Oireet

Aika vähäset on oireet...jomotusta ja vihlontaa alaselkä,lantion seutu...ehkä rasvaisempi tukka ja iho,tissit on raskaat kun liiveistä ottaa mutta ei kummemmin kipeät...
 
Väsymys, hirveä väsymys.
Hajuherkkyyttä myös. Siitä aavistelin että josko nyt tärpännyt kun esikoista odottaessa myös hajut voimistuivat.
Vielä ei onneksi ole pahoinvointia... Toivottavasti tällä kertaa vältyn moiselta.
 
Mulla kans vihlontaa aika reilustikin mahan seudulla. Pissattaa ihan kokoaan :bored:
Rinnat hieman aristaa, nännejä kutkuttaa :joyful:

Ei vielä ainakaan kauheammin väsytä eikä oksuta, jei!
 
Alavatsassa tuntuu oudolta. Silleen vihloo, kivistää, juilii. vaikea kuvailla :) mut tuntuu, et jotain on meneillään kyllä. Tänään sain ekan kunnon itkukohtauksen vaan siitä, ettei mies tuu töistä kotiin vaan käy ystävänsä luona. oi voi..välillä syömisen jälkeen on etova Olo. Ei vielä kauheemmin oireita :) rinnoissa ei mitään tuntemuksia, viimeksi huomasin niiden kipeydyttyä olevani raskaana. tällä hetkellä imetän esikoista vielä muutaman kerran päivässä. En tiedä vaikuttaako se asiaan vai se, että ollaan niin alussa vielä. viimeksi näillä viikoilla en edes tiennyt odottavani. olisinkohan ollut viikot 5+6 kun viimeksi tajusin. Nyt en oikein tiedä millä viikoilla ollaan, kun menkkoja en pistä ylös enkä ovulaatiota seuraillut. Nyt lähiaikoina ollaan puuhailtu aika tiuhaan, joten senkään puolesta ei ole oikein käsitystä missä mennään. millähän perusteilla sen varhaisultran saa?
 
Mä kävin tänää labrassa ottaas hcg arvon se tulokses tuli 896. Tänään rv 4+3. Hyvä, paha?
 
Minulla on ollut polttelevaa tunnetta alavatsalla ja munasarjoja vihloo. Ekasta raskaudesta poikkeaa oireet, jonka takia pieni pelko että ei pysy sisällä. :nailbiting:
 
Mä kävin tänää labrassa ottaas hcg arvon se tulokses tuli 896. Tänään rv 4+3. Hyvä, paha?

Minä panikoin omia arvojani jokunen kuukausi sitten. Mutta siis, nuo ei tosissaan yksinään kerro mitään, ensinnäkin ne on vertailukelpoisia vasta muutettuna MoM-yksiköihin ja laskettuna tietokoneohjelmalla nt-mitan kanssa yhdessä!!! Mun mielestä ois niin paljon parempi, jos noita arvoja yksinään ei tulis mihinkään omaKantaan. Aiheuttaa vain turhaa paniikkia.
 
Tämän kertanen hcg ei oo millään verrannollinen nt-ultraan, mulla on varhaisultra ens viikolla niin siihen ymmärtääkseni lääkäri halus. Mutta siinä oon oikeessa että noita panikoi oli sitten arvot mitä tahansa :)

Sitä se äitiys kai on, ainaista huolehtimista :wink
 
Pikkkukakkkonen, Tampereella saa varhaisultran jos epäsäännöllinen kierto tai sit jos epäillään että raskaudessa jotain häikkää. Myös jotkut yleissairaudet oikeuttavat.

Hyi hitto nyt on huono olo.. heräsin joskus kolmen aikaa ja en meinannu saada enää unta ja sit ku viimein nukahin niin kello soi :shifty:
Ja maha aivan ripaskalla..
 
Mulla rinnat kasvaneet yhden kuppikoon verran, kohdussa tuntuu nipistelyitä, väsymys, ruokaa pitää saada 2h välein ja joskus useamminkin. Nyt myös itkuherkkä. Riittää ihan, että tvssä näkee jonkun itkevän tai surullisena, niin minulla kyynelkanavat vuotaa.
 
