Oireet

Mä olin ihan tajuttoman vihainen pari viikkoa. Pinna todella kireä. Kävi ihan esikoista ja miestä sääliksi. :sad001
Nyt on onneksi mieli rauhoittunut. Ekan raskauden aikana olin tosi väsynyt alussa, mutta vielä ei ole sellaista ollut.
 
Vasempaa kylkeä nippailee ja välillä etoo. Nuhainen olo ja lämmöt koholla. Arvioidun hedelmöittymisen aikaan oli hirveä migreeni. Viikonloppuna taas itkin ihmeellisien asioiden vuoksi.. :cat:
 
Nuhainen olo oviksesta asti, lämmöt koholla, valkkaria tulee nykyään enemmän, nälkä koko aika, itkuherkkyys on jotain 100% luokkaa :joyful: Samoin v*itutus käyrä on aika korkeella... Pissaaminen on lisääntynyt ja yölläkin käy nykyään pissalla. Ja nännit on herkkänä.
 
Muokattu viimeksi:
Lähinnä rinnat kipeänä asta. Ja välillä pyörryttää niin että seinästä otettava tukea. En valita....en tahdo pahoinvointia.
 
Mulla ihan sama, pyöryttänyt välillä niin paljon että pelkää tipahtamista lattialle... Siinä olisikin selittämistä. :wtf: Rinnat on kans ollut jo viikon tosi turpeet ja hellänä. Maha vähän sekaisin mut onneks ei sen kummenpaa vielä. Mulla alkoi ekan kanssa pahoinvointi vkolla 6 ja sitä sit kesti vkolle 17 oksensin aamuisin ja ei voinut antaa ateria välien pidentyä yli 2h!
 
Rinnat on kipeät, olin aika varma jo viikko sitten, että olen raskaana. Mulla ei siis ole menkkojen aikaan arat rinnat, mutta esikoisen kanssa oli sama juttu. Ja toisena oireena aivan järjetön väsymys!
 
Närästys!! Ollut jo pari viikkoa pahana...tiiä sitten onko raskaus syynä vai mikä. Mut viime raskaudessa oli kyllä sama juttu.
 
Ei muita oireita vielä kun arat rinnat :) 5+0 toivotaan että pahoinvointi pysyy poissa eikä ala missään vaiheessa :D
 
Parina hetkenä ollut hieman etova olo ja yskiessä tuntuu "repäisyjä" alavatsalla. Tää olikin ainut mistä vähän aattelin, josko olis tärpännyt. Samaa oli nimittäin esikoisesta. Muutoin ei mitään oireita :)
 
Rinnat on hieman herkkänä ja sit ihan tajuton väsymys! Tuntemuksia kohdussa ja maha sekaisin.. :) Ei vielä siis paljoa mutta eiköhän niitä tässä pikkuhiljaa ala tulemaan.
 
Rinnat kipeinä ja huonoa oloa. Muutama päivä ennen plussaa alko alavatsaan tulee kipua, muuten kuin kuukautiskivut mutta ei jatkuvaa vaan kestää vaan hetken kerrallaan. Maha myös ollu sekasin. Noista kivuista tiesin heti et tällä kertaa oli tärpänny
 
Mulla alkoi lauantaina kauheat vatsakivut ja maha ihan sekaisin. Pari päivää on ollut voimakkaat 'menkkakrampit' ja kuvotus ja ruokahalu on täysi nolla. Flunssainen olo.

Puhuin miehelleni oireista ja hän sanoi heti että voi ei, nyt oot raskaana :D Ajattelin olla tekemättä testiä ennen kuin kuukautiset on myöhässä, koska olen ennenkin kuvitellut 'raskausoireita'. Krampatun yön ja edelleen jatkuvan yökötyksen jälkeen sorruin ja hain herkän testin. Päiväpissasta haalea viiva, en siis kuvitellutkaan tällä kertaa. Toivotaan että viiva voimistuu ja pysyy ❤
 
Iinaalisa, esikoisesta oli alkuraskaudessa, siinä ne oireet sit olikin :)

Nyt ei oo vielä mitään oireita.

Otuski rv4+3
 
Iinaalisa, esikoisesta oli alkuraskaudessa, siinä ne oireet sit olikin :)

Nyt ei oo vielä mitään oireita.

Otuski rv4+3

Mulla oli kans viime kerralla. Nyt ei oo (vielä) kipeytyneet, imetän vielä esikoista niin se ois sitten ehkä tän imetyksen loppu..
 
Ei op vielä oireita. Rv 4+1. Muutakuin semmonen epäilys et en taida olla yksin :D
Eilen huomasin että menkat piti alkaa vkl joten kipaisin tuossa päivällä ruokatunnilla testin. Kyllä sinne tosi iso plussa pamahti. On vähän sekavat fiilikset. Vauvaa yritettiin tammikuusta asti. Viime kuussa meni kesken. Nyt heti perään plussa.
 
Ei op vielä oireita. Rv 4+1. Muutakuin semmonen epäilys et en taida olla yksin :D
Eilen huomasin että menkat piti alkaa vkl joten kipaisin tuossa päivällä ruokatunnilla testin. Kyllä sinne tosi iso plussa pamahti. On vähän sekavat fiilikset. Vauvaa yritettiin tammikuusta asti. Viime kuussa meni kesken. Nyt heti perään plussa.

Millä viikolla meni kesken? :/
 
Mulla oli kans viime kerralla. Nyt ei oo (vielä) kipeytyneet, imetän vielä esikoista niin se ois sitten ehkä tän imetyksen loppu..


Täälläkin imetetään 10-kuista vielä muutaman kerran/vrk. Toivotaan ettei kipeydy, voi tosiaan tulla stoppi imetykselle :bored:
 
Täälläkin imetetään 10-kuista vielä muutaman kerran/vrk. Toivotaan ettei kipeydy, voi tosiaan tulla stoppi imetykselle :bored:
Mulla on esikoinen 1v 3kk niin sinänsä ei olis mikään katastrofi jos imetys nyt loppuis, mutta mielummin niin, että hän ite päättäis luopua tissistä :D
 
Takaisin
Top