Nurina ketju

Hempuliini

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tämmönen nurina ketju pystyyn. Mihin voi purkaa päivän kiukut ja ärsytykset.

Mä tuun hulluks esikon allergioiden kanssa. Ne mitkä ovat selkeet on jätetty pois, mutta silti joku nyt vaivaa vieläkin. Se on vaan paljon muita lievempi et en saa kiinni mikä nyt hiertää. Maanantaina sairaalaan maidon kaksossokkokokeeseen lapsen kaa ja se lääkäri oli niin nihkee et ei suostu tutkii muuta kun maidon ei muita mitä sanoin.
 
Itsellä esikoinen on ruoka-aineallergikko kuten myös eläimille ja siitepölyille. Oon kuullu et nykyään on kauhean vaikeaa saada testei mutta silloin reilu 11v sitten kaikki toimi kuin unelma pojan allergioitten suhteen ja kävimme varmaan vuoden välein eri testeissä 10v ajan. Johtunee varmaan siitä ku osa allergioista oli hengenvaarallisia. Onneksi enää pähkinät on ehdottomasti kielletty ja kaikkiin muihin altistetaan. Jätkä on siis nykyään 12-vuotias.
 
Ihana kuulla et teillä ratkes. Meil ei toistaseks oo kyse onneks vakavammasta mut kuitenki raskasta tämä oireilu on hänelle ja meille vanhemmille.
 
Meillä kans esikoisella ollut alusta asti paljon ruoka-aine allergioita ja atopiaa. Nukkui tosi huonosti ja oli itkuinen. Yks vuotiaana saatiin vasta ekat allergiatestit. Onneksi täälläkin on pikku hiljaa helpottanut ja enää pähkinä täysin kielletty. Ihokin on nyt pari vuotta ollut parempi eikä tarvi lumiukoksi enää raskailla. Neiti nyt 7v.
 
Saako nurista etukäteen? Ajattelin siis avautua huomisesta... eli säästä!!! Torstaina ois 2 lapsella kerho klo 8.30 -11.30 ja siitä sitten suoraan viemään esikko eskariin 9-13, liikumme vain rattaiden kanssa! Ja katsoin sääntiedotteen, taas tulee sitä prkl lunta jotain 20cm eikä täällä päin oikein pyöräteitä aurata, tai aurataan mutta ihan vihoviimeiseksi joskus iltapäivällä:sad001 voisko tulla jo kesä? Ja lämpö?
 
Mä myös tänään kaipasin kesää ja helpompaa liikkumista. Meillä ei ole autoa, joten liikutaan pyörillä ja vaunujen kanssa kävellen. Nyt jos saadaan toinen lapsi niin alkaa houkuttaa auton hankkiminen..
 
Mä myös tänään kaipasin kesää ja helpompaa liikkumista. Meillä ei ole autoa, joten liikutaan pyörillä ja vaunujen kanssa kävellen. Nyt jos saadaan toinen lapsi niin alkaa houkuttaa auton hankkiminen..
Vähän samat mietteet täällä.
 
Saako nurista etukäteen? Ajattelin siis avautua huomisesta... eli säästä!!! Torstaina ois 2 lapsella kerho klo 8.30 -11.30 ja siitä sitten suoraan viemään esikko eskariin 9-13, liikumme vain rattaiden kanssa! Ja katsoin sääntiedotteen, taas tulee sitä prkl lunta jotain 20cm eikä täällä päin oikein pyöräteitä aurata, tai aurataan mutta ihan vihoviimeiseksi joskus iltapäivällä:sad001 voisko tulla jo kesä? Ja lämpö?
Pystyttekö pulkalla menemään? :)
 
Pääsis helposti mut ongelman tuottaa meidän 8kk... ei se siellä pulkassa pysy eikä toi 2v osaa siitä kiinni pitää... nämä siis täyttää mun rattaat:p
Ois mulla auto käytössä mut sit tuntuu tyhmälle tommosta matkaa 1,5km mennä autolla ja oon semmoinen nynnerö että en mielellään ajele tommosessa säässä:sad001
Vilkaisin ulos, voi elämä:sad001
 
