Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Oli tarkotus tosiaan testata maanantaina mutta testaankin jo sunnuntaina kun maanantaina niin aikanen herätys etten siinä ehdi alkaa tulkitsemaan :hilarious: Eli dpo10 on sillon. Joo kyllä nyt on oiretta jos toista! Viime kierrossa oli kanssa paljon mut ne oli ihan erilaisia, ja veikkaankin että johtu siitä keuhkokuumeesta. Jännittää, nyt ei oikein voi minkään muun piikkiin laittaa :nailbiting: Kyllä tollanen valentine’s day sex- lapsi kelpais :hilarious::wink

Muuten kuuluu hyvää, ens viikolla aattelin tehä töihin comebackin :cool::grin

Hyvä kun eksyit, kiva saada sut tännekkin marsupilami :Heartred (Meinasin kirjottaa ”mape” kun tuli vaa sun nimestä mieleen mutta mennään nyt tällä virallisella niin kaikki tietää kenestä puhutaan :hilarious: )
 
Eilen tuli nega mutta ei oo menkkoja vielä tullut :wideyed: Nyt 3kk kun kiertoja seurannut niin joka kerta alkanu dpo11. No eihän ne oo kun päivän myöhässä vasta. Mietin vaan kun mulla ovistestitkin aika haaleita että jos oon matalahormoninen ja eipä se kauheen monella muutenkaan dpo10 näy.

Mieskin oli kauheen surullinen kun sanoin että yks viiva, sitten kun pääs töistä niin kysy monta kertaa että huijaanko ja onko joku yllätys kotona :sad001
 
Tänään siis oon kummityttöä hoitamassa kun muuttui päivä. Hän on oppinut sanomaan ”oho” ja kun kuulin ekan kerran niin meinas itku tulla:sad010Sitte tahalleen tiputtelin leluja että kuulen uudelleen :hilarious:

Se on nyt jännä huomata miten erilailla näkee asiat kun viimeks kun olin täällä en ollu vielä alottanut näiden lapsi juttujen tutkimista. Nyt oikeasti tietää jo mitä tehdä :grin Oonhan mä osannu vaihtaa vaipan yms tälläset perusjutut mutta nyt on tarkempaa tietoa esim mihin suuntaan pyyhitään :bookworm::joyful:
 
Pahoittelut negasta :sorry:!
Mut tosiaan toivoa on vielä, kun ei menkkoja ole. Mä testasin ekan kerran dpo 15 ja en tiedä miten ois näkynyt edes aijemmin. Joillain vaan näkyy aijemmin, mut sit on paljon tapauksia että sitä hailuraakin joutuu odottamaan paljon pidempään. Toivon kyllä niin satasella että se vielä plussaksi muuttuis:Heartred

Toi on kyllä ihanaa kun lapset oppii uusia juttuja, esim sanoja. Musta oli hirveen hellyttävää sillon joskus, kun siskon tyttö (nyt jo 5v) oppi sanomaan kiitos ja ole hyvä. Siinä vaihdeltiin sit jtn lelua tunti, kun hän antoi sen, ja sanoi ole hyvä, ja tuli ottamaan ja sanoi kiitos :hilarious: Sillä vahtireissulla pääsin kyllä helpolla. Ja siskon nyt 2v poika oppinut just sanomaan enemmänkin sanoja kerralla. Pitkään tuli vain esim "auto" "anna" "oho" ja nyt yhtäkkiä alkaa tulemaan jo ihan selviä lauseita. Ja vaikka mulla nyt näitä siskonlapsia on 6,ja jokaikisen kehitystä seurannut, niin on se aina vaan niin ihmeellistä :happy:
 
Pahoittelut negasta :sorry:!
Mut tosiaan toivoa on vielä, kun ei menkkoja ole. Mä testasin ekan kerran dpo 15 ja en tiedä miten ois näkynyt edes aijemmin. Joillain vaan näkyy aijemmin, mut sit on paljon tapauksia että sitä hailuraakin joutuu odottamaan paljon pidempään. Toivon kyllä niin satasella että se vielä plussaksi muuttuis:Heartred

Toi on kyllä ihanaa kun lapset oppii uusia juttuja, esim sanoja. Musta oli hirveen hellyttävää sillon joskus, kun siskon tyttö (nyt jo 5v) oppi sanomaan kiitos ja ole hyvä. Siinä vaihdeltiin sit jtn lelua tunti, kun hän antoi sen, ja sanoi ole hyvä, ja tuli ottamaan ja sanoi kiitos :hilarious: Sillä vahtireissulla pääsin kyllä helpolla. Ja siskon nyt 2v poika oppinut just sanomaan enemmänkin sanoja kerralla. Pitkään tuli vain esim "auto" "anna" "oho" ja nyt yhtäkkiä alkaa tulemaan jo ihan selviä lauseita. Ja vaikka mulla nyt näitä siskonlapsia on 6,ja jokaikisen kehitystä seurannut, niin on se aina vaan niin ihmeellistä :happy:

No se just kun mulla on niin lyhyt luteaali ja olis ollu kiva tietää että tarviiko niitä menkkoja odotella. Vaikka vaan päivää ennen testasin. Luin eilen just jonkun joka oli vast kuudennella kuulla saanu plussan testiin ite :eek::grin Toivoa on vielä.