Iltapäivisin alkaa vatsaa pistelee (erityisesti ruoan jälkeen) ja turvottaa...tänään sai puhallella, etova olo päivällä...alkaahan näitä taas "kertyy"...
Aivan kreisiä unta muuten näin viimeyönä...viime raskaudessa joku aina jahtasi ja yritti listiä siinä onnistumatta....kivaa
 
Hyi mä näin kans jotain tyhmää unta keskenmenosta ja heräsin siihebet vollotin :rolleyes:

Jestas mikä ressi, nyt oon taas ihan varma että kesken menee :sad001
 
Mulla jatkuva etova olo, nännit kipeät imettäessä, väsymys ja nippailuja masussa. :)
 
Alavatsassa tuntuu oudolta. Silleen vihloo, kivistää, juilii. vaikea kuvailla :) mut tuntuu, et jotain on meneillään kyllä. Tänään sain ekan kunnon itkukohtauksen vaan siitä, ettei mies tuu töistä kotiin vaan käy ystävänsä luona. oi voi..välillä syömisen jälkeen on etova Olo. Ei vielä kauheemmin oireita :) rinnoissa ei mitään tuntemuksia, viimeksi huomasin niiden kipeydyttyä olevani raskaana. tällä hetkellä imetän esikoista vielä muutaman kerran päivässä. En tiedä vaikuttaako se asiaan vai se, että ollaan niin alussa vielä. viimeksi näillä viikoilla en edes tiennyt odottavani. olisinkohan ollut viikot 5+6 kun viimeksi tajusin. Nyt en oikein tiedä millä viikoilla ollaan, kun menkkoja en pistä ylös enkä ovulaatiota seuraillut. Nyt lähiaikoina ollaan puuhailtu aika tiuhaan, joten senkään puolesta ei ole oikein käsitystä missä mennään. millähän perusteilla sen varhaisultran saa?

Helpottaa kuulla että muitakin joilla rinnat ei kipuile! Mullaki kipuili esikoisesta jo heti plussatessa ja nyt ei vaikka imetän!
Muutenki oireetan olo. Vähän turvotusta ja menkkamaista juilinaa selässä joka säteiee etureisiin. Voi kyllä johtua vaan paljosta esikon kantamisestakin...
 
Täällä kans rinnat aristaa ja kamala nälkä IHAN JATKUVASTI:happy: vähän myös jomottaa pää ja eilen vihlas muutaman kerran alavatsasta... toki siinä heti vähän säikähtää:eek:
 
Mullakin vihloo alavatsaa varsinkin noustessa silleen nopeasti ylös. Mut muutenkin alavatsassa on koko ajan sellanen paineen tunne. Inhottavan tuntuista. :nailbiting: enhän mä esikoisen alkuajoista muista enää mitään eikä siitäkään oo kuin vuosi. :joyful: Ehkä sitä nyt eritavalla tarkkailee kroppaansa ja kaikkia tuntemuksia.
 
Noi alavatsatuntemukset on inhottavia, kun sitte pelkää koko ajan että entä jos alkaiski vuoto...
Mua lohduttaa se että tais olla esikoisestaki tällaista.

Onko teillä pahoinvointia vielä?
Mä en oksentanu ekassa raskaudessa kertaakaan, mutta tiheään piti syödä kyllä muuten tuli etova olo. Katotaan miten nyt käy :)
Ja närästys palasi jo plussaa edeltävänä iltana aika pahana... Ennen esikoista mua ei närästäny oikeastaan koskaan, mutta raskaudessa oli pakko syödä Rennieitä... Ja raskauden jälkeenki kyllä ajoittain närästys vaivannu, vaikkea ees jääny ylipainoa. Voiko jotku imetyshormonit vaikuttaa??
Mutta nyt on siis taas pahempaa....
 
Takaisin
Top