Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Siellä ekassa neuvolassa lähinnä vaan jutellaan sun/perheen tilanteesta :) Ihan perus juttuja:happy: ja katotaan alkupaino. sitte sain nipun papereita mukaan kotiin missä kerrottiin just et mitä ei saa syödä kun on raskaana, ihana neuvola kortti ja hmm mitäköhän muuta... Varattiin ajat verikokeisiin joissa pitää käydä ennen ekaa ultraa.
Okra, kiva kuulla hieman etukäteen :happy:
 
En tiiä muistaako kukaan mua, mutta joskus alkuvuodesta viimeksi kirjotellu tänne :happy: Kuulumisia ajattelin kertoa. Meillä poika täytti 10kk viime torstaina ja eilen plussasin :nailbiting::love7 omien laskelmieni mukaan LA olisi 3.8, mutta se selviää sitten tammikuunpuolella paremmin kun on ultra.

Meidän poika tosiaan kovaa vauhtia koittaa lähtä kävelemään, mutta ei vielä löydy rohkeutta olla ilman tukea sekuntia pidempään :thumleft Tuntuu välillä, että poika syö enemmän kuin minä. 5 kertaa päivässä, vaihtelevasti kunnon annoksista muutamaan muruseen ja maitoakin menee vielä noin litra vuorokaudessa. Pituutta herralla on 75cm ja paino vajaa 10 kg.

Toinen lapsi on ollut toiveissa ja innolla odoteltu plussaa. Nyt kun se plussa tuli niin kuumottelee että pärjätäänkö sittenkään kahden pienen kanssa :happy7 Silti kaikista sekavista tunteista huolimatta, ollaan miehen kanssa niiin onnellisia raskautumisesta :Heartred:Heartred Lapsille tulisi ikäeroa noin vuosi ja 7kk. Kertokaa ihmeessä kokemuksia, huonoja sekä hyviä :hello2 Sekä sisarusvaunut, suositelkaaa:hello
 
Meil tosiaa reilu 1 vuosi ja 1kk ikäeroa pojilla. Aivan ihanaa on, en muuttaisi ikäeroa ollenkaan. On myös niitä vaikeampia hetkiä, kuten ulos lähteminen ja siellä oleminen kahden kanssa, mutta muuten on jopa helpottavampi juttu. Lapset leikkii paljon keskenään ja viihdytättävät toisiaan, on selkeästi tosi rakkaita toisilleen ja tuo niin paljon energiaa mullekki. :Heartred

Esikoinen nyt 1v 9kk ja kuopus viikon päästä 8kk. Esikoinen jo paljon uhmailee, joten kiva sillein et kuopus on jo vähän isompi, ettei vie niin paljoa aikaa enää pelkkä hänen hoito ja imetys.

Lyhyt ikäero joka tapauksessa ihana. :Heartred

Ja meillä on vierekkäiset tuplat, bugaboo donkey duot. Valitsin ne, koska pystyn valitsemaan molemmille lapsille suunnan jonne katsoo, kääntyvät ja isot etupyörät, ei kovin leveät, tietty tyylikkäät, riittää noi yhdet rattaat jos haluan lähteä vain toisen lapsen kanssa jonnekin, eli on samalla yksilörattaat. Jne. :D
 
Meil tosiaa reilu 1 vuosi ja 1kk ikäeroa pojilla. Aivan ihanaa on, en muuttaisi ikäeroa ollenkaan. On myös niitä vaikeampia hetkiä, kuten ulos lähteminen ja siellä oleminen kahden kanssa, mutta muuten on jopa helpottavampi juttu. Lapset leikkii paljon keskenään ja viihdytättävät toisiaan, on selkeästi tosi rakkaita toisilleen ja tuo niin paljon energiaa mullekki. :Heartred

Esikoinen nyt 1v 9kk ja kuopus viikon päästä 8kk. Esikoinen jo paljon uhmailee, joten kiva sillein et kuopus on jo vähän isompi, ettei vie niin paljoa aikaa enää pelkkä hänen hoito ja imetys.

Lyhyt ikäero joka tapauksessa ihana. :Heartred

Ja meillä on vierekkäiset tuplat, bugaboo donkey duot. Valitsin ne, koska pystyn valitsemaan molemmille lapsille suunnan jonne katsoo, kääntyvät ja isot etupyörät, ei kovin leveät, tietty tyylikkäät, riittää noi yhdet rattaat jos haluan lähteä vain toisen lapsen kanssa jonnekin, eli on samalla yksilörattaat. Jne. :D
 
Just laitoin elämäni ensimmäiset raskaustestit tilaukseen :joyful: kuinka aikasin olette herkillä testeillä saaneet plussat näkyviin? Tilasin rfsu:n puikkotestin, jolla pitäisi tulos nähdä jo 4-6 pvää ennen oletettujen kuukautisten alkamispäivää.:rolleyes:
 
Mikä kp/dpo menossa nyt? :)

Kp 13, en oo ihan varma että onko tänään ovis.

Tänään kp 13
822898f5e140bf21d09fecf743229c6e


Eilen kp 12
25d0a782a73e1996a25edd8a4825c8a2


Jos mä tulkitsen niin toi kp 12 ois ollu ovis, mutta tän päivän testiä ennen tein kans mut siinä näkyy testiviivasta vaan puolet, mikä taas näyttäs about saman vahvuselta... Mikä sit laaheni parissa tunnissa tohon ekaan kuvaan.
f2c4e987f479b5d38731b83a43529689
 
Muokattu viimeksi:
Kp 13, en oo ihan varma että onko tänään ovis.

Tänään kp 13
822898f5e140bf21d09fecf743229c6e


Eilen kp 12
25d0a782a73e1996a25edd8a4825c8a2


Jos mä tulkitsen niin toi kp 12 ois ollu ovis, mutta tän päivän testiä ennen tein kans mut siinä näkyy testiviivasta vaan puolet, mikä taas näyttäs about saman vahvuselta... Mikä sit laaheni parissa tunnissa tohon ekaan kuvaan.
f2c4e987f479b5d38731b83a43529689
Noista en itse ymmärrä mitään, mutta nyt sit tallettelemaan :wink:joyful:
 
Peetuhauva onnittelut plussasta! :) Mä edellisellä sivulla kerroin vähän meijän elämäntilanteesta kahen pienen kanssa, meidän pojilla ikäeroa 1v 5kk. :) Sisarusvaunuina meillä toimii Carenan Gotland, vieläkään en ole mitään moitittavaa löytäny. Ja vaikka livenä näyttääkin tosi leveiltä, niin oikeasti ovat melko kapeat ja mahtuu normi oviaukoista. :)

Mymlanille ja muille yrittäjille tärppionnea! :)
 
Kuinkakohan luotettavan tuloksen saa rfsu:n herkällä testillä, jolla voi testata jo 6 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamispäivää :wideyed: malttamaton:wink
Hups, olinkin jo näköjään kysynyt samasta aiheesta täällä
 
Mulla ei oo kokemusta kuinka herkkiä noi testit on ennen kuin kuukautisten pitäis alkaa. Esikoisesta tein raskaustestin kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä (ja joo, vahva plussa pärähti samantien :D), ja kuopuksesta plussasin samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa, myöskin vahva plussa ilmestyi melkeinpä heti.
 
Mulla ei oo kokemusta kuinka herkkiä noi testit on ennen kuin kuukautisten pitäis alkaa. Esikoisesta tein raskaustestin kun menkat oli 2 viikkoa myöhässä (ja joo, vahva plussa pärähti samantien :D), ja kuopuksesta plussasin samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa, myöskin vahva plussa ilmestyi melkeinpä heti.
Oi, Itse en kyllä niin pitkään malta odottaa :grin
 
Miten teidän kaverit/lähipiiri on suhtaunut raskauksiin/raskautusmisyrityksiin? Jos olette edes tuosta jälkimmäisestä kertoneet :happy: mun kaveri on aivan päinvastainen kuin minä, haluaa matkustella, opiskella yms.. kerroin että yritämme, niin oli järkyttynyt ja pettynyt:grin mutta laantui hieman. :p
 
Takaisin
Top