Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

mymlan

Sanavalmis juttuseppä
Tämä ketju on 'ns' jatkoa ketjulle Nuoret äidit sekä vauvakuumeilijat! (katso aikaisemmat viestit sinisellä värillä maalatusta otsikosta --> aukeaa avaamallesi sivulle)

Ketju on tarkoitettu nuorille äideille, nuorille kuumeilijoille taikka olitpa kumpaakin olet tervetullut keskustelemaan ja jakamaan ajatuksia! :joyful:

Laita viestillä jonkinmoinen esittely tai vain tietopaketti kommentti itsestäsi niin teen listan jokaisesta keskusteluun liittyvästä, jotta tiedetään millainen tilanne kelläkin on :wink Alla oleva on vain esimerkki ja mikään kohta ei tietenkään ole pakollinen! Halutessasi voit kertoa jotain muuta, sano vain niin lisään nimimerkin perään :)

Esim. Ikä / Asuinpaikka / lapset/lapsi (kuinka monta) / yritystä, mistä asti / kuumeilua, mistä asti

Minttukarkki - Ikä: 19 (-96) / Asuinpaikka: Pohjoispohjanmaa / 8/2014 asti yrityksessä esikoinen / 1 km ja 1 kemiallinen raskaus takana

julia97 - Ikä 19 (-97) / Asuinpaikka: Pohjois-Karjalassa / Kaksosten laskettuaika 26.1.2017 / 1 lapsi jo ennestään

marsupilami - Ikä 21 (-95) / Asuinpaikka: Etelä pohjanmaa / tjot / Ennestään jo 1 lapsi / Kuumeilua teini-iästä asti

Mymlan - ikä 17 (-99) / Asuinpaikka: Päijät-Häme / yritystä 11/15 asti / 1 kkm (kaksosenkelit) / kuumeilua ollut pari vuotta / Raskaana LA 30.12.2016

Nassutin - ikä 22 (-94) / Asuinpaikka: Etelä-Suomi / ei lapsia, 1 keskeytys, 2 keskenmenoa / yritystä 12/2015 / kuumeilua 01/2015

iijamariija - ikä 25 / Asuinpaikka: Etelä-Suomi / 2. lapsi / tjot 09/15

Mammutti93 - ikä 22 / Ennestään jo 1 lapsi (miehen lapset lukuunottamatta) / Vauvakuume parhaillaan

Milemile - ikä 22 / Ei lapsia / Ensimmäisen yritys meneillään / Ehkäisy lopetettu 11/2015

Kyfi1583140 - ikä 20 / Odottaa ensimmäistään / Ei ennestään lapsia /Yritystä Joulukuusta asti

Marzquu - ikä 20 / Ei lapsia ennestään / Yritystä Joulukuusta asti

Kyfi9484140 - ikä 27 / Yksi lapsi ennestään / Yrittäminen aloitettu tänä vuonna

tiuhtimus - ikä 24 / esikoinen 11/15 / tjot 9-10/16

baby_fever - ikä 21 / Raskaana / LA 25.9 / Ehkäisy jätetty 11/15

PikkuApila123 - ikä 23 / Keskenmeno 2/16 / Ehkäisy jätetty 12/15 / Raskaana / La 11.11

Kyfi9779930 - ikä 19 / Keskeytys -12, keskenmeno -14 / Yksi lapsi ennestään 12/15

Santzuuu - ikä 21 (-95) / Raskaana / Asuinpaikka: Etelä-Karjala / LA 9.5.-16 / Ehkäisy jätetty 7/15

kkmomilla - ikä 18 (-97) / Asuinpaikka: Joensuu / Ehkäisy jätetty pois / Kuumeilua ollut jo 2 vuotta

nannas93 - ikä 23 / Ennestään yksi abortti / Ehkäisy jätetty 2/16 / Kuumeilua ollut jo monta vuotta

Tylli1 - ikä 19 / Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa / Esikoinen 12/15? / tjot

Janinapauliina - ikä 17 (-99) / Asuinpaikka: Orivesi / Yritystä ollut jo puoli vuotta

Slush - ikä 21 / Tytär / puoli vuotta ehkäisyttä / tjot

Nyytti_00 - ikä 26 / Asuinpaikka: Etelä-Pohjanmaa / Yritystä alkutalvesta asti

Unelmatulevan - ikä 23 / Ehkäisy jätetään 4/16

möömin - ikä (-97) / 5/15 syntynyt poika

sirususannaa - ikä 19 / Esikoinen; la syyskuu

Emmiipi - ikä 21 / Asuinpaikka: Hyvinkää / 9kk ikäinen poika / Raskaana; la syyskuu

pienitimantti - ikä 18 / Yritys päällä

lauruskaah - ikä 21 / Asuinpaikka: Varsinais-Suomi / 1 tyttö ja kuumeilua 2016 helmikuusta / yritys alkaa 2016 elokuusta lähtien

nuupa - ikä 23 / Asuinpaikka: Keski-Suomi / Yksi lapsi / Kuumeilua

Nannaaa - ikä 18 / Asuinpaikka: Lahti / ehkäisy jätetty pois 1.3 / kuumeilua ollut puolisen vuotta

leipälapio - ikä 18 (-97) / Asuinpaikka: Lahti / 1 lapsi (02/16 / Toinen lapsi mahd. vuodelle 2017

Nanniii- - ikä 22 (-93) / Asuinpaikka: Satakunta / 1 tyttö (03/15) / vauvakuumetta jo liian kauan

