Neuvola ja alkuraskauden UÄ

Mulla on seuraava neuvolakin vasta rv 18 ja sitten sen jälkeen vasta varataan lääkäriaikaakin...
 
täällä torstaina nt-ultra :-O ja sitten heti seuraavalla viikolla neuvolalääkäri :-) jänskää
 
Meillä ekat neuvolat rv 8 ja 15. Lääkäri rv 17. Tyhmästi neuvola ja lääkäri melkein peräkkäin... o_O
 
Keskiviikkona olisi taas neuvola jossa ultraillaan ja katsotaan miltä kohdussa nyt näyttää. Pelottaa kyllä hirveästi koska viimeksi nähtiin ettei kohtu ole tyhjä, mutta sykettä ei näkynyt ja terkka epäili viikoiksi silloin 8+0. Vatsan päältä ultrattiin, muistan että esikosta syke näkyi jo tuolloin. Eikö sen kuitenkin pitäisi jo näkyä vatsanpäältäkin? Tuota asiaa mietin jatkuvasti. Mitä luulette vieläkö voisi uskaltaa toivoa? Lievä pahoinvointikin on jo loppunut, alamahaa kyllä nippailee ja polttelee aina välillä. Minkäänlaista vuotoa ei ole missään vaiheessa tullut.
 
Tsemppiä Käpy! Toivotaan parasta. Oon kyllä ymmärtänyt, ettei vatsan päältä ole luotettavin ultraustapa tuossa vaiheessa.. Nt-ultrassakin vielä voidaan joutua katsomaan alakautta.
 
Mää en ees tiiä millon mulla on eka lääkäriaika. Edellisestä ollu joskus rv 17 ekan kerran et oisko sit sillon.
 
Kävin kunnallisessa ultrassa vihdoin ja viimein lasketunajan saamassa, ja katsomassa miten asiat on edenneet, kun ensimmäisellä kerralla 2.5 viikkoa sitten oli niin alussa raskaus. 5+6. Lääkäri ultrasi alakautta. Hiljaisuus... hiljaisuus.. hiljaisuus jatkui. Sitten lääkäri sanoi, että olen pahoillani, ei tänne ole mitään kasvanut. :sad001 Minä siihen, että aijaa. Kohta lääkäri kuitenkin "hypähti" kun samalla ultrasi edelleen, että HERRA JUMALA, minä katoin väärää puolta. Täällähän se onkin ja sykekkin löytyy.
8+3 viikkoa elämän iloa. Ihmetteli, että onko ultrassa vikaa, kun ei meinaa kunnolla nähdä ja kuva on epätarkka. Viimeksi saatiin hyvä ja terävä kuva. Aikoi rueta käynnistelemään ultraa uudelleen.
Että tälläinen käynti tällä kertaa. :woot:
 
Käpy2 meillä neuvolantäti ei edes lähtenyt kokeilemaan vatsan päältä sanoi ettei kuuluisi kuitenkaan (?) vaikka tuolloin oli jo rv 8+4. Toivotaan siis parasta!
 
Mimmiilii voi kuinka ihana kuulla! Toivotaan parasta että keskiviikkona syke jo löytyisi. Ihmettelen kyllä itsekkin miksei voinut alakautta samalla kokeilla kun sielä kuitenkin jo olin.
 
Uä oli tänään (10+1), tai oikeastaan viime viikolla (9+2) mutta silloin ei vielä mitään kuulunut. Tänään sitten oman mielenrauhan saamiseksi kävin kuuntelemassa ja 180 oli syke :) ultraa odotellessa siis kun ei täällä Oulussa sitä Ar-ultraa näköjään ole kunnallisella..
 
Tänään oli eka neuvola ja varattiin siinä nt-ultraan aika. Se on vasta rv13+3 eli viis viikkoa pitäis malttaa odottaa :nailbiting: Lääkäriaika mulle varattiin jo ennen sitä, mitähän siellä tehdään?
 
Huomenna vihdoin eka ultra! Maltoin kun maltoinkin odottaa kunnallisen puolen ultraan saakka, viikolla 12 mennään. Huominen jännittää kamalasti, entä jos kaikki ei olekaan hyvin!? Nyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin että pikkuisella kaikki kunnossa! ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top