Neuvola ja alkuraskauden UÄ

Mulla oli 1. neuvolakäynti, kun viikkoja oli 7+4, ja sain heti silloin aikaa soittaessani ajan myös ultraan, joka oli seuraavalla viikolla 8+2. Muuten olisivat kai ultranneet 1. käynnillä, mutta tuolla pikkuneuvolassa ei ole laitteistoa, joten piti mennä "isolle kylälle." Mulla on eka raskaus kyseessä, ja olin ymmärtänyt, ettei normaalisti ultrailla noin aikaisin, niin olin vähän yllättynyt kun sain ajan. Mutta kivahan siellä oli sipsuttavaa sydäntä katsella. :)

Ylihuomenna mulla on nt-ultra, silloin on viikkoja 12+1. Ja 2. neuvola on vasta kun viikkoja on 13+5. Lääkäristä mulla ei oo vielä mitään tietoa. :D
 
Tänään neuvolalääkärissä kaikki kunnossa Kehotti rohkeasti soittamaan jos tämä jäätävä pääkipu jatkuu ja passitti myös hierontaan.
 
Tänään käyty neuvolassa ultrassa, ei hyvin käynyt. Meidän pikkunen ei nyt jaksanutkaan loppuun asti. Edessä lääkkeellinen tyhjennys. Ihanaa odotusta teille muille! Ainiin ja voisikohan joku ystävällinen poistaa minut myös tuolta listalta. :Heartred
 
Kiitos kaikilta!❤ ja ajateltiin että ehkäsyä ei edes nyt aloiteta. Mietin vaan et miten sitten ensi raskaudessa jaksaa odottaa sinne äitiysultraan tai entä jos taas pettyy :'( Vai olenko väärässä että keskenmenon kokeneet saisi ilmaiseksi käyä kunnallisella ultrassa ennen nt ultraa?
 
Kiitos kaikilta!❤ ja ajateltiin että ehkäsyä ei edes nyt aloiteta. Mietin vaan et miten sitten ensi raskaudessa jaksaa odottaa sinne äitiysultraan tai entä jos taas pettyy :'( Vai olenko väärässä että keskenmenon kokeneet saisi ilmaiseksi käyä kunnallisella ultrassa ennen nt ultraa?

Ei meillä ainakaan sellaista mahdollisuutta tarjottu, km 3/2016 :sorry:
 
Paljon voimia teille keillä raskaus on keskeytynyt:Heartred

Tulin kertomaan omat uutiset. Silloin muutama vk sitten ei ensimmäisessä ultrassa näkynyt vielä mitään, mutta tänään kävin uudelleen ja sieltä se meidän pikkuinen löytyi ja sydänkin sykki:Heartred Vastasi viikkoja 10+1 ja laskettu aika on 23.4. mikäli kaikki menee hyvin:Heartred Nyt jännitetään nt-ultraa, toivottavasti kutsu tulee mahd. pian :)
 
Takaisin
Top