen sänkyyn! Jospa sit vaikka huomenna olis hyvä päivä syntyä.. olis ollu vaan helppo muistaa syntymäpäivä jos tänään olis syntynyt! Tänään oli siis meidän hääpäivä:wink vaan ei niin ei...
 
Samojen asioiden äärellä... otin panadolin noihin menkka kipuihin ja kohta meen sänkyyn! Jospa sit vaikka huomenna olis hyvä päivä syntyä.. olis ollu vaan helppo muistaa syntymäpäivä jos tänään olis syntynyt! Tänään oli siis meidän hääpäivä:wink vaan ei niin ei...

Mä olin ihan varma et tänään syntyy ku meille tuli raksalle tavaraa mitä piti olla ottaas vastaan, auto piti viedä huoltoon ja mies oli koko päivän kiinni töissä. Olis sopinut hyvinkin tähän kuvioon että olis päättänyt syntyä, mutta ei. No toisaalta ihan hyvä näin. Mutta huomenna kyllä vois sit oikeesti syntyä. Alkaa oleen jotenkin semmonen epätodellinen olo et onkohan mitään vauvaa ees tulossa..
 
Samaa ounastelin minäkin mut vauva ei taida olla vielä valmis... mut kyllä on alhaalla!!! Potkii niin alhaalla ja kamala paine toosassa! Valkovuotokin aikamoista... toisaalta ku malttaisi sinne sunnuntai illalle niin pääsis mieskin mukaan synnärille kun mun äiti tulee sillon tänne valmiuteen 1,5 viikoksi auttelemaan ja odottamaan synnytyksen käynnistymistä... Itse olisin kyl enempi ku valmis vauvan tuloon:wink
 
Ps yhtä ainutta supistusta oo tullut enää klo 19 jälkeen! Vauva myllää hulluna masussa ja potkii lonkkaluuta, autsista :eek:
 
Mä oon jotenkin sit maltillinen, kun ei oo kiirettä synnärille. Totta kai sitä haluais jo oman pienokaisen syliin, mutta hän tulee sitten, kun on valmis. Mulla on kyllä tänään ollut outo olo, kun vatsa on koko ajan pinkeenä ja supistukset, joita tullu 1-3 tunnissa, on muuttunu oikeesti kipeemmiks. Aikasemmin olleet napakoita, mut ei kipeitä. Mun supparit on piiiiiiitkään jo kestäny sen 3-4min eli aina kun on supistanut se on kestänyt noin kauan. Mut täällä odotellaan maltilla
 
Mulla on kanssa kova väsymys päällä, just ja just jaksan päivän aikana tehdä pienesti jotain kotitöitä. Tuntuu, että jo heti aamupalan jälkeen saa mennä lepäämään. Ruokahalu on kadonnu johonkin. Käden nivelet myös kipeytyny ja pientä turvotusta tullu, sormus ei mee enää. Liikkeitä ollu vähän vähemmän, pitäny laskeskella välillä. Supistukset on vähentyny, mutta silloin kun on niin aika kipeitä on ja kestää 1-3min. Kaikenlaisia sukkapuikko-, liitos-, menkkakipuja jne lisääntyen. Jotenkin ihan epäuskoinen olo että se joskus syntyis, tosin nyt vasta 37+6
 
Mulla oli eilen illal menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä ja mietinkin, että nyt taitaa yön aikana tulla. Vaan eipi tullut. Nukkua sain sentään neljään asti :) on edes vähän pirteempi olo. Toki ois pidempäänki nukkunu, mutta esikoinen alko tuhteeraan sillon ja ehdin vaa vähä torkahdella väleissä mitä melskas. Sitten soikin jo miehen kello (joka soi edelleen)ja luulin, että esikoinenkin heräs lopullisesti, mutta taiskin mennä takas nukkuun? No, minä kehitän puuroo ja juon kerrankin aamukahvini lämpimänä... tänään ois kerhoakin niin jos tuo esikko nukkus paremmat päikkärit kerhon jälkeen niin ehtis itsekin (ehkä) tovin levätä..
 
Takaisin
Top