Oireet

Desiree84 no toivottavasti ei olep tuulimuna!

Hirvittää kun mulla on selkäongelmia (sen sortin että olen työkyvytön vanhaan työhön) ja nyt eilisestä asti jostain syystä selkä/lonkka tuolta oikealta ollut kipeenä.. että saa nähdä kuin tän raihnaisen kropan käy raskauden aikana..
 
Tänä aamuna ennen aamupalaa oli lievästi etova olo. Oli vaikeaa keksiä mitä söisi.

Esikoisesta ei ollut pahoinvointeja, ei tarvis nytkään tulla.. :grumpy:
 
Hajuherkkyys, esikoisen kakkavaipan tuoksu sai yökkimään illalla, sitä ei oo tapahtunut ikinä :-D
 
Väsymys myös huomattavasti nostanut päätään, haukotuttaa aamusta iltaan
 
Eilen aamulla tuli muuten huono olo ku otin mammavitskun tyhjään mahaan... :wtf: tänään viisaampana söin eka aamupalan ja otin sen vitskun vast sitte. Niin ja jatkuvasti janottaa ja sit pissattaa ihan hirveästi... :grin mielialat vaihtelee, tuntuu että kaikki pienetkin jutut ärsyttää ja toisaalta itkuherkkyys. Saatan alkaa pillittää ihan vaikka jostain mainoksesta.
 
Desiree84, viime raskaudessa mun ainoat yrjöt lensi silloin kun otin vitamiineja tyhjään mahaan. Yök
 
Ah joo tuo itkuherkkyys on tuttua myös! Meinasin pillittää OP:n uudelle mainokselle missä on vauvoja ja Armanin vanhustenhoitojaksolle mm. itkin yks ilta kans. :laughing002 Niin ja tuntuu, että kiukuttaa vähän normaalia herkemmin, lienee väsymys vaikuttaa tähän myös...
 
Jaa ei jännyt siis oksentelu yhdelle aamulle ja tänäänkin aamulla kroppa yritti jotain rippeitä saada ylös ja tuloksena sappinesteet koska vatsalaukku tyhjä yön yli :grumpy: Etova olo jatkuu, mutta yritän saada jotain alas :)
 
Eilen oli paha olo, mutta mitään ei tullut. Sen seurauksena kuitenkin hain testin, mikä oli positiivinen :) yhtenä yönä kylkeä kääntäessä heräsin kovaan repäsykipuun alavatsalla. Muuten ei mitään kovin normaalista poikkeavaa.
 
Tää väsymys on kyllä hassua. Ennen kuin plussasin nii saatoin nukkua yössä yli 12h :D Silloin jo vähän aavistelin et jahas oisko tärppi käynyt. Päivällä ei vielä ole väsyttänyt ihan älyttömästi, niinkuin aikaisemmin (saatoin nukkua päivälläkin yli 2h päikkäreitä) vaan yöllä sit tulee nukuttua tosi pitkät yöunet. Onneksi työ on iltavuoropainotteista nii onnistuu tuo myöhään nukkuminen :)
 
täällä ei vielä isompia oireita, nyt siis 4+2.. rinnoissa pientä kiristelyä ja paleltaa... Odotan kyllä taas kauhulla mitä tulee kun 2 edellisen kanssa oksentelin pitkin päivää monta viikkoa... en kyllä muista missä vaiheessa alkoi...
 
Kolmatta päivää vähän huono olo!! Tuo turvallisuuden tunnetta!!! Viimeks tää oli tätä viikon kunnes olikin pakko jäädä töistä pois kun olo huononi niin et makas vaan sängyssä. Mä jännään nyt kun alko näin aikaseen et joutuuko sitä tiputukseen asti tällä kertaa. Huomenna alkaa vasta kuudes viikko... Onneks meiän isällä on tässä kuussa viikon vapaa se pääsee apuun tarvittaessa. Yhdeksättä viikkoo ootan kauhulla kun sillon oli se pahin olo...
 
Oonkohan ainoa joka kukkuu yöt..
En muista samanlaista muista kuin ensimmäisestä raskaudesta.
Alan heräilemään jo kolmen jälkeen yöllä ja kuuden jälkeen on noustava ylös kun ei uni enää tuu. Hohhoijaa
 
Kylläpä kuulostaa tutulta nimenomaan väsymys ja rintojen arkuus. Syödä voisin kun hevonen ja nälkä tulee hyvin nopeesti ja on sitte jo huono olo, mikäli ei heti ehdi syömään. Hieman kummastuttaa , kun toisaalta pahoinvointia tai muutakaan oiretta ei selkeämmin. Mutta kaikki on erilaisia ja täällä vasta menossa 5+5.
 
Mullakin kokemusta raskausvitaamineista, tyhjästä mahasta ja siitä johtuvasta etovasta olosta. Suosittelen syömistä ennen niiden ottamista :) Oon kahden ensimmäisen lapsen kohdalla oksentanut vaan kerran raskauksien aikana ja se oli juuri edellä mainitusta syystä. Nyt myös olo tuntuu ajoittain oireettomalta, ajoittain taas oireita pilkistelee esim. hajuherkkyys, etovaolo, rintojen arkuus, mutta suurimman osan ajasta olo tuntuu lähes normaalilta. Odottelen vaan, että maha alkaisi kasvaa ja asia konkretisoituisi sen myötä. Nyt vain toivon, että en murehtisi liikaa ja osaisin nauttia! Menossa siis rv 5+4 :)
 
Mä en pysyny lopulta ees laskuissa mukana monta kertaa oksensin noin 13. Kertaan laskin ja sit jäi laskut
 
Välillä kaikkia samoja oireita kuin muilla, toisena päivänä ei juuri mitään. Toissa päivänä tissien jatkuva kipu loppui kuin seinään (tai aamulla ei enää sattunu). Ja tästä tietenki pelkään km. Uutena oireena sormien kömpelyys. Tavarat tippuu käsistä. Tänään meni kahvipannu hajalle kun kuppi tippui sen päälle. Muistan kyllä loppuraskaudesta olleeni kömpelö, mutta että nyt jo!?Onko muilla? Tänään rv 5+5.
 
Kyllä mulla on kans jokseenkin kömpelö ja hajamielinen olo. Odotan innolla loppuraskautta näiden suhteen.. :grin
 
Takaisin
Top