Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Hei kaikki! :)
Onnea kaikille uuusille odottajille ja tärppi onnea yrittäville :Heartred
Täällä kohta puoliväli tästä toisesta raskaudesta eikä vieläkään olla kaikille kavereille kerrottu mut eiköhän ne jo hoksaa mahasta :) kummanki vanhemmat on ottanu tosi hyvin uutisen pikkukakkosesta vastaan(vaikka olivatkin yllättyneitä että näin pienellä ikäerolla)
 
Onko minkälaisia oloja ollut? Tai tuntuuko että ois voinut tärppää? :)

Mututuntuma on ettei nyt tärppää jostain kumman syystä :D Fyysisiä oireita on vaan ettei kuivaa kautta oo tullut oviksen jälkeen (sama oli kun raskaudun esikon kohdalla) ja aivan törkee jano koko ajan, mikä on aika outoa! Ilmeisesti oviksesta noin 5 päivää eli mikä mulla on nyt niin pitäis alkion tarttua kohdun seinämään että oireita odotellessa jos tärppää :) Sunnuntaihin pitäis malttaa, testit oottaa jo vessassa :D
 
Oliko aiemmassa raskaudessa sama? :grin

No mitä noita vanhoja viestejä luin täältä niin raskautumis- kierrossa oireita oli

-täyteläisemmät rinnat
- ei kuivaa kautta
- naama kukkii
- ja suolasta ja makeeta tekee mieli normaalia enempi
- raskaus/vauvaunet
- ja skeptisyys raskautumisesta

Ja hauskaa on että mulla täyttyy noi kaikki nytkin, mutta en siltikään usko että oisin :D
 
Täällä kans ollaan peukut pystyssä :) Voi kun uuden yrityskierron päivät menee hitaasti!:shifty: Tänään vasta kp 5, ja ovis olisi näillä näkymin 17-18.12. Kerrotteko aina miehelle ovulaatiopäivistä? Musta tuntuu, että mä jätän seuraavan kertomatta, sillä mun miehellä tulee ns. suorituspaineet siitä jos tietää, että on ovulaatioaika ja ois melkeen pakko talletella:grin sama jos ei tärppää, niin ottaa sen melkein omaksi syykseen. Kun ei se kenenkään vika ole :bored: Mites teillä nuo ajat kierrosta? En haluaisi hirveästi täällä palstoilla pyöriä ihan vain näiden vähäisten kiertopäivien takia (että menis aika nopeammin) mutta silti tulen tänne jänskäämään ja kuulemaan, miten muilla menee :p
 
d66ac22005dbeb17e0e8411a9a2988fd


Nyt on testejä :D jos huomen aamulla dpo 10 uskaltais....
 
Jos joukkoon vain mahtuu, niin täältä löytyisi yksi nuori kuumeilija lisää! Itse olen 19 ja mies muutaman vuoden vanhempi :) Yritystä on ollut maaliskuulta asti, nyt menossa yk 7 ja kp 9, eli hyvin tylsää aikaa elellään kun ovikseenkin on vielä tuhottoman pitkältä tuntuva aika :D
 
Jos joukkoon vain mahtuu, niin täältä löytyisi yksi nuori kuumeilija lisää! Itse olen 19 ja mies muutaman vuoden vanhempi :) Yritystä on ollut maaliskuulta asti, nyt menossa yk 7 ja kp 9, eli hyvin tylsää aikaa elellään kun ovikseenkin on vielä tuhottoman pitkältä tuntuva aika :D

Mukaan vaan!
 
Dpo 10. Negaa näyttää. Clearbluen puikkotesti antaa taas haamua mutta muut testit esim pc ja digi näyttää negaa. Rfsun herkkä näytti jotain olematonta haamua, mutta lasken negaks... Mitkään ei näy kameraan... Plääh
 
Takaisin
Top