Nt- ja rakenneultrat

Alinahin hetkutuksesta ynm tuli mieleen esikoisen loppuraskaus aika. Poika oli perätilassa ja kävin synnärillä kääntöyritykses ja siellä makasin käytävällä sängyssä kyljellään ja vaikka miten päin kauan aikaa, että vaihtaisko jätkä ees vähän asentoa. Ei liikkunut yhtään mihinkään, istui vaan samassa asennossa! Jääräpää :grin:grin

Eikä. :D :D
 
Vasta kolmen viikon päästä ultra rv 13+0. En jaksais lainkaan odottaa niin pitkälle :bored:. Mutta ei auta kuin odottaa:). Lisäksi mies ei juuri tuona päivänä pääse töistään irti. Puhuttiin etukäteen että toivottavasti ei osuisi tuo päivä. Mutta en halua siirtää, koska tuota aikaisemmin ei saa aikoja ja en enää myöhemmäksi halua vaihtaa. Luulen että pärjään yksinkin :).
 
Oi mitä ihania uutisia. Onne kaikille hyvistä uutisista. Hurja ajatella, että osa on jo noin pitkällä.. itsellä la tämän tiedon mukaan 31.8.:hilarious:
Tiedän tunteen, itsellä esikoisen la oli ihan elokuun lopulla. Hän sit itseasiassa syntyi lopulta vasta syyskuun puolivälissä. :eek: Nyt tässä raskaudessa la 15.8 ja parempi ois syntyä elokuun puolella. :grin
 
Meillä ultra 5.2, viikot tuolloin suunnilleen 12+5. Innolla odotan, myös sen takia että sais varmuuden lasketusta ajasta. :grin Alkuraskauden veriset vuodot pisti vähän pasmat sekaisin sen suhteen et missä mennään. Lisäksi itsellä ei hajuakaan hedelmöittymisajankohdasta. :hilarious:
 
Mulla on ennen ollut perussairauden vuoksi lääkärin tekemät ultrat, koska suolistosairauteni saattaa aiheuttaa lapsen alhaista syntymäpainoa. No, meidän kaikki kolme on ollu tasan 4 kg syntyessään, ja kun tähän nelosen ultraan oli merkattu kätilö, niin ajattelin sitten että varmaan on todettu ettei sairauteni vaikuta asiaan mitenkään, enkä asiasta edes mitään kysellyt. Mutta jostain heille oli kumminkin tänään ponnahtanut joku huomiojuttu ja mulle soitettiin uutta ultra-aikaa, kätilön sijaan lääkärille. Ja lääkärille pääsee nopeammin, joten 12+2 onkin jo ultra, jee :happy:. Ja mieskin pääsee nyt mukaan:hello2. Vaikkei mulle muuten väliä olisko lääkäri vai kätilö .
 
MammuttiMama mikä suolisyosairaus sulla on? Nimim. Suolistosairas
 
Mun miehellä on joku välimuotoinen haavainen koliitti. Se todettiin viime kesänä viikon sairaalassa makaamisen yhteydessä tutkimuksilla.
 
MammuttiMama mikä suolisyosairaus sulla on? Nimim. Suolistosairas

Mulla on colitis ulcerosa. Alkuperäisessä diagnoosissa (mikä B-lausunto se onkaan) lukee myös /Chronin tauti, mutta siitä ei ole ikinä sen koommin tähystyksissä puhuttu, eikä muutenkaan. Tai sitten se Chron on vaan pysynyt hyvänä vuosikausia, noin 18 v sitten todettu, olin ensioireiden alkaessa muistaakseni lukiossa.
 
Mulla on colitis ulcerosa. Alkuperäisessä diagnoosissa (mikä B-lausunto se onkaan) lukee myös /Chronin tauti, mutta siitä ei ole ikinä sen koommin tähystyksissä puhuttu, eikä muutenkaan. Tai sitten se Chron on vaan pysynyt hyvänä vuosikausia, noin 18 v sitten todettu, olin ensioireiden alkaessa muistaakseni lukiossa.

Onkos toi juurikin se haavainen koliitti? Mun siskolla on semmoinen, aika ikävä sairaus.
 
Meillä ultra 5.2, viikot tuolloin suunnilleen 12+5. Innolla odotan, myös sen takia että sais varmuuden lasketusta ajasta. :grin Alkuraskauden veriset vuodot pisti vähän pasmat sekaisin sen suhteen et missä mennään. Lisäksi itsellä ei hajuakaan hedelmöittymisajankohdasta. :hilarious:

Mulla on ultra myös 5.2. ja viikkoja täysin saman verran 12+5 :) En millään malttaisi odottaa.

Mulla tekee ultran lääkäri migreenin vuoksi, neuvolassa oli sitä mieltä, että parempi niin. Aika tuli postissa kotiin, oli sitä ärysttävää odotella kun muuten olisi voitu neuvolassa se aika varata.
 
Takaisin
Top