Ihanat :love017 Tää on nyt eka jota oon päässy ihan alusta seuraamaan kun edelliset vauvat tuli kun olin ite 10v niin siinä ei hirveesti vauvojen kehitys kiinnostanut :hilarious: Mutta ihan hullun nopeasti kehittyy! Nyt oli kiva myös se kun pystyi jo kysyä että ”onko nälkä” ja sai vastauksen niin ei tarvinnu arvuutella ilmeestä :grin
 
dadapls oon kuullu monestakin avusta raskauspahoinvointiin. Matkapahoinvointilääkkeistä (mut niissä kun ei aina tiedetä miten raskauden kanssa niin en oo halunnut ottaa riskiä sitten) ja just pahoinvointirannekkeet yms, mut tuntuu et ne osaa ihmisistä auttaa,ja sit toiset ei huomaa eroa :confused: Ja nyt musta tuntuu vähän hölmöltä enää tällee huomenna 16+ alkaa ostelee mitään rannekkeita :hilarious: Kun pitäis nyt jo loppua. Toki jos yli puolenvälil jatkuu niin sit on pakko jotain keksiä..

Ja tervetuloa Shokatani! :)

Kuin pahaa sulla on se pahoinvointi? Ite sain lääkkeet joita käytin rv6 alkaen melkeen puoleen väliin asti lähes koko ajan ja sitte loppu raskaudessa satunnaisesti. Jos pahoinvointi ei oo ihan jatkuvaa nii menee varmaan ilmankin.
 
Mulla tänään 18+1 ja itseasiassa loppui nyt oksentelu viikko sitten (Joo nyt kun menen sanomaan niin saa taas nähdä..) Mutta oksentelu oli lähes päivittäistä. Välillä oli viikonkin jaksoja kun ei meinannut mikään pysyä sisällä,ja sit parin päivän jaksoja kun oli tosiaan vaan pahoinvointia mutta pysyi ruuat sisällä.
 
Laitan nyt tähänkin tän kuvan :nailbiting: Dpo12 ja menkat 2pv myöhässä :love017
 

Liitteet

  • 4BD3B6DE-B16D-4B7A-81B8-B3A8FB1F1F66.jpeg
    4BD3B6DE-B16D-4B7A-81B8-B3A8FB1F1F66.jpeg
    29.8 KB · Katsottu: 168
Kiitos :Heartred Jänskättää nyt miten menee kun aika haalee on vielä. Äsken ihan vähän rusehtavaa valkkaria pyyhkiessä mutta vaikutti ainaki ettei tulis enempää, eikä tullu kipujen kanssa eli se on hyvä.

Harmittaa vaan ku tossa raskaaksi 2019 ryhmässä just selvis kemiallinen yhelle niin en viitti siellä laittaa mitään ettei häntä harmita enempää :sad001
 
Onhan se jännää, nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin, ja viivat vahvistuu :Heartred

Ja ymmärrän hyvin :sad001 Itsekkin varmaan miettisin samoin. Mutta muista että sun onni ei ole keneltäkään pois, sulla on oikeus iloita. Mutta joo, tilannetajua on hyvä olla :)
 
Ainiin ja vielä se, että mulla tuli joskus 7+ viikolla ruskeata vuotoa, ja oli ihan normaalia kuulemma. Joten veikkaan ja toivon että sullakin harmitonta :happy: Mä luulin ennen raskautta että sitten on 9kk ilman vuotoja. Voi että, en tiennyt mistään sit mitään :hilarious:
 
Niin on. Nyt on aamun epäusko alkanut poistumaan ja koko päivä mennyt sateenkaarien keskellä :hilarious: Tajusin että jos vaan kokoajan ravaan vessassa kattomassa tuliko menkat (aamupäivällä näin teinkin xd) ja pelkään pahinta niin ei tästä tuu mitään. Näyttäsin nyt olevan raskaana ja oon siihen asti kun jotain tapahtuu tai synnytän :grin

Haha :joyful: Joo veikkaan kanssa että ihan hyvin kaikki on silti kun niin vähän tuli :)
 
Mulla ollu koko raskauden tosi runsasta valkovuotoa, joten ravasin ensimmäiset pari viikkoa vessassa katsomassa että eikai sieltä menkat tuu, ku välillä ihan lorahteli :hilarious: Nyt jotenkin tottunu että vaikka sieltä jotain tulis, ei pidä heti juosta tarkistamaan ..
 
Joo ihan sama täällä, sitte vielä laitoin onnessani aamulla valkoset pikkarit niin senkin puolesta tekis mieli tarkistaa :hilarious: Onneks on töissä pelkkien miehien keskellä niin ei kehtaa käydä usein :facepalm::grin
 
Mites teillä on sujunu raskauden suhteen putkilo ja jemuli? Näkyykö masu :love017

Mä yleensä peitän aina vatsan hyvin vaatteilla kun hävettää pieniki turvotus syömisen jälkee (mitkä lie traumat, ihan hyvähän se on) yms mut nyt plussan jälkeen oon ihan innoissani jopa turvotuksesta :hilarious: Eikä haittaa ees kun istuu nää vatsarullat :grin Ihan kiva välillä näinki päin :wink
 
Raskaus alkanut vihdoin näkyä. Tai siis joo "näkyi" jo monta viikkoa sitten mut oli vaan järkyttävä turvotus. Turvotus lähti, ja koko masu samalla. Nyt sitten noussut kiinteä pieni masu tilalle, ja kohtukin tuntuu selvästi. Oon ollut nyt viikon oksentantamatta ja oon siitä niin onnellinen. Muutenkin pientä liikettä tuntuu aika ajoin, ja kaikinpuolin kaikki hyvin :) 29.3 on rakenneultra :Heartred Ei millään malttais :grin
 
Takaisin
Top