Nurina ketju

Ei ehkä nurinan aihetta, ainakaan hirveesti, vaikka ärsyttää itteeni ihan tolkuttomasti kun tulee kiire. Koko kesä tapeltu pankin kanssa siitä että saadaanko pieni asuntolaina, ensimmäiseen lainahakemukseen ei kukaan pankista koskaan reagoinut mitenkään ja toiseen saatiin vastaus kun soiteltiin ja laitettiin viestiä useamman kerran perään että saadaanko me tarjousta lainasta vai ei. Epähuomiossa kuulemma jäänyt venymään meidän kohdalla.. No, ei mitään, laina saatiin ja nyt tulevana perjantaina pitäs kauppakirjat käydä vihdoin tekemässä. Ei siinä, hyvä homma tämä, mutta kun se talo vaatii kolmeen huoneeseen pintaremontit (lattiasta kattoon) ja ikkunarempan. Alunperin oli tarkotus että kerkeis remontit ja muuton tekemään ennen kun vauva syntyy, saas nähdä kuinka käy, onhan tässä laskettuun aikaan, mitä, 3 viikkoa. Ei onneks tule kiire ei.. Ei siinä muu oikein ärsytäkkään kun tuo kiire ja se että ite en kykene isoja tavaroita raahaamaan paikasta a paikkaan b. :bored: Onneksi ei oo pitkä muuttomatka, n.400m :D Ja mie oon ihan varma että tää syntyy etuajassa, vaikka eka lapsi onkin tuloillaan. Miun veikkaus on ollu, että nyt vklp:na, kun on iskän häät niin meikäläinen on synnyttämässä, ois ihan miun tuuria. :grin (Katotaan vaan niin meikäläinen vielä 42 viikolla poksuu täällä :grin) Ja ihanaa tosiaan että on viileemmät kelit ja sataa vettä!
 
Tsemppiä sillukka muuttoon ja remonttiin toivottavasti kerkiätte muuttaa ennenkuin pieni syntyy.
Mutta kiirus teille taitaa tulla.

Meillä sama homma oli parivuotta sitten kun rakennettiin taloa ja ei tienny yhtää kerkeääkö sisää muuttaa ennenku vauva syntyy. Sisäänmuutto tarkastuskaan ei menny läpi aluksi,lopulta kerettiin viisi yötä olemaan uudessa enennkuin synnärille.
Silloin joutu vauvan vaatteet ja tavaratki pesee suoraa ikean pusseihin nyt on ihana kun saa kaiken heti paikoilleen.
 
Kiitos tsempeistä. Toivotaan tosiaan, että edes vauvan huoneen ja meidän makkarin saisi valmiiksi ennenkuin syntyy. :) muun kerkee sit myöhemminkin. Olipa teillä hyvä tuuri silloin! :)
 
Kiitos tsempeistä. Toivotaan tosiaan, että edes vauvan huoneen ja meidän makkarin saisi valmiiksi ennenkuin syntyy. :) muun kerkee sit myöhemminkin. Olipa teillä hyvä tuuri silloin! :)

Joo muut kerkiää kyllä :happy: joo meillä meni laskettu aika melkii sen 2 viikkoa yli ni kerkis sen ansiosta.
 
Jahas, koulu alkoi torstaina ja nyt ollaankin sitten jo räkänokkia.. voi kun selviäisi pelkällä nuhalla.
Slillukka tsemppiä muuttohommiin!
 
Voihan äityli. Heti alkaa kyl taudit kiertää. Meillä ei ees päästy kouluun ku valmiiksi jo kuumeessa tuo tuore tokaluokkalainen:bored:
 
Kiitos tsempeistä. Toivotaan tosiaan, että edes vauvan huoneen ja meidän makkarin saisi valmiiksi ennenkuin syntyy. :) muun kerkee sit myöhemminkin. Olipa teillä hyvä tuuri silloin! :)
Meillä oli vauvan huone laittamatta ja sisustamatta vielä vuosi esikoisen syntymän jälkeen - siellä oli vaunut ja hoitopöytä ja paikka johon sulloa vauvan vaatteet - muuten vietettiin aikaa muualla ja nyt vasta 1.5v muutti omaan huoneeseen. :)

Mulla on niin jäätävät liitoskivut et voisin vaikka poistaa tuon nivusosion itsestäni heti. Moottorisahalla. "Enää viikko töitä" -mantra ahkerasti käytössä.
 
