Oireet

Miulla naama kukkii ja kiiltää ku vahattu lattia... pitäneet muuttaa taas seka/rasvaisenihon rasvoihin/hoitotuotteisiin..
 
Helpottaako? Otitko jotain lääkettä? Mä en viikonloppuna ottanu omia migreenilääkkeitä, koitin vaan nukkua ja levätä.. minua auttoi yllättäen myös kylmä jääpussi otsalla, kannattaa kokeilla!

Mä otin heti kun sahalaidat ilmestyi niin 1g Panadolia mut musta se ei auttanut :/ olo oli ihan ku joku olis lyönyt pesäpallomailalla takaraivoon, niska ihan jäykkä ja oksetti. Menin sitten nukkumaan esikoisen kanssa päikkärit niin se helpotti!
 
Joo mulla on toi lonkkajuttu ollu kans kaikissa raskauksissa, liittyy vissiin lantion löystymiseen
 
Onks kellää ollu et tulee joka ilta levottomat jalat, mul tulee aina siin 11-12 aikaa illal, yritä siin sit käyä nukkumaa :/
 
Mulla on nyt viime viikon aikana alkanut päänsärkyä oleen vähän väliä. Oire? Vai niskat jumissa :D 11+6
 
Miulla on kanssa levottomat jalat ollut alusta alkaen riesana samoin kuin oli esikoista odottaessa..
 
Koko tän 10+5 aikana on muistaakseni kerran vaa vähä särken päätä ja ei oo kertaaka närästän, tosin tiedä ees milt se tuntuu ku ei minuu ikin oo närästän :eek:
 
Jep, mullakin levottomat jalat riesana. Ei nyt ihan joka ilta mut kuitenki.. Tekee mieli puristella lihaksia. :D Ja sit.. Iskiaskipu!! Onko kellään muulla? Mä googletin iskiaskipua ja ilmeisesti sitä se on.. Vasemmalta alhaalta viiltää ja se kipu säteilee pakaraan ja siitäki viel alemmas. Mulla on ihan raskauden alusta asti pistäny vasemmalta alaselkää. Mut nyt se on vaan pahentunu koko ajan. Eilen illalla ei kärsiny edes varata jalalla sille puolelle kun kävelin. Hui, mihin lie vielä menee! Jos jollain on kokemusta niin voi kertoa lievennysvinkkejä! :)
 
No mul on ennen raskautta vihlonu tuolt alaseläst ja säteilly oikeesee jalkaa, mut johtunee työstä ku joudun paljo nostelee kaikkee.. Mut raskauden aikan ei oo kyl ollu :eek:
 
Mä oon käyttänyt jo vuosia alaselänkipuun ja pakaran tiukkuuteen piikkimattoa. Nytkin käyttänyt pahempina päivinä kun tuntuu että iskias alkaa vaivaamaan. Otan piikkimaton alaselän/pakaran alle illalla sängyssä ja poistan ennen nukahtamista (piikkimatto ihoon kiinni ja n. 20-40min). Sitten venyttelen ja usein saan naksautuksia myös alaselästä jotka helpottavat oloa ja nukkuu tosi hyvin. Olen lukenut ristiriitaista tietoa piikkimaton käytöstä raskausaikana mutta itselläni se toimii ihan samalla tavalla kuin olisi kuumassa porealtaassa tai hieronnassa. Eli kyseessä se että veri alkaa kiertämään ja lihakset lämpenevät ja rentoutuvat. Minäkin rentoudun :)
 
No mul on ennen raskautta vihlonu tuolt alaseläst ja säteilly oikeesee jalkaa, mut johtunee työstä ku joudun paljo nostelee kaikkee.. Mut raskauden aikan ei oo kyl ollu :eek:
Jos sä joudut nostelemaan kaikkea ja sun alaselkä kipuilee niin sitten kannattaa kiinniittää huomiota miten nostelee. Selän ei pitäisi koskaan jumiutua nostelusta jos sen tekee hillitysti ja oikeita lihaksia käyttäen. Suosittelen juttelemaan työlääkärin tai fyssarin kanssa, jottei selkäongelmat pahene raskauden edetessä.
 
Mulla on päänsärky osaksi niska- ja hartiajumeista. On sen verran tullu jännitettyä hartioita oksentaessa ja huonossa olossa. Mulla on skolioosi selässä ja se ei ole onneksi vielä vaivannut! Alaselän nikamat on kyllä paukkunu entistä enemmän.

11+2
 
Mulla tullu jonkusortin leipomisvimma :D en oo ikinä leiponu mitää ku en osaa ja sunnuntain sit päätin tehä mokkapaloja ja niist tuli siis niin hyviä että, täs jo mietin et mitä seuraavaks kokeilisin leipoo, mies ehdotti et korvapuustit olis hyviä :D
 
Iski kauhee himo jäätelöön niin otin sitten mangon ja söin sen. Kyllä lähti makeanhimo sillä oli niiiiin makoisaa :hungry: toisaalta jäi mangohimo nyt päälle :hilarious:
 
Mies kattoo vierest ku hekotan tääl noille korvapuusti jutuille, tai et ei tarvi ku yhen alkaa puhuu pullast tai mäkkiruuast ni koht kaikki kirjottaas et ei hitto oli pakko lähtä mäkkii tai pakko alkaa leipomaa jne, aika hauskaa miten nää ruokahimot tarttuu :D
 
Takaisin
Top