Niskapoimu-ultrat

Voi kurja, onko tuota tutkittu mitenkään enemmän, kun noin kauan jo vuotanut? :sad001 Ultrassahan olit tainnut jo käydä?

Joo, ultrassa 18.4. ja 11.5. kaikki ok. Vuoto alko 7.5. Mitään syytä ei näkyny viimeks ultrassa, että minkä takia vuotaa.
 
Nla oli kirjoittanut mun sähköpostiosoitteen väärin. Soitin ja sain ajat varattua, jopa hiukan aikaisemmin kuin luulin. Nt-ultra on 6.6 :) eli kahden viikon päästä. Toinen ultra heti elokuun alussa, tokana työpäivänä kesäloman jälkeen (hyvä niin, esikoinen päiväkodissa. Lomapäivänä ois pitänyt keksiä lapsenvahti jostain).
 
Joo, ultrassa 18.4. ja 11.5. kaikki ok. Vuoto alko 7.5. Mitään syytä ei näkyny viimeks ultrassa, että minkä takia vuotaa.
Oliks vauva kuitenkin viikkojaan vastaavan kokoinen tuolloin 11.5?
Aika jännittävää odottelua sulla!
 
Jännittävää ois varmaan ilman vuotoakin, kun ei liikkeet vielä tunnu. Kotidopplerin jo heivasin syrjään kun niin turha, ainakin näillä viikoilla tuntuu olevan.
 
Verta tuli silloin aamulla 7.5. Sen jälkeen ruskeeta tuhrua, välillä enemmän välillä vähemmän, lähinnä paperiin pyyhittäessä. Välillä loppunut ehkä yhden päivän ajaks.

Jos torstain ultrassa kaikki ok, niin tuskin kätilö löytää syytä jos ei lääkärikään löytäny.
 
Verta tuli silloin aamulla 7.5. Sen jälkeen ruskeeta tuhrua, välillä enemmän välillä vähemmän, lähinnä paperiin pyyhittäessä. Välillä loppunut ehkä yhden päivän ajaks.

Jos torstain ultrassa kaikki ok, niin tuskin kätilö löytää syytä jos ei lääkärikään löytäny.
Aika harvoin niihin vuotoihin syytä löytyy. Täällä kans vuodellaan aika ajoin, ihan niinkuin muissakin raskauksissa. Muutama viikko vielä ultraan!
 
Aika harvoin niihin vuotoihin syytä löytyy. Täällä kans vuodellaan aika ajoin, ihan niinkuin muissakin raskauksissa. Muutama viikko vielä ultraan!

Niinpä, mulla kans sellanen tunne että usein ei syytä löydy.

Sullakin vuotoja :/ Onko sulla löytyny syytä?
 
Niinpä, mulla kans sellanen tunne että usein ei syytä löydy.

Sullakin vuotoja :/ Onko sulla löytyny syytä?
No ei, mut en mä oo kyllä niistä mitään puhunutkaan neuvolaan. Muutaman kerran on tullut vaaleanpunaista paperiin ja sen jälkeen vanhaa verta. Mitään kipuja ei ole ollut ja tosiaan historiassa näitä on ollut. Jos se merkkaa km:a, niin viimeistään nt-ultra sen näyttää sitten. Mut pahoinvointi jatkuu ja rinnat on vihlonut, joten jos ei ole tuulimuna niin uskon että kaikki on ok. Ihan positiivisin mielin ainakin nyt. Eniten harmittaisi ajan kuluminen ja turha pahoinvoinnista kärsiminen jos tulis km. Olis kiva jos lapset olis pienellä ikäerolla :)
 
Joo, ihan sama harmittais muakin.

Lääkäri kysy kans multa silloin 11.5. että onko mulla raskausoireita edelleen.(ennenkuin ultras) On joo mullakin pysyny oireet koko ajan, että kai sekin jotain merkitsee.
 
Ultrassa käyty ja kuten arvelinkin oli pienempi kuin neuvolan laskujen mukaan (12+2) ja vastasi viikkoja 10+5 mikä taas täsmäsi täydellisesti omiin laskuihin. Koska viikkoja oli vielä niin vähän saatiin uusi aika 5.6. :) Joudun tosin käymään verikokeissakin uudestaan koska ne on nyt otettu muutama päivä liian aikaisin...
 
Ihania ultrakuulumisia ollut täällä, onnea niistä kaikille :Heartred

Odottajalle hurjasti tsemppiä huomiseen ultraan. Toivottavasti pienellä kaikki hyvin ja vuoto ollut vain jotain harmitonta.

Ps. Kahdella muullakin huomenna nt-ultra, tsemppiä :Heartred Jäädään odottelemaan teiltä ultrakuulumisia :)
 
No nyt sain vihdoin oman aikani postitse!
Meni kyllä pitkälle! Vasta 13.6. Silloin rv 13+3!
Kuinka tässä nyt sit jaksaa odotella! :woot:

Taikapilvi lisäätkö mut listaan? :)
 
Muokattu viimeksi:
No nyt sain vihdoin oman aikani postitse!
Meni kyllä pitkälle! Vasta 13.6. Silloin rv 13+3!
Kuinka tässä nyt sit jaksaa odotella! :woot:

Taikapilvi lisäätkö mut listaan? :)

Lisäsin :)

Mulla nyt tasan kaks viikkoa ultrapäivään, nyt meneeki jo varmaan yllättävän äkkiä ku pahimmat piinaviikot keskenmenopelon osalta on ohi ja ku on näin ihanat ilmatki niin aika vaan lentää :grin
 
No nyt sain vihdoin oman aikani postitse!
Meni kyllä pitkälle! Vasta 13.6. Silloin rv 13+3!
Kuinka tässä nyt sit jaksaa odotella! :woot:

Taikapilvi lisäätkö mut listaan? :)
Ääks onkohan siellä ruuhkaa.. vielä en oo saanut aikaa :nailbiting:
 
Takaisin
Top