Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Perun kaikki sanani. Ei viiva vahvistunut clearbluen testissä vaikka minä ja mies kummatkin nähtii selkeesti haalea viiva. Päätin tehä sit vielä pc testin joka sit näytti selkeetä negaa eli ilmeisesti cb antaa erittäin selkeää viivanpaikkaa. Taidanpa nyt vajota maan alle kun kerkesin jo elättämään toiveita.
 
Moikka moi! Oon -96 syntynyt ja mies -90. Mulla on kaksi lasta, joista toinen on edellisestä suhteesta. Lapset on 5,5v ja 1v2kk. Kolmas on haaveissa ja yrityksessä. Toivotaan että pian tärppää.

Nyt on dpo9 ja kauheat selkäkivut oli eilen ja tänään.. Ensi viikkoon kuitenkin odotellaan, ennen testin tekoa. :)
 
Heippa vaan! Täällä ilmottautuu vauvakuumeilija! Olen -94 syntynyt, ensiviikolla täytän 23 :) Asutaan Joensuussa. Takana yksi yllätysraskaus, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv9. Nyt sitten odottelen uutta masuasukkia, kp6 menossa:rolleyes:
 
Mitäs tänne kuuluu? :)
Mää alotin työt tänään ja tyttö meni päiväkotiin. Se jäi sinne ilosin mielin eikä etes heipattanu ku lähin. Tais olla mulle rankempi asia tää ku sille :D
 
Mitäs tänne kuuluu? :)
Mää alotin työt tänään ja tyttö meni päiväkotiin. Se jäi sinne ilosin mielin eikä etes heipattanu ku lähin. Tais olla mulle rankempi asia tää ku sille :D

Meille kuuluu hyvää! Meille tulee viikon välein 2 hammasta lisää suuhun ja tyttö on jo 10kk vanha :Heartred Alotin kanssa työt pari viikkoa sitten ja päivät vaan pitenee ja pitenee kiireen takia ja aika kotona jää lyhkäseks :sad001 Tyttö on kotona isin kanssa päivät ja ei hän mua kaipaa päivisin :D Ens viikolla päästään miehen kanssa kahdestaan kylpylään päiväksi rentoutumaan :Heartred en malta odottaa!
 
Meidän tyttö on nyt jo 11 viikkoa vanha. :happy: Ekat menkat synnytyksen jälkeen alko tänään ja vaikka tää vauva tässä onki niin jotain vauvakuumeen tapaista on kyllä ilmassa. Miettii että koska sitä uskaltais alkaa kakkosta yrittään ja miten pärjää kun tukiverkkoja ei ole.. Mutta on nää pienet vaan niin ihania!
 
Moi.

Meidän tyttö on jo 6kk ja aivan ihana ja helppo on vieläkin, tosin kyllä hälläkin huonoja päiviäkin löytyy.

Tyttö on oppinut ryömimään :Heartred Syödään kiinteitä ja 1 korvike menee vielä - pitäis kai vaihtaa kakkoseen. Eli tytön kanssa kaikki hyvin, tässä nyt ongelmana on parisuhde ja sitä tässä kovin yritetään huoltaa...
 
Hei, sopiikohan tähän keskusteluun liittyä. Mulla ikää 27v ja tunnen oloni vielä ikinuoreksi mutta kovasti haluttaisiin jo ensimmäinen juniori miehen kanssa, etelä Savossa asustellaan ja ehkäisy jätettiin pois viime vuoden marraskuussa mut nyt viimeiset pari kuukautta aktiivisemmin ollu yritystä. Nää tällä hetkellä päällä olevat menkat oli karvas pettymys, alkoivat viis päivää myöhässä kun yleensä mulla on kellon tarkat ja ehdin jo toivoa että tärppäs. Ovikset mulla on tuntunu vihlauksina melkeinpä aina mut meil on toi makkari aktiivisuus muutenki kyl melkein päivittäistä. Mulla myös kyllä hieman vielä ylipainoo mutta sitä työstän koko ajan ja yli 10kg on jo takana joten toivottavasti sillä on positiivinen vaikutus.
 
Hei, sopiikohan tähän keskusteluun liittyä. Mulla ikää 27v ja tunnen oloni vielä ikinuoreksi mutta kovasti haluttaisiin jo ensimmäinen juniori miehen kanssa, etelä Savossa asustellaan ja ehkäisy jätettiin pois viime vuoden marraskuussa mut nyt viimeiset pari kuukautta aktiivisemmin ollu yritystä. Nää tällä hetkellä päällä olevat menkat oli karvas pettymys, alkoivat viis päivää myöhässä kun yleensä mulla on kellon tarkat ja ehdin jo toivoa että tärppäs. Ovikset mulla on tuntunu vihlauksina melkeinpä aina mut meil on toi makkari aktiivisuus muutenki kyl melkein päivittäistä. Mulla myös kyllä hieman vielä ylipainoo mutta sitä työstän koko ajan ja yli 10kg on jo takana joten toivottavasti sillä on positiivinen vaikutus.

Toivottavasti tärppää pian :) Ja tervetuloa mukaan :)
 
Tervetuloa mukaan :)

Meidän poika nyt 7kk kokoajan pitäisi päästä liikkumaan ja sylissäkään ei malta paikallaan olla :p paitsi illalla hän haluaa aina halia ja olla vieressä et nukahtaa :Heartred
Mulla on menkat nyt 5 päivää myöhässä ja tänää tuli testiin nega :sad001 kannattaakohan mun testaa uuestaan parin päivän päästä vai temppuileeko mun kroppa vaan eikä ne menkat sieltä ala ollenkaan :p
 
Heippa kaikille, en tiiä muistatteko mua! On ihan unohtunut koko keskustelu. :sad001

Meillä esikoinen on pian puolitoista vuotias ja pikkukakkonen huomenna 4kk. :) aika mennyt hurjan nopsaa, vastahan aloin kuopusta oottaa?! Nyt hän jo melkeinpä ryömii, kovin kyllä liikkuu kaikkiin suuntiin.

Kuopuksen raskaus meni 42 viikolle ja pojille siis tuli ikäeroa vuosi ja 1,5kk. :)
 
Heippa!

Mahtuuko vielä mukaan? Täällä nuori äiti Keski-Suomesta, ikää itsellä karvaa vaille 22, mies on 26. Meillä 1v2kk vanha poika. Pikkukakkosta olen alakanut ihan todella kuumeilla ja on sovittu että poistattaisin kierukan syksyllä. Aika onkin jo varattu ja aikaistuikin nyt loppu kesään joten parin viikon päästä poistatus :) Ollaan ajateltu ettei alettaisi varsinaisesti yrittää vaan ihan rennosti ainakin alkuun, toivottavasti onnistun tässä, viimeksi meinasi tehdä vähän tiukkaa :woot: Minulla siis kuparikierrukka ja olen pyrkinyt vähän seurailemaan miten kierrot käyttäytyy, hieman on epäsäännöllisyyttä joten toivotaan että kakkonen jossakin vaiheessa tavoittaisi meidät :):Heartred


Ikä: 21, elokuussa 22 (-95)/ Jyväskylä/ 1 poika/ varsinaista toisen yritystä ei vielä/ kakkosen kuumeilua muutamia kuukausia :)

~Vauvakuume~
 
Täällä tosiaan ollut vähän hilaista :) meillä tyttö täytti 7kk, hampaita ei näy, kävelee hienosti tuen kanssa, ryömii kovaa vauhtia ja on oikee kunnon rasavilli :D Meillä on rytmi vähä venyny ja tyttö menee yöunille vasta 11 aikaa illalla...
 
Täällä stressi potenssiin miljoona tän aikuislukion ja kirjotusten kanssa, huhhuh:dead: Ens kuussa pitäs matikka ja psykologia kirjottaa, vaikkei kurssitkaa oo käytynä vielä.. Eikä opettajatkaan palannu lomilta nii en saa niitä kurssejs vielä tehtyä. Sen takia ei varmaan tärppääkään kun kaikki veri kiertää nyt aivoissa :D
 
Heippa kaikille! :) ja tervetuloa mukaan vauvakuume:Heartred

Pakko päästä nyt johonki kertomaan eli eilen tein r testin ja kaksi viivaahan siihen tuli :Heartred nyt jännittää tuleva ku lapsille ikäeroa tulee 1v 4kk :)
Palaan myöhemmin kertomaan lisää kuulumisia ja kertokaa myös muut kuulumisianne :)
 
Heippa kaikille! :) ja tervetuloa mukaan vauvakuume:Heartred

Pakko päästä nyt johonki kertomaan eli eilen tein r testin ja kaksi viivaahan siihen tuli :Heartred nyt jännittää tuleva ku lapsille ikäeroa tulee 1v 4kk :)
Palaan myöhemmin kertomaan lisää kuulumisia ja kertokaa myös muut kuulumisianne :)

Mitääh ihanaa?! :Heartred onnea hurjasti!!
 
Pitäiskö koittaa tätä vähän herätellä.. Ketä täällä nyt yrittää ja ketkä on raskaana? :)

Minkä ikäisiä lapsukaisia täällä nyt olikaan? :)
 
Pitäiskö koittaa tätä vähän herätellä.. Ketä täällä nyt yrittää ja ketkä on raskaana? :)

Minkä ikäisiä lapsukaisia täällä nyt olikaan? :)

Joo hyvä idea! :) eli tosiaan raskaana 4+5 laskettu aika huhtikuussa :Heartred vielä ei kummemmin ole oireita joten vaikee välillä uskoa koko raskauteen :p
Nii ja esikoinen tosiaan nyt 8kk ja tosi kiltti poika on :) ryömii,konttaa,menee istumaan ja välillä yrittää seisomaankin mut ei vielä onnistu :) imetän tosiaan vielä ja haluaisin jatkaa imetystä noin 1 vuoden ikään saapa nähä vaikuttaako tämä uusi raskaus kuinka imetykseen :)

Niin ja mymlan kiitos paljon onnitteluista :Heartred
 
Takaisin
Top