Villisilmä - ikä 22 / esikoinen toiveissa / ya 4/16

tiiamariia - ikä 24 (-92) / Asuinpaikka: Varsinais-Suomi / yritystä 12/15 / esikoinen toiveissa

Dimsku - ikä 23 / Asuinpaikka: Varsinais-Suomi / yksi lapsi / Yritystä lokakuusta / 3 kemiallista

pookkana - ikä 22 (-94) / Asuinpaikka: Uusimaa / lapsi -15 / kuumeilua monta vuotta / yritystä keväällä/kesällä

sisu! - ikä 21 (-94) / Asuinpaikka: Varsinais-Suomi / ya 4/2016 / ei lapsia

Äiti96 - ikä: 20 (-96) / Asuinpaikka: Oulu / E-pillerit lopetettu 11/2015 / Esikoisen la 19.11.2016

Marttaa/20v /Pirkanmaa / ei lapsia/ yllätysraskaus(ehkäisyä käytetty)/ LA. 25.1-17

Rille/24 v/ esikoinen -15/ voimakasta tjottailua 6/16 lähtien

Riikkarii/ 20v -96/ sotkamo/ esikoisen LA 22.9 / kuumeilua -14 vuodesta
 
Muokattu viimeksi:
Mää oon siis kohta 20 vee nuori nainen, jolle on iskenyt niin paha vauvakuume että huhhuh..! :P Onneks miehellä on myös :Heartred Mieheni on mua vuojen vanhempi ja asutaan yhdessä onnellisesti ja välillä vähemmän onnellisesti :P mää opiskelen sosionomiksi ensimmäistä vuotta ja mies on vakkariduunissa. Asutaan siis ihan kerrostalo kaksiossa vuokralla josta varmaan muutetaan sit pois isompaan asuntoon kun/jos raskaudun :) Mulla oli maailman suloisin kissa mutta annettiin se pois ku muutettiin miehen kanssa yhteen ja nyt sit kuumeilen myös uudesta kissasta :P Määpä nyt laitan tähän tietoja itsestäni listaa varten :)

Ikä: 19 (-96) / Asuinpaikka: pohjoispohjanmaa / 8/2014 asti yrityksessä esikoinen / 1 km ja 1 kemiallinen raskaus takana

 
Heippa täällä kirjottelee ens viikolla 19(-97) täyttävä lukionsa päättävä nuori. Perheeseeni kuuluu tällä hetkellä mies ikää 24 ja vilma niminen tyttö 5kk :) Mieheni käy töissä ja itse olen kirjoittamassa nyt keväällä ylioppilaaksi. Meillä molemmilla on jo nyt haaveissa toinen, mutta ollaan sovittu, että syön loppuun viime ostamani pillerit eli näillä näkymin maalliskuulle menee ja sen jälkeen viellä kumilla ja kesällä ruvettas yrittelee:)

Ikä 18(-97)/asun Pohjois-Karjalassa/Kesällä 2016 yritys num.2 alkaa/1 lapsi jo ennestään
 
Kiitos joo se tulee isän nimestä viljamista ja ajateltiin kun sitä nimeä ei ainakaan täällä päin näy viellä, että ois vähän erilainen:)
 
Marsupilami meidän tyttö synty 17.8 eli ei olle kovin kaukana toisistaan :wink eihän sitä tiedä jos seuraavatkin sattuu samalle kuulle :D
 
24-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta. Kotoa löytyy avomies 23v ja mun poika 5v. Hormonikierukka poistettu 08/15 eli syyskuusta asti menty tjot-meiningillä. Tää kierto oli oikeastaan ensimmäinen yrityskerta, kun tikuttelin ovusta yms.

Nyt kp20/24-31 ja dpo7

iijamariija / 24v / Etelä-Suomi / 2. lapsi / tjot 09/15
 
Täällä alkaa keskenmenon jälkeen jo vuoto olemaan niukkaa, toivottavasti loppuu piakkoin! :rolleyes: Keskenmenon jälkeen tuntuu haikealta ajatella, että meidän lisäksi kesällä olisikin ollut 2 lasta mukana, mutta uskon että kaikella on tarkoituksensa!
 
Mä näin unta kun olin raskaana, että olin keisarinleikkauksessa jonka jälkeen sain todella pienen tyttö vauvan syliini ja unessa itkin että kuinka pieni hän onkaan! :joyful:
 
Mä näin viimme viikolla unta että meillä oli vaavi joka jo melkein ryömi. Esikoinen oli siinä unes vain vähän vanhempi ku nyt on :grin

Ei taida alitajunta tajuta että vaikka tulisin nyt raskaaksi niin esikoinen kerkiäis täyttään vuoden :rolleyes:
 
Täällä aamulla hätäisesti tehty testi jonka tulkitsin negaksi mies kuitenkin katsonut testiä minun lähdettyäni ja nähnyt siinä kaksi viiva ( toinen kuulemma haalea ) eli nyt täällä viikonlopun saan piinailla et kumman näkemä tulos oikein. Tosiaan reissussa ollaan kaveriporukalla niin en voi uutta testiä tehdä vasta kuin maanantaina! Mietityttää että olenko itse katsonut liian aikaisin vai onko testiajan jälkeen ilmestynyt viiva johon ei kannattaisi luottaa.. No mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille mä en varmaan ehi tänne paljo viikonloppuna kirjotella mut toki käyn välillä ainakin lukemassa :)
 
Takaisin
Top