Tsempit muuttoon slillukka:) toivotaan että vauva pysyy masussa sen aikaa et saatte kämpän edes lähes tulkoon valmiiksi :wink
Äityli, tosiaan taudit... Huoh! Meillä alkaa koulu huomenna ja mua jännittää ihan kauheasti ja näemmä niin jännittää meidän typyäkin:wink
 
Qaakkeli jaksuja kipuihin... mulla vetää taas tota vasenta jalkaa alta tuontuosta... vissiin jätkä painaa jotain hermoa tosi ”kivasti”:eek:
 
Mua ketuttaa jääkaappi. Edelleen. Siis se vanhahan lahos pari viikkoa takaperin ja ostettiin uusi, kallis ja muka luotettava jääkaappi. No, sen saa just ja just kylmimmällä asetuksella viileneen 10 asteeseen. Huoh.. huoltomies on tulossa katsoon, mutta ällöttää syödä sieltä mitään kun se on noin lämmin. Välillä lämpö kohoo jopa 15 asteeseen. Sitten miettii kaikkia mahapöpöjä ja listerioita, mitkä niissä juustoissa, margariineissa ja makaroonilaatikossa ja leikkeleissä lisääntyy. Kaveri mulle toteskin, että ei varmaan niitä ruokia kantsi syödä. Niimpä. Mut ei me nyt voida olla päiviä/viikkoja syömättäkään. Jos jonkun paskataudin tuosta saa niin lähteeköhän synnytyskin käyntiin? Miehen mielestähän tupssa jääkaapissa ei edelleenkään oo vikaa, mut mä oon käsittänyt, että elintarvikjeet pitää säilyttää +2-+6 asteessa. Niin ainaki kaikissa paketeissakin lukee. Ja jos ne lämpimäs säilyy niin hitossako mitään jääkaappia ees kannatti hirveellä hintaa ostaa (okei,menee jo dramatisoinnin puolelle, mut ymmärrätte vissiin pointin).
 
Esikoinen ollut kaksi viikkoa päiväkodissa ja toi viime viikolla kotiin nuhataudin. Lapsella oli lämpöä viikonloppuna mutta parani ja kaikki ok. Nyt mulla jolla ei minkäänlaista vastutustuskykyä enää on se sama tauti ja mä kuolen tähän. Kuumetta, kipua, liitoskipuja, räkää, yskää, lihaskipuja. Ja vika viikko töissä - ois siis pari hommaa tekemättä eikä ois aikaa maata sohvalla :/
 
Qaakkeli! Voimia! Samaistun, ite toista viikkoo jo. Olis iha muutama homma ku pitäis jaksaa tehdä. Ei kyl jaksa :sad001
 
Esikoinen ollut kaksi viikkoa päiväkodissa ja toi viime viikolla kotiin nuhataudin. Lapsella oli lämpöä viikonloppuna mutta parani ja kaikki ok. Nyt mulla jolla ei minkäänlaista vastutustuskykyä enää on se sama tauti ja mä kuolen tähän. Kuumetta, kipua, liitoskipuja, räkää, yskää, lihaskipuja. Ja vika viikko töissä - ois siis pari hommaa tekemättä eikä ois aikaa maata sohvalla :/

Voih ei! Paranemista sinne...
 
Tsemppiä slillukka on kyllä haastavat ajat teillä ja muuttokin noin kauaksi. :sad001

Emppuli_88: aika erikoista että jääkaapin lämpö nousee noinkin korkealle :sad001 mites voiko sen jääkaapin palauttaa sinne mistä se on ostettu ? Vai auttoko huoltomiehen käynti?

Mua itteeni suututtaa kun mies tekee meidän omakotitalon pihaa, sit rassailee autoja, tekee remppa hommia. Ja itse tuskailen kahden lapsen kanssa kaikki päivät. Siis kivaa kun mies saa tehtyä mut itse oon niin poikki tästä lasten hoidosta tällä hetkellä että tekis mieli vaan ja ainostaan levätä. Mies on nyt lomalla niin helpottaa kyllä, mut ensi viikolla palaa taas töihin.
 
Kiitos tsempeistä saike ja muut! Pakko oli käydä katsomassa olinko kirjoittanut väsyneenä puuta heinää muuttomatkan pituudesta, mutta ei ollut tullut ajatuskatkoa. Onneksi se muuttomatka ei tosiaan ole pitkä vain n. 400 metriä, ehkä jopa vähän alle. :) sehän se puuttuiskin, jos ois oikeesti pitkä matka muuttaa, suattas olla että jäis siinä vaiheessa tekemättä. :D Tsemppiä saike siullekin arkeen! :)
 
Ootko laama turkulainen? Mikä neuvola sulla on? Mulla ainakin on säännölliset ajat ja lääkärille päässyt myös. Heinäkuussa oli paljon lomia, mutta silti pääsi. Eilen oli se Synnytystapa-arvio, jonka kans teki sijaistava lääkäri (kandi). Mut silti oli todella miellyttävä ja hyvä kokemus

Muoks; ja lääkäri meinasi et vielä nyt tihenee loppua kohden jopa kerta viikkoon. Ja en siis kuulu mihinkään riskiryhmään tms vaan ihan normi käyntejä. Tuntuu kyllä oudolta, et sulla ei olisi käyntejä
Joo, Mäntymäessä on mun neuvola. Hmmm, ehkä mä soittelen sinne ja vaadin lisää käyntejä kun kaikki on tätä kauhistellut, ei voi enää olla pelkästään mun hormonihuuruista flippailua:grin
 
Jahas. Neuvola ois kympiltä, mutta cacca lentää. Yllättävän kauan sillä ruokamyrkytyksellä kesti tullakin. Eilen saatiin tosin onneks lainajääkaappi ja veivät meidän huoltoon(siinä menee viikkoja). Meinasivat eka et oltas kiltisti ilman jääkaappia sen aikaa, mut saatoin ehkä hormoonihuuruissani avautua pikkasen enempi asiasta ja yllättäen varakaappi löytykin sit heti :rolleyes:

No, täytyy toivoo ettei tuu pastat housuun neuvolamatkalla tahi ainakaan kesken sisätutkimuksen(lääkärineuvola) :oops: Pakkopa sinne on mennä ku ei enää perua ehdi ja haluan selvitystä niille vatsakivuille(yöllä taas alkoi,onneks vaan tovin kesti levossa). Lisäks sukkapuikkosupistuksia ja harjotussupistuksia (välillä kivuliaitakin) tullut koko aamun ni ois kiva tietää missä mennään.
 
Jahas. Neuvola ois kympiltä, mutta cacca lentää. Yllättävän kauan sillä ruokamyrkytyksellä kesti tullakin. Eilen saatiin tosin onneks lainajääkaappi ja veivät meidän huoltoon(siinä menee viikkoja). Meinasivat eka et oltas kiltisti ilman jääkaappia sen aikaa, mut saatoin ehkä hormoonihuuruissani avautua pikkasen enempi asiasta ja yllättäen varakaappi löytykin sit heti :rolleyes:

No, täytyy toivoo ettei tuu pastat housuun neuvolamatkalla tahi ainakaan kesken sisätutkimuksen(lääkärineuvola) :oops: Pakkopa sinne on mennä ku ei enää perua ehdi ja haluan selvitystä niille vatsakivuille(yöllä taas alkoi,onneks vaan tovin kesti levossa). Lisäks sukkapuikkosupistuksia ja harjotussupistuksia (välillä kivuliaitakin) tullut koko aamun ni ois kiva tietää missä mennään.
Kerrohan miten meni ja selvisikö kivut? Tsemppiä.
 
Ei onneks oo enää lentänyt ja neuvolastakin selvittiin kunnialla :) kaikki oli kunnossa, vatsakivuille ei kyl löytynyt syytä, varmaan just jotain suolistovaivoihin liittyvää. Meinas neuvolas, että tää mahan toiminta saattanee johtua lähestyvästä synnytyksestäkin kun paikat oli niin pehmenneet :nailbiting: apuva, ei vielä :hilarious: kaikki on ihan rempallaan kotona, oon tyyliin varautunu, että joskus 5 viikon päästä vasta (nyt 35+4) mietittäs niitä synnytyshommia. Nyt sit sanottiinkin, että tuskin sinne asti päästään :nailbiting:
 
Takaisin
Top