Niskapoimu-ultrat

Meillä on nt-ultra 30.5. Olis ollut aiemminkin jo aikoja, mut ne ei sopineet miehelle, joten ei auta kuin odottaa...
 
Nyt on np uä ja seulontaverikokeet varattuna! :) aika on 30.5., jolloin rv11+5 neuvolan mukaan laskettuna (itse luulen, että ennemminkin 11+1). Samalla viikolla myös sokerirasitus. Eli pienen näkee taas kolmen viikon päästä!:angelic::love017
 
Nyt tuli ultra aika postissa... meinasin tippua tuolilta että täähän on toukokuun puolella eli 29.5 ja silloin ois 12+1... ei ois pitkä aika enään odottaa että pääsee vilkaiseen pikkuista :love7
 
En kestä ku tuntuu et kaikki tietää jo noi ajat, epäreilua :D Ensimmäisillä on aika ennenku mulla edes eka neuvola 18. päivä, siellä vasta laitetaan lähetettä..
 
Mä oon näköjää jääny listasta uupumaan :grinTaikatalvi lisäätkö mutkin listaan, aika 31.5 :)
 
Taikapilvi, sama, tosin mulla on neuvola ma 14pvä, lällislää :wink
Toivon että saan ultran ennen 10.6, koska silloin ajattelimme paljastaa raskauden
 
Tultiin reissusta kotiin ja postilaatikossa odotti koko viikon odotettu ultra-aika, 22.5 päästään kurkkaamaan meiän pikkusta :nailbiting: Neuvolan laskujen mukaan tuolloin rv 12+2, omien laskujen mukaan ehkä vasta 10+5.
 
Mä nyt jännäilen vielä koska mulla toi ultra on.
Joka raskaudessa ollut rv 12+ ja tän raskauden kohdalla oon reissussa just tuon rv 12.
 
Mulla sama homma et reissua pukkaa päälle. Oon 10+2 -12+2. Tänään eka neuvola et katotaan tota hommaa.
 
Ainakin meidän sairaalan ohjeessa viimeinen nt-ultran ottopäivä on 13+6, joten hyvin tuossa ehtii, jos viikot pitää suunnilleen paikkaansa.
 
Ultra takana ja niiin helpottunut ja onnellinen olo!! :Heartred Pienellä sydän sykkii ja kaikki näytti täydelliseltä. Niskaturvotusta oli 1,6. Yllätyksenä tuli uusi LA kun sikiön koko vastasikin rv 12+5 kun omien laskelmien mukaan olisi ollut 11+3. Uusi LA on nyt 22.11, mutta tahdon kyllä jatkaa joulukuisissa kun en enää tässä vaiheessa osaa mennä mukaan toiseen ryhmään. Eikä sitä tiedä jos pikkuinen syntyykin joulukuun puolella.

Nyt voi huokaista helpotuksesta ja nauttia vaan tästä raskaudesta. :Heartred

ImageUploadedByVau Foorumi1526370784.445535.jpgImageUploadedByVau Foorumi1526370795.117753.jpg
 
Takaisin
Top