Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Ööö mitä ihmettä mun menkat alko niinko just nyt...??? O__o
Siis mulla on ollut 10 vuotta tasan 33 päivää kierto, ja nyt yhtäkkiä vuodan kp28 ?!?
Noh ainakin tietää että testit voi jättää ensikuulle :::D ja siis kyllä tää ei mitään kiinnitysvuotoa ole koska on sen verran runsasta, jos nyt sattuis että loppuu kuin seinään niin sitten miettisin uudelleen.
Mutta tosiaan näillä näkymin se ois sitten kp1 täällä nyt :'D
 
Clearblue digi: Raskaana 1-2!!!!!!!!!! Siis yks kerta, ku oltiin yhtä mieltä, ni puolentoista vuoden odotus oli sillä ohi!!! Mä oon niin onnellinen!!! Olisin laittanu kuvan, mutta liian hidas yhteys täällä metsässä, ni en sit saanu laittettua.

Nyt tarrasukat jalkaan ja liimaa sormiin ja mitä kaikkea, että tää pieni pysyis mukana!!!

Anteeksi, että vain omanapailen...
 
Mites täällä menee?!
Mulla tulee 25 viikkoa täyteen ens ti. Niin se aika vaan menee. Raskaus sujunut kivasti, mitä nyt tällä viikolla kärsinyt virtsiksestä. Hyvin jaksaa, painoakin tullut vaan 3kg. Nyt on kelanpaprutkin saatu, pitäs nyt vaan täyttää ne ja pistää eteenpäin. Otetaan tällä kertaa äitiypakkaus, jännää!
 
Hei kaikille,

ilmottaudun mukaan uutena ihmisenä :)

Meillä on lapset 10v 7v ja 3v.

Ollaan molemmat työn ohessa opiskelijoita tällä hetkellä, mutta kunhan saadaan opinnot taas hetkeksi suoritettua loppuun haaveissa olisi neljäs lapsi :)
 
Tervetuloa mrs.thunder!
Mitäs muut? Ei oo kuulunut mitään!! Kaikki hyvin?
Täällä porskutellaan eteenpäin. Ei mitään uutta raskauteen liittyvää. Jouduttiin lopettamaan meidän koira perjantaina ja se on kyllä vienyt kaiken energian ja ajatukset :sad001
 
Heipä hei kaikki! :Heartred Tää tuntui olevan hieman hiljainen ketju niin jäi kirjoittelematta, mutta ehkä tää tästä elpyy :)

Täällä jännät paikat!!!
yk2 menossa ja tosiaan viime kierto oli vaan sen 27 päivää kun normaalisti ollut 33 noin 10vuoden ajan.
Noh nyt onkin sitten menossa jo kp38/27-33 ja ei tätiä näkyvissä!!!!!
MUTTA testasin viimeksi tiistaina ja selkeä nega.. sitä ennenkin testasin jo edellisestä viikosta kp25 lähtien....
Joko kierto on sekaisin tai olen ovuloinut vasta kierron loppupuolella ja toivotaan että olis nyt se kyytiläinen matkassa :)

Aion huomenna ostaa testin ja jos vaan maltan niin testaan vasta sunnuntaina kun menkat on virallisesti (sen 33päivän kierron mukaan) viikon myöhässä.

Eli nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että meidän pikku nelonen olisi oikeasti tuloillaan :Heartred

Ja jos on taas nega niin kyllä harmittaa niin maan vietävästi, koska se meinaisi että kierto on täysin sekaisin ja varmaan pitäisi johonkin lääkäriin ottaa yhteyttä koska ei ole mitään sellaista tekijää joka nyt yhtäkkiä sen voisi sekaisin laittaa..

Tervetuloa mrs.thunder!
. Jouduttiin lopettamaan meidän koira perjantaina ja se on kyllä vienyt kaiken energian ja ajatukset :sad001
Voi miten kurjaa :sad001 kovasti jaksamista sinne :Heartred eläimet ovat kuitenkin perheenjäseniä, joten on varmasti