Niskapoimu-ultrat

Ei kai se niin just oo onko joukuun vai tammikuun ryhmässä. Kumpaan itse kotiutuu paremmin.
Esikoisesta liityin marraskuu2015 ryhmään ja LA tarkentuikin sit 30.10 mutta poju syntyikin jo reippaasti ennen. Enkä mä jaksanut ryhmää vaihtaa :p
 
Ei kai se niin just oo onko joukuun vai tammikuun ryhmässä. Kumpaan itse kotiutuu paremmin.
Esikoisesta liityin marraskuu2015 ryhmään ja LA tarkentuikin sit 30.10 mutta poju syntyikin jo reippaasti ennen. Enkä mä jaksanut ryhmää vaihtaa :p
Samaa mieltä. Mut voihan se loppuraskaudessa käydä rankaksi olla se viimeinen :dead::dummy1:
 
Tänään oli kauan odotettu ultra jossa pikkuisella kaikki hyvin. Turvotus 1.15, kaikki muutenkin kunnossa ja hoitaja kehui kovasti että onpas hienon näköinen vauva tulossa. :love017
Vilkas kaveri oli ja sievästi peukkua imi kuvaruudulla. Mies oli mukana ja innoissaan, minä en meinannut uskaltaa hengittääkään ettei vain kuva heiluisi. :woot:
Mukava oli kun oli kiireetön ultraaja joka antoi rauhassa meidänkin ihastella vauvelia.
Saatiin pitkä liuta kuvia mukaan joista heti yksi kunniapaikalle jääkaapin oveen :)
 
Huomenta kaikki!
Ultrassa käyty ja siellä se pieni veti omaa showta!
:love7
Kaikki oli niinkuin pitikin ja pieni olikin ottanut kasvupyrähdyksen.
Laskettu muuttui 28.12 :) tämä onkin isäni syntymäpäivä! Jännittävää!

Jestas miten huojentunut olo:love017
Niskaturvotus oli 1mm :)
Viikon päästä saadaan riskiluvut tietoon.
 
Mitä tuo niskaturvotus oikeen meinaaa? Kattelin eilen tätä uutta äitiyskorttia ja vanhaa ja huomasin että esikoisessa turvotus ollu 0.7 ja tässä toisessa 1.5 vaikka aikas samoilla päivillä ultrissa käyty... että onko tuommoinen heitto nyt hyvä vai huono juttu
 
Mitä tuo niskaturvotus oikeen meinaaa? Kattelin eilen tätä uutta äitiyskorttia ja vanhaa ja huomasin että esikoisessa turvotus ollu 0.7 ja tässä toisessa 1.5 vaikka aikas samoilla päivillä ultrissa käyty... että onko tuommoinen heitto nyt hyvä vai huono juttu

Normaaleja mittoja molemmat :) Olikohan vasta yli 3mm turvotus sellainen että on syytä tutkia lisää?
 
Joo mullekin sano kätilö taas että kaikki alle 3 on normaaleita.
Mullakin esikoisella oli 0.7 ja tällä joulukuisella nyt 1.3
 
Mitä tuo niskaturvotus oikeen meinaaa? Kattelin eilen tätä uutta äitiyskorttia ja vanhaa ja huomasin että esikoisessa turvotus ollu 0.7 ja tässä toisessa 1.5 vaikka aikas samoilla päivillä ultrissa käyty... että onko tuommoinen heitto nyt hyvä vai huono juttu

Normaaleja molemmat kun ovat alle 3 :) En yhtään tiedä mistä erot johtuu mutta ei mitään huolta kuitenkaan..
 
Takaisin
Top