Oireet

Mua väsyttää ja samalla on hirveä flunssa päällä. Hoidan itseäni Panadolilla (otan mahdollisimman vähän) ja teellä, jossa on hunajaa ja puristettua tuoretta sitruunaa. Auttaa flunssaan. :)
Muuten vatsassa nippailee välillä ja välillä häpyluun kohdalla. Aika-ajoin on kuvotusta, mutta oksentanut en ole kuin kerran ja se muistaakseni jo ennen plussaa. :D
 
Mulla on aivastuttanut/ollut nuhainen olo jo yli viikon. Ei kuitenkaan ole flunssaa kun olo on normaali. Vasemmalla puolella alavatsassa on nipistellyt melkeinpä oviksesta lähtien. Muuten ei oo kyl ollu mitään :) nyt siis dpo12 rv 4+5, menkkojen piti alkaa torstaina, koska ovis oli myöhässä pari päivää. Vahva tunne siitä, että olen raskaana on ollut jo viime viikosta lähtien.
 
Ei mitään oireita, vähän rinnat kipeänä vain. Sama oli esikoisen kanssa, tosi oireetonta aluksi :-)
 
Mulla on kipeät rinnat, välillä saattaa olla hetken huono olo. Väsymys on ollu aika hurjaa, nukun päiväunia ja n. 9 tunnin yöunet siihen päälle. Tällä kertaa ei oo ollu mitään alavatsanippailuja ym. mitä viimeeksi oli paljonkin.
 
Rv 5+0 alkoi tänään... Alkoi myös samalla oireet... Pesin hampaina ja oksensin, haistoin aamulla kahvia ja oksensin, join puoli kuppia kahvia ja melkein oksensin... Toissa yönä en saanut nukuttua, kun roskis haisi keittiössä niin pahalle. Eilen taas vein roskat ja oksensin roskakatoksessa roska-astiaan... Tää hajuaisti on jotenkin infernaalisen tarkka.
 
Alkanut ilmaantumaan finnejä, naamaan ja yläselkään ihan hirveesti :D ikinä ei oikeen muuten finnejä ole. Huonovointisuutta ei oo ollut vieläkään eikä väsymyskään oo paha :) Rv 5+4
 
Minä kans ootan (not) alkaako naama taas kukkia. Viimeks niitä nimittäin riitti, iho oli ihan kaameassa kunnossa ja päänahka rasvottu älytöntä vauhtia. Normaalisti mulla ei oo ikinä finnejä paria yksittäistä vierailevaa tähteä lukuunottamatta.

Aikalailla oireeton kyllä oon, mutta niin olin viimeksikin, joten sen puoleen en oo huolissani.
 
Mäkin oon vielä oireeton mut viimeks ehkä 7+ vasta oireet tuli ei ihan plussan jälkeen vielä
 
Mulle rantautui myös "kesäflunssa", ei kivaa..

Raskauteen liittyviä oireita ei juurikaan ole ilmaantunut. Ainoastaan nännit on todella kosketusarat ja ajoittain alavatsalla nippailee. Kaksi ensimmäistä raskautta oli myös hyvin oireettomia, toivottavasti tämäkin.
 
Mahassa menkkamaista vihlontaa. Tätä oliviimekskin en vaa muista et oliko jo näillä viikoilla? Kohdin kasvusta johtuu. Mut ei nää mitää supistuksiakaa oo. Verta ei tuu nii kaikki lienee ok. Sillon 1,5 vuotta sitten plussaus päivänä kävi kaihu et iiks se pitää synnyttääkin. 2 vrk vesien menosta poika oli ulkona mut ei hirvitä vielä yhtää. Mahdollisesti mennään kyllä elektiiviseen sektioon.

Muoks. Ja aikamoinen väsy on ollu viime päivinä ja miehen dödö haisee munnenään.
 
Täällä elo jatkuu lähes oireettomana. Alavatsalla tuntuu nipistelyä, joka kuuluneet asiaan, koska samalla lailla oli viimeksikin. En vaan muista että oliko jo näin aikaisin. Välillä vähän väsyttää ja toinen nänni on arkana :D
 
Mä mietin sitäkin et kun on ollu jo raskaana ja ei oo kovin pitkiä aikoja siitä niin tulisko noi tuntemukset siks mahdollisesti aikasemmin?
 
Täälläkin vain pientä, alavastajuilintaa ja väsymystä joka saattaa johtua esikoisen yöhulinoistakin :D
 
Sehän voi olla, ja ehkä niihin kiinnittää nyt erillailla huomiota ,ainakin itse kiinnittää, enemmän kuin esikoisen aikaan, tai sit ei vaan muista :)
 
Mäkin mietin et voihan sitä väsyttää muistakin syistä juurikin se et maidolle herätään monta kertaa yössä. No kohta sekin loppuu...
 
Just eilen ihmettelin miten vielä ei oo juuri mitään oireita. No tänäänhän se kuvotus sitte iski automatkalla Tre-Hki. Piti huoltoasemalta käydä hakemassa oksennuspussi varuiksi. Onneksi ei tarvittu.
 
Pää on muuten kuin ois hetki sitten tullu jostain huvipuistolaitteesta. Sinänsä ei pyörrytä, mutta kaikki ei oo ihan normaalisti. Onko muilla samanlaista? En muista tämmöstä edelliseltä kerralta... ehkä on vaan migreeni kohta tulossa.
 
Takaisin
Top