Uus nurinan aihe, nyt koskee selkään kiitos ensimmäisen nurinan aiheen o.O
 
Hahaa päivän pelastus tää ketju. Lähdin kiukkuavan neiti 1v:n kanssa asioille tossa hemmetin lumipyryssä. Kädet täynnä tavaraa, taapero kainalossa ja auto hautautuneena lumeen. Sain kuin sainkin jollain kolmannella kädellä pyyhittyä auton oven esiin lumikerroksen alta, ja olin ikionnellinen että saisin esikoisen autoon ja tavarat pois käsistä. No kuinkas ollakaan, avaan oven taas sillä kolmannella kädellä ja TADAA, mies on tottakai ottanut turvaistuimen pois mun autosta. Kirosin sillä sekunnilla tuon kaksilahkeisen otuksen alimpaan helvettiin :D ei muuta ku asentamaan istuinta, samalla autoon satoi noin 5cm lunta sisään, kun jouduin pitämään ovea auki.. :happy090 joo pieniä on murheet, mutta sillä hetkellä ärsytti. Tuntuu, että nollasta sataan kiihtyminen tapahtuu entistä nopeammin tän raskauden myötä :D
 
Hahaa päivän pelastus tää ketju. Lähdin kiukkuavan neiti 1v:n kanssa asioille tossa hemmetin lumipyryssä. Kädet täynnä tavaraa, taapero kainalossa ja auto hautautuneena lumeen. Sain kuin sainkin jollain kolmannella kädellä pyyhittyä auton oven esiin lumikerroksen alta, ja olin ikionnellinen että saisin esikoisen autoon ja tavarat pois käsistä. No kuinkas ollakaan, avaan oven taas sillä kolmannella kädellä ja TADAA, mies on tottakai ottanut turvaistuimen pois mun autosta. Kirosin sillä sekunnilla tuon kaksilahkeisen otuksen alimpaan helvettiin :D ei muuta ku asentamaan istuinta, samalla autoon satoi noin 5cm lunta sisään, kun jouduin pitämään ovea auki.. :happy090 joo pieniä on murheet, mutta sillä hetkellä ärsytti. Tuntuu, että nollasta sataan kiihtyminen tapahtuu entistä nopeammin tän raskauden myötä :D
Älä vaan mä kiukustun kans tosi herkästi ilman syytä.
 
Karla mä oon monta kertaa saarnannut mun miehelle siitä että jos on pakottavaa tarvetta mun autosta lapsien penkkejä irrottaa niin se saa luvan asentaa sen samoin tein takas!!! Se yhtä v****a jos niitä pitää olla asentamassa ja lapset on siinä... miehet o.O
 
Kissa pissiny matkarattaisiin:cussing. Tosi kiva huomata tämä vasta kaupoilla:bored: tekis mieli lähettää kummatkii katit alabamaa.
Noita matkarattaitten päälysiä saa ees irotettua ni ilta menee rattosasti tässä pesuhuoneessa pestessä niitä juuriharjan kanssa.
 
Saattaisi olla jos meidän koira pissais jonnekin niin sille saattaisi tulla äkkilähtö piha koiraksi(tuskin kylläkään tulee tapahtumaan kun se täyttää koht 8v) ... nyt ei kyl kaipaa yhtään ylimäärästä hommaa!!
 
Mulla on myös pinna hyvin lyhyt, mutta mies onneks muistaa tän esikoisen odotusajalta eikä oo ees valittanu siitä :hilarious: Ja helvetti ton lumimäärän kanssa. Tän päivänen neuvolareissu vaunuilla ja työmatka pyörällä oli suoraan hyvin syvältä. Aamulla ois muskari mut voi olla että me hautaudutaan taaperon kanssa peittojen alle sen sijaan :woot:
 
Takaisin
Top