Oireet

Mä en voi ees tehdä ruokaa ilman että alkaa ällöttää. On nyt esikoinen jäänyt ilman lättyjäki kun yök!
 
Eih! Ollaan jo pitkään kuiskaltu nachopellistä! Mutta oivoi sitä turvotuksen määrää.... Niin pavuista kuin suolasta, hihiii!! :wink

Joo oli kyl hyvää ja nyt ihan täys, ollaa lähös kaupungissa käymää ni en meinannu saada farkkuja kiinni ku turvottaa :D
 
mimmma, meillä mies tehnyt nyt reilu 5 viikkoa ruoat, kun mä en pysty :hungover:
 
Mulla tullu jonkusortin leipomisvimma :D en oo ikinä leiponu mitää ku en osaa ja sunnuntain sit päätin tehä mokkapaloja ja niist tuli siis niin hyviä että, täs jo mietin et mitä seuraavaks kokeilisin leipoo, mies ehdotti et korvapuustit olis hyviä :D
Mäkin tein sunnuntaina mokkapaloja ihan innoissani :happy:
 
Mullaki on tehny korvapuusteja mieli! Ostin sitten pakastekierrepullia mutta niistä tuli ihan kuivia :shifty: Ei jaksais itse tehdä kun pitää vaivata, kohottaa, kaulita jne...
 
Oi mites olisi letut!?

Erehdyin muuten yks päivä katsomaan Pikku Kakkosesta Pelle Hermannia, niin voi ei kun alkoi tehdä mieli PLÄTTYJÄ ja mansikkahilloa!
:hilarious:

Mutta nyt on niin täys ja turvonnu olo kun söin spagettia ja jauhelihakastiketta, ettei haluta oikein mitään ruokaa:wideyed:
Ois sipsejä ja tein viimein se dipinkin... Ja vaniljavanukasta ja suklaatao_O Missä mun pohjaton nälkä on kun sitä kaivataan!?:woot:
 
Miullakin tuntuu olevan pohjaton nälkä nykyään ja voi nam, miulle kanssa tuli himo lettuihin siitä pelle hermannista! :hilarious:
 
Täällä on tehty lettuja, tai siis mies teki mulle jo pari vk sitten lauantai-iltana kymmeneltä. :hilarious:
 
Mietin tänään töissä, että vois viikonloppuna leipoa vaikka mokkapaloja. Nyt tajusin mistä sen keksin, kun luin näitä leipomisjuttuja uudestaan! Hah! Joo voitais kokeilla et toimisko tää mielitekojen jakelu myös terveellisen ruuan suhteen. :grin Ooh, mun tekee mieli kasviksia, kanaa ja pastaa! Vettä kyytipojaks! :laughing001
 
Mulla on pahoinvointi nyt helpottanu, oon neljän päivän aikana oksentanu vaan kaks kertaa! Toivottavasti ei tuu koko ajan oksentaminen takasin... Vaikka edelleen tosi huono olo ja järkyttävä väsymys, ni kyl helpottaa ku ei tartte koko aika juosta oksentamassa :) en vaan tahdo uskoa et ois loppunu jo näin aikasin (9+4), kun esikoisen kohdalla loppui viikolla 13-14... Mut toivotaan parasta :D

Nyt on tullu uniongelmia, en meinaa illalla nukahtaa millään vaik kuinka väsyttäis, ravaan vaan pissalla koko ajan :D sit myös yöllä herää sen 1-2 kertaa ja menee noin tunti nukahtaa uudelleen. Ja päivällä sit väsyttää kahta kauheemmin!
 
Eikö muilla ole luottoämpäriä? Mä en oo tainnut yksiäkään oksuja tehdä suoraan pönttöön vaan omaan ämpäriin jonka pidän puhtaana ja voin halata aina kun tulee huono olo. Ei tuu koskaan kiire sitten kun tilanne päällä..

Ja autossa 2 litran minigrip pusseja mukana varmuuden vuoksi niin saa helposti roskikseen kos tarvis
 
Musta ämpärit ja pussit on niin ällöjä. Mun on aina pakko päästä vessaan oksentaa :grin
 
Huh, onneksi oon selvinnyt teidän joidenkin kärsimistä pahoinvoinneista tossa mittakaavassa. Välillä ällöttää ja jotain matkapahoinvointia on. Olin pari viikkoo sitten ihan superväsynyt, mutta aloin omatoimisesti pienen rautakuurin ja nyt jaksaa paremmin. Muutenkin kaikki oireet on heikentynyt nyt (10+5). Tainnut siis aika helpolla päästä. Ai niin, kauhea ummetus oli joulun aikaan, mutta sekin on helpottanut kun aloin syömään Visibliniä... Vaikka ei kyllä täysin. Maha ei näy, mutta itse olen tuntevinani vähän pullotusta alavatsassa... Perjantaina ekstrakäynti neuvolassa. Niiiin toivon, että sykkeet kuuluisi ja saisi jonkun varmuuden, että joku siellä asuu :)
 
Niin ja ne finnit!!! Niitä on etenkin hiusrajassa ja jopa muutamia rinnalla ja selässä. Yhyy. Muuten iho on kuiva kuin hiekkapaperi ja päänahkakin on ihan pölisevän kuiva :/
 
Täällä huono olo senkun jatkuu. Eilen jouduin tiputukseen. Mikään ei tahtonut pysyä sisällä. Kun vihdoin pääsin kotiin ja kauhea nälkä, söin ja oksensin taas. Ja nyt aamulla taas sama homma. Välillä meinaa ajatuksiin hiipiä epätoivo, että miten ikinä selviän tästä...
 
Täällä kans koko alkuraskaus on ollu ummetusta :mad: Yritän entistä enemmän muistaa juoda vettä joka välissä ja syödä kaikkea kuiturikasta... On tosi rasittavaa kun on sellainen raskas ja tukkoinen olo jos suolisto ei oikein toimi :confused:
 
Takaisin
Top