Neuvolat

Miuta kanssa houkuttais saada se uusi pakkaus. Saa nähdä ehtiikö, pitää helmikuun puolivälissä tilata että ehtii. Eikö se riitä myös kun 2 kk ennen laittaa äitiysraha-hakemuksen? Kaikki samalla kertaa siis ja viim. 2 kk ennen?
 
Miuta kanssa houkuttais saada se uusi pakkaus. Saa nähdä ehtiikö, pitää helmikuun puolivälissä tilata että ehtii. Eikö se riitä myös kun 2 kk ennen laittaa äitiysraha-hakemuksen? Kaikki samalla kertaa siis ja viim. 2 kk ennen?

Juu kahta kuukautta ennen pitää tilata. Minulla on LA on vappuna joten luulisi ehtivän helmikuussa hyvin. Mahdollisimman loppukuussa totta kai :wink
 
Mä taas haluan tän nykyisen pakkauksen. Tykkään todella paljon makuupussin kuosista :Heartblue
 
Mulla on sellainen suunnitelma että jos ultras luvataan poikaa niin otetaan suosiolla nykyinen pakkaus, on mielestäni kivoja vaatteita mutta suurin osa ei mielestäni sovi tytölle :wideyed: eli jos luvataan tyttöä niin jätän viimme tinkaan hakemuksen jos vaikka sais sen uuden :grin tai ainakin odottaa että se julkaistaan että näkee millainen se on, ymmärtääkseni siinä usein menee joku pari viikkoa ennen kuin tulee jakoon? Riippuen toki koska vanha pakkaus on loppuun jaettu :)
 
Viimme vuonna taittiin julkaista maaliskuun ekoina päivinä? Eli menee kyllä tosi tiukille jos sen uuden meinaa saada.
 
Mäki muistelisin että maaliskuun alkupuolella..
 
Mää jostain luin että 2016 vuonna on syntyny niin vähän lapsia että sitä pakkausta on jälellä vielä tosi paljon. Että sen uuen pakkauksen julkasu ja jakelu venyy lähemmäs kesää. :meh:
 
Nyt ku yritän löytää että mistä mää tuon lukkiin niin en löyvä mistään. :grin Voevoe, toivottavasti en oo nähäny unta. :grin
 
Me kyllä meinataan ottaa tuo äitiyspakkaus 2016 jos meille poikaa luvataan mutta jos tyttöä luvataan niin sitte pittää kyllä miettiä vielä. On niin poikamainen tuo 2016 pakkaus.
 
Kyllä määki haluan nähä sen uuen pakkauksen mutta sitte mulle ei välttämättä oo niin justiinsa kumman saan jos poikaa ootellaan. :)

"Kelasta onkin nyt ilmoitettu, että uuden pakkauksen jakaminen ajoittuu kevään kynnykselle, sillä vanhaa vuoden 2016 äitiyspakkausta on jaettu loppuvuodesta oletettua vähemmän." Tuommosen löysin ku ettiin.
 
Niitä pakkauksiahan on lähetetty Syyriaan, joten jospa sitä uutta olisi ennen kesää jaossa :)
 
Niinpä, jännäksi menee uuden pakkauksen kanssa :)
 
Mä en kyllä yhtään ihmettele, että pakkauksia on paljon jäljellä. Viime vuosina on kyllä ollu niin poikavoittoisia nuo pakkaukset.
 
Neuvola aamu takana ja kaikki oli niinkö pitääkin. Painokin nyt noussut enemmän, mutta neuvolatäti meinas vaan, että kaikillahan paino nousee joulun jälkeen. :grin Nyt kyllä huomannu, että turvottaaki enemmän ja mahan toiminta hidastunut. :confused:
 
Joo se 2016 vuoden pakkaus oli mun mielestä semmonen talvinen ja poikamainen, jos nyt oikein muistan...
 
Onko teillä muilla otettu hemppaa neuvolassa? Olen vähän ihmetellyt, kun mulla ei ole siitä puhuttu mitään, eikä tehty testejä ollenkaan. Ei ole ollut suurta tarvettakaan vielä. Olisin kyllä saanut suuni auki, jos olisi ollut omasta mielestä oireita. Mutta missään vaiheessa minun käynneistäni ei ole tullut rautalisä edes mainituksi. Nyt joulun jälkeen veti totaalinen väsymys ja aloin itse, oma-aloitteisesti ottamaan rautalisää. Neuvola on vasta ensi viikolla ja silloin pyydän, että tekevät testin. Tässä oli kuukauden tauko, jolloin juuri tuo olisi ollut minulla ajankohtainen juttu.
 
Onko teillä muilla otettu hemppaa neuvolassa? Olen vähän ihmetellyt, kun mulla ei ole siitä puhuttu mitään, eikä tehty testejä ollenkaan. Ei ole ollut suurta tarvettakaan vielä. Olisin kyllä saanut suuni auki, jos olisi ollut omasta mielestä oireita. Mutta missään vaiheessa minun käynneistäni ei ole tullut rautalisä edes mainituksi. Nyt joulun jälkeen veti totaalinen väsymys ja aloin itse, oma-aloitteisesti ottamaan rautalisää. Neuvola on vasta ensi viikolla ja silloin pyydän, että tekevät testin. Tässä oli kuukauden tauko, jolloin juuri tuo olisi ollut minulla ajankohtainen juttu.
Kyllä mulla ainaki jo ekalla käynnillä otettii hempparit.. ja kun odotin esikoista niin otetttiin ekalla kerralla, kai se on unohtunu sit siellä- tai ei oo käytäntöä ottaa ennenkun pyydetään..:rolleyes:
 
Takaisin
Top