Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Pitäsköhän miunkin tänne palstalle liittyä höpöttelemään. Mies näytti vihreää valoa toisen lapsen suhteen, ja nyt jännäilläänkin että tärppääkö ekasta kierrosta niin kuin esikoinen.
Kai mie vielä nuoresta menen, vaikka oonkin jo 25v? :grin
Jännä nähä millaseksi kierto nyt asettuu. Esikoisen syntymän jälkeen (05/17) rupesin syömään cerazetteja ja ne jätin pois n. 1,5kk sitten. Menkkoja ei oo synnytyksen jälkeen ollut kertaakaan pillereitten aikana. Tammikuun lopussa oli menkat, ja nyt kiertopäivä 17. Flo-sovelluksen mukaan ovis ois ollu 13pv, ja se hyödynnettiinki. TOSIN merkkasin kierrot yms. sen mukaan, mitä ennen raskautta oli.
 
Sitä vähän pelkäänkin että kuulun näihin joilla menee kauan koska meillä ei oo varaa mennä tutkimuksiin/hoitoihin.. No turha sitä on nyt miettiä. Se on vaa yleinen olettamus että vauva tulee heti kun ehkäsyn jättää pois eli jos ei asiasta enempää tiedä niin menee helposti ikäväks keskustelu. Itekki taisin vähän tohon uskoa vaikka tiesin ettei niin ole.

Huhhuh menee niin melankoliseks että on pakko päästä kohta liikkeelle :grin
 
Mitäs teille kuuluu? Ite oon alottanu oviksen testailun ajoissa, nyt kp10. Vauvaunia mulla ja miehellä.. Suutuin herätykselle tänään kun jäi hyvä uni kesken :hilarious:
 
Toi on tosi ärsyttävää kun herää kesken hyvän unen :grin Sit välillä oikeen koittaa väkisin nukahtaa et pääsis takas samaan uneen, mut eihän se ikinä onnistu.
Mites sun mies, vauvakuumeileeko hänkin siis? :happy: Tai siis kyllä mullakin mies odotti ja halusi vauvaa, mut ei kuumeillu niinkun minä :hilarious:

Mulla 15+2 ja edelleen huono olo. Ei nyt enää sellasta aamusta iltaan oksentelua, mut vois kyllä tää pariki oksentelua päivässä nyt loppua. Toissayönä alko myös tosi kuukautiskipumaiset säryt :sorry: Jatkuu siis edelleen. Vähän mietityttää että mistähän johtuu,mutta toivon että on ihan perus kipuja, kohdun kasvamisesta yms.

Ja tosiaan tervetuloa Zeero :)
Kiva saada lisää porukkaa juttelemaan :shy:
 
Mä välillä kun en saa unta nii alan miettimään jotain tarinaa (kun veli neuvo että sitten nukahtaa) ja yleensä se päättyy siihen että jotai dramaattista tapahtuu ja sitte herätän miehen ja itken ku se on vaikka joutunu sairaalaan :hilarious: kauheeta :hilarious:

Joo tavallaan kuumeilee, ei samalla tavalla kun mä mutta tykkää jutella aiheesta ja kertoo mitä kaikkee tekis vauvan/lapsen kanssa. Mutta huomaa kun käydään jossain niin sekin on alkanu bongailemaan vauvoja ja esim kantoliinoja kun niistä yks päivä kerroin. En muista kerroinko tässä ketjussa siitä bodysta minkä ostin mutta sitä silitteli ja sanoi ”tähän pitää saada vauva” :Heartred

En usko että on syytä huoleen, taitaa olla ihan normaalia. Vielä kun raskausoireet jatkuu. Hyvä että paha olo helpottanut :happy:
 
dadapls se on se kuuluisa odottavan aika on pitkä, vaikka aikaa ei välttämättä mielettömän paljoa menisikään. Määki olin silloin että ollaan yritetty tosi kauan ja entä jos onki joku juttu ettei onnistu mutta sitten ku tärppäs nii tuli semmonen että nytkö jo. :woot::grin

putkilo hyvä että alkaa helpottamaan toivottavasti pian loppuu kokonaan. :yuck:
Mulla on välillä koviakin menkkamaisia kipuja kuuluu aika monella asiaan. eiköhän siellä ole kaikki kunnossa. :)

Ja tervetuloa zeero!
 
Kyllähän sitä järjellä ajatellen tajuaa että nyt vasta yk2 eli ei vielä mitään hätää mutta toisaalta miettii että apua kohta menee jo 2020 puolelle :eek: Ja vieläkun haluaisin vauvan saada tällä paikkakunnalla kun on parhaimpia sairaaloita mutta jos tulee muutto niin kauhuissani jo googlailen muita paikkoja eikä näytä niin hyvältä. Ihan turhaan taas murehdin mutta mitäpä muutakaan tähän aikaan :grin

Sullahan on putkilo jo toinen kolmannes menossa eikö? :happy:
 
Joo on toinen kolmannes, tuntuu ihan hassulta kun muka jo näin pitkällä :grin Justhan mä plussasin.
Mulla sit nyt neljän päivän jälkeen tuli taas oksennus :hungover: Ärsyttää. Oli paha olo eilenkin, mut väkisin pidätin ja pidätin, mut tänään ei onnistunut enää millään.

Vanhin sisko tulee tänään käymään omien pienten kanssa, ja saavat kuulla uudesta serkusta.. En tiedä miten mua jännittää näin paljon kertoa 5,4 ja 2 vuotiaille :grin Ehkä asiaan vaikuttaa se,että jos joku meniskin huonosti niin tuntuisi sit pahalta selittää miksi ei serkkua tulekkaan :sorry: Toki se mahdollisuus on aina, joten ei nyt pelossakaan voi aina elää. Sillä periaatteella en varmaan ois kertonut kellekkään ennen syntymää :hilarious:
 
Voi ei :sad001 Mullakin tuli tänään en tiiä miks mutta muistin taas kuinka inhottavaa se on. Eikö tohon saa mitään apua? Jotain lääkkeitä tms kun kuulostaa aika pahalta?
 
dadapls oon kuullu monestakin avusta raskauspahoinvointiin. Matkapahoinvointilääkkeistä (mut niissä kun ei aina tiedetä miten raskauden kanssa niin en oo halunnut ottaa riskiä sitten) ja just pahoinvointirannekkeet yms, mut tuntuu et ne osaa ihmisistä auttaa,ja sit toiset ei huomaa eroa :confused: Ja nyt musta tuntuu vähän hölmöltä enää tällee huomenna 16+ alkaa ostelee mitään rannekkeita :hilarious: Kun pitäis nyt jo loppua. Toki jos yli puolenvälil jatkuu niin sit on pakko jotain keksiä..

Ja tervetuloa Shokatani! :)
 
Totta :angelic: Toivotaan että ei tuu tarvetta.

Mä oon täällä valinnu jo pinnasängyt ja kaikki muut tarvittavat, ei sillä että plussaa olisi tullut mutta en pysty olee kattomatta niitä :grin
 
Onhan niitä ihana katella ja valita :Heartred
Mä oon saanu hirveesti isoo tavaraa siskoilta, ja oon siitä tosi onnellinen ja kiitollinen. Pinnasängyn oon alustavasti valinnut, mut katotaan jos tulee eteen vielä hienompi :grin
Itse en oo ostanu vieläkään mitään, en ees yhtiä sukkia yms :hilarious: Varmaan sit rakenneultran jälkeen ostelen, kun alkaa vihdoin uskoa et kyllä se pieni sieltä maailmaan tulee oikeasti. Oon nähnyt ultrassa jo vauvan, ja tuntenutkin pieniä liikkeitä mahassa.. Mutta silti on se niin uskomatonta että vois oman lapsen saada, ettei sitä oikeen meinaa uskoa nyt millään...:Heartred
 
Ihanaa putkilo että oot saanu tavaroita siskoilta! Varmasti on myös apuna ja tukena :Heartred Aikasemmin ku puhuttiin suvun vauvoista niin tulikin esille että meillä mun ja sisaruksien jälkeen tullu vaan serkulla lapsia. Sieltä ehkä saattaisin jotain saada, mutta en tiiä onko heillä vielä neljättä toiveissa. (Toisaalta ovat jo lähempänä 40v.) Taitaa itseasiassa heillä ollakkin meidän vanha syöttötuoli :grin Kastemekko meillä mennyt kaikki vauvat läpi eli meille toivottavasti seuraavaksi :dummy:

Muuten kaikki uutena/ jos jostain sattuu hyvän käytetyn löytämään. Eli IKEAlla mennään pitkälti :hilarious:
 
Takaisin
Top