Nurina ketju

Meillä ei taas nuku kukaan. Esikoinen äksyilee kun nenä tukossa, mies äksyilee esikoiselle ja potee samalla miesflunssaa. Vauva potkii mahavaivojen kanssa ja minä yritän saada kaikkia rauhoittumaan
 
Tänään vedin kenkiä jalkaan (takaa venyttämällä sormella kantapään yli, you know) kun ranteeseen sattui kämmenpuolelle. Sattuuhan sitä. Vaan nyt en pysty tietyssä asennossa mitään nostamaan, sukkalaatikon avaaminenkin sattui. Joku ihme venähdys mutta ei ainakaan auta tässä pikkulapsiarjessa. Ärsyttää. Ja vähän jomottaa kun sormia käyttää koko ajan esim viestien kirjoittamiseen...
 
On ja päivä... 2 muksulla kerhoa ja hirmu kiireellä sinne, mutta siitäkös vastoin käymiset alkaa...
Eka puhkee rattaista rengas, maito luonnollisesti loppu, postissa paketti noudettavissa, neuvolaankin pitää mennä ja luonnollisesti 3vn jalat ei toimi ja hän ei todellakaan voinut kävellä:/ onneksi sentään neuvolassa ollaan ajoissa ja kerkiän kotiin palauttamaan rattaat ja raaputtamaan iglun paljaaksi(eli siis mun umpijäässä olevan auton). Kyllä on muuten painavat noi rattaat työntää jos yks pyörä on puhki! Arvatkaa tilasinko siihen nyt sit puhkeamattomat renkaat?!?!?
Mutta eipä siinä kaikki, neuvolassa ollessa ton 1,5v vaippa valskaa ja kaikki(!!!) vaatteet aivan pissassa... ja luonnnollisesti sille ei oo vaihto vaatteita mukana!
Onneksi sentään oli välikerrasto mukana muutenhan se olisi tolle parin km matkalle paleltunut!
Mitäköhän vielä, eikös se ole niin että ei kahta ilman kolmatta?
 
Mä sain jo ihan loppuraskaudesta kutsun papaan(joku tutkimus, pääsee ilmatteeks)ja nyt vihdoin varasin ajan siihen kun jälkivuodot tms loppuneet. No, eikös mul tänää alkanu menkat. Papa aika olis maanantaille ja sitä ei menkkojen aikaan voi ottaa. En tiedä itkeä vai nauraa. Täytyy huomenna perua aika ja kysyä jos ois loppuviikolla aikaa kun se ensi viikolla pitäs hoitaa. Tää on niin tätä :hilarious:
 
Mä sain jo ihan loppuraskaudesta kutsun papaan(joku tutkimus, pääsee ilmatteeks)ja nyt vihdoin varasin ajan siihen kun jälkivuodot tms loppuneet. No, eikös mul tänää alkanu menkat. Papa aika olis maanantaille ja sitä ei menkkojen aikaan voi ottaa. En tiedä itkeä vai nauraa. Täytyy huomenna perua aika ja kysyä jos ois loppuviikolla aikaa kun se ensi viikolla pitäs hoitaa. Tää on niin tätä :hilarious:
Mulla on sama, ne on nää tänä vuonna kolmekymppisten ilmaiset papa-seulonnat. Mun pitäis kans varaa ja mennä vielä tänä vuonna :rolleyes:
 
Se riittää et tähtäät siihen et käyt silleen et oot 30v:wink näin minäkin tein... kävin just ennen plus testiä :)
 
Mulla luki siinä lapussa, että käytävä sen kalenterivuoden loppuun mennessä kun kutsu on tullut. Eli tän vuoden loppuun. Mä tosin täytin 30 vasta viikko sitten. Mut tänä vuonna siis käytävä. Vuoto kyl loppu et en oo varma oliko noi sit menkat ollenkaan ku vuotoo tuli vaan yhden päivän. No, mene ja tiedä,maanantaina aattelin sit mennä.
 
Pakko nurista lisää. On kyllä pahan onnen Papa. Tänää ois aika ja oon heränny 01.30. Nyt mietin että millähän mä sinne meen koska kahden tunnin unien jälkeen (univelkaa oli jo ennen viime yötä kiitettävästi) en mielellään auton ratti lähtis. Hyvä ku oman nimensä tietää, ei varmasti oo kyl oo turvallista tässä uni velassa autoilla. Oisin perunut ajan mutta sitäkään ei enää pysty tehä. Nyt mietin et periiköhän ne jotain maksua jos ei vaan mee.. Väsyttää ja vituttaa niin paljon että ei oo tosikaan. Vauva sentään nukkuu mut esikoiselle sanoin 4.30 et jos nyt on kolme tuntia huutanut et noustaan sit ylös, jaksa enää kuunnella. Tästä tulee piiiiiiiiiitkä päivä. Meen kyl nukkuu heti ku mies tulee töistä ihan yöunille siis.
 
Takaisin
Top