Niskapoimu-ultrat

Kiitos kaikille :) :Heartred

Taikapilvi tuo koko kuvassa kyllä hämää kun tietää että todellisuudessa on vielä niin pieni. :) Esikoiselle 5v näytettiin tänään nuo kuvat ja hän oli heti, että voidaanko jo mennä hakemaan vauvaa kun hän on jo noin iso. :D Muutenkin esikoinen seuraa mun kasvavaa vatsaa ja hokee koko ajan että nyt vauva on valmis tulemaan kun sun vatsa on noin iso :D Hän tulee vielä hämmästymään kuinka isoksi se tästä vielä kasvaa haha!
 
Haha, ihania noi lapset :D Kuva tosiaan hämää tosi paljo, äkkiseltään vauva näyttää jo ihan ”valmiilta” ja tosi isolta mut silti on todellisuudessa niiin pieni, ettei sillä oo asiaa ”ulkomaailmaan” vielä pitkiin pitkiin aikoihin..
 
Ihania uutisia ja kuvia täällä! :Heartred Tuntuu että ihan hetki sitten sitä oli jossain viikolla 5, ja kauhea pelko takapuolessa, että meneekö kaikki hyvin. Jännittäähän se vieläkin, mutta aika monta viikkoa jo päästy eteenpäin, ja kohta ekoilla jo eka kolmannes takana. Meillä nt-ultra ens maanantaina, silloin viikkoja 11+6. Miten tässä pysyy järjissään sinne asti.. :hilarious:
 
Mä odotan edelleen et saisin sähköpostiin kutsun että pääsen varamaan ultra-aikaa. Huoh.
 
Käpynen, sen ajan voi kyllä varata ilman sitä sähköpostiakin, jos sitä ei ala kuulua. :) Mä en sitä ikinä saanut, mutta neuvolassa kun terkka teki lähetettä, niin sanoi että jos ei kolmen arkipäivän aikana tule, niin sen voi varata siitä huolimatta. Sain vaan paperilla mukaan ohjeet, mitä kautta se varataan.
 
Ai, ollut mitään puhetta muista keinoists :/ Käytiin siis neuvolassa ma. Maanantaina alan kyllä kyselemään jos ei oo tullut. Saadaan vielä joku sopimaton aika kun ei päästä ajoissa varaamaan. Ma on 9+5
 
Np-ultra ohi! Kaikki on hyvin ja sikiö vastasi viikkoja, eli laskettu aika säilyy samana :) Hirmuisesti pikkunen jo liikkui ja "vilkutteli" meille :D nyt on ihana olo kun tietää että ainakin raajat on paikoillaan ja muutkin kropan osat kehittyneet normaalisti.
 
Ihanaa Eveliina että pikkuisella kaikki hyvin. :) Mites Ikuinen haaveilija, eikös siellä ollut tänään ultra? :)
 
Vihdoin sain lisätä itteniki listaan :D Ihan hyvä että ajanvaraus oli ite hoidettava niin ei tarvi mitään postia odotella ja jännätä et tuleeko aika just esikoisen päikkäriaikaan tai jotain :D Tuollon on viikkoja tasan 12+0, 11+5 käyn labroissa..
 
Nyt on varattuna nt-ultra! Hurraa! :smiley-bounce012
20.6, eli kuukausi täytyisi malttaa odotella :D
Sillon mennään neuvolan mukaan 12+4,
Mutta lasken ar-ultran mukaan eli 12+2 :)
 
Mä en oo saanu vieläkään omaa aikaani postissa. :rolleyes: Neuvola ilmoitti satksiin että rv 12 en oo tavotettavissa. Ajankohdaks jää siis ens viikko tai sit menee kolmen viikon päähän. :nailbiting:
 
Kävin tänään ultrassa ja huh kaikki oli hyvin. Stressasin tätä käyntiä jonkin verran ja nyt on tosi helpottunut olo. En ajatellut, että itkisin mutta kyllä itku tuli silmään kun kuuli sydämensykkeen. Koko vastasi viikkoja, parilla päivällä heitti mutta laskettua aikaa ei aleta siirrellä. Labrassa kävin reilu viikko sitten, unohdin kysyä niitä tuloksia.
 
Täällä kanssa varattiin np ultra. 6.6 asti pitäis odotella. Rakenne ultraa ei kone antanut varata jostain syystä vielä.
 
Takaisin
Top