Nt- ja rakenneultrat

Keskustelun 'Elokuiset 2019' aloitti peruna86, 22 joulu 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. peruna86 Rakastunut foorumiin Elokuun äidit 2019

Kirjotellaan tänne ultra-asioita. Millon kelläkin ja kuulumiset sieltä.
  2. peruna86 Rakastunut foorumiin Elokuun äidit 2019

Mä sain nt-ultra -ajan 22.1.-19. Sillon viikkoja 12+3. En jaksais odottaa! :)
    • Tykkää Tykkää x 9
  3. Sirpaleina Rakastunut foorumiin Tammimammat 2018 Elokuun äidit 2019

Mulla nt-ultra silloin 29.1. Jolloin olis 12+2. Odottavan aika on pitkä! Onneks "pääsee" takas töihin vuoden vaihteen jälkeen niin menee aika nopeemmin :p
    • Tykkää Tykkää x 5
  4. APM Aloittelija

Mulla on NT-ultra 4.2., jännittää ihan hirveesti. Neuvolan laskukaavalla sillon ois 13+6, mutta varhaisultran mukaan 11+5. Ollaan noudatettu tuota varhaisultran aikataulua ja sitten NT-ultran jälkeen katsotaan vaihtuuko LA vielä.

Ylihuomenna meen verikokeisiin, että kyllä nää asiat ainakin jotenkin etenee.
    • Tykkää Tykkää x 4
  5. Kassu93 Peruskäyttäjä Joulukuun äidit 2019

Meillä nt-ultra 7.2., kivasti klo 7.30 aamulla eli silmät ristissä mennään. :grin Sen jälkeen sit suoraan labraan. Viikkoja ois silloin menkoista laskettuna 11+5, varhaisultran mukaan vissiin 9+6 joten nähtäväks jää mennäänkö siitä viel parin viikon päästä uusintaultraan.

Jännityksellä ootellaan et onko siellä elämää kun ei varhaisultrassa vielä sykettä nähty, kasvukivut ainakin lupailee hyvää.
    • Tykkää Tykkää x 7
  6. Luruh Vieras

Mä oon just matkalla nt-ultraan :shy: tänään siis 12+1 ja tunnin päästä aika
    • Tykkää Tykkää x 10
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  7. Hille Peruskäyttäjä Elokuun äidit 2019

Me saatiin NT-ultra perjantaiksi 1.2. klo 8:40. Toivottavasti siellä on kaikki vielä hyvin:nailbiting:
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Optimistinen Optimistinen x 3
  8. Putkilo Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Mulla 1.2 nt-ultra, jolloin viikkoja 12+4 :Heartbigred
    • Tykkää Tykkää x 6
  9. Hope82 Aloittelija

nt-ultra perjantaina 25.1 silloin viikkoja 12+3.
    • Tykkää Tykkää x 5
  10. Ronya Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Mulla oli jo nt ultra 16.1. Sillon oli 11+5 ja kaikki pienellä hyvin :Heartred Rakenneultraan sain postissa ajan ja se on 11.3, sillon menossa 19+3 :happy:

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 20
  11. Misu Aloittelija

Mullakin oli nt-ultra viime torstaina 11+2. Kaikki näytti onneksi hyvältä ja uskallettiin perheille kertoa. :) Trisomiariskit oli kaikki kolme 1:100000 eli hyvin pienet.
    • Tykkää Tykkää x 11
  12. KermaKannu Peruskäyttäjä

Meillä muistaaksein 30.1 ultra :) viikkoja silloin n. 12+4 :p
    • Tykkää Tykkää x 3
  13. jonnsu Peruskäyttäjä Elokuun äidit 2019 Elomammat 2017

Mulla on nt-ultra to 24.1. Jännittäähän se aina, mutta oon jo onneks nähny tyypin yhesti neuvolan halpis-ultrassa
    • Tykkää Tykkää x 4
  14. Luruh Vieras

Siellä hän nyt sit kölli. Ei meinannu antaa mittaa niskaturvotusta ku koko ajan käänty väärään asentoon :hilarious: LA tarkentu nyt sit olemaan 2.8.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 19
    • Voittaja Voittaja x 1
  15. alinah Naimisissa foorumin kanssa Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Meillä oli ihan sama! Ei sit millään meinannu antaa mitata niskaturvotusta, melkein tunti siellä ultrassa meni että saatiin vihdoin se mitta niskaturvotuksesta. :D

Tökittiin, join mehua, Pompin, hytkyin, keikutin lantioo, paukutin lantioo tutkimustuolia vasten.. :D :D
    • Hauska Hauska x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. alinah Naimisissa foorumin kanssa Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Kaikki oli hyvin, niskaturvotus oli 1,9mm. Saatiin se sit loppujen lopuksi onneksi otettua. Kaikki oli just niinku pitääkin olla. :)
    • Tykkää Tykkää x 21
  17. Luruh Vieras

Meillä onneks käänty sit vihdoin tökkimisellä :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Minniliini Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2016

Oi mitä ihania uutisia. Onne kaikille hyvistä uutisista. Hurja ajatella, että osa on jo noin pitkällä.. itsellä la tämän tiedon mukaan 31.8.:hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  19. Niinaki Rakastunut foorumiin Elokuun äidit 2019 Toukomammat 2017

Alinahin hetkutuksesta ynm tuli mieleen esikoisen loppuraskaus aika. Poika oli perätilassa ja kävin synnärillä kääntöyritykses ja siellä makasin käytävällä sängyssä kyljellään ja vaikka miten päin kauan aikaa, että vaihtaisko jätkä ees vähän asentoa. Ei liikkunut yhtään mihinkään, istui vaan samassa asennossa! Jääräpää :grin:grin
    • Hauska Hauska x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Kullankaivaja Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Elokuun äidit 2019

Ihania ultrakuulumisia jo monilla! :)

Meillä ois ultra 4.2. jollon 12+0. Neuvolan mukaan oisin menny 31.1. Mut halusin siirtää kun varhaisultrassa selvis tarkemmat viikot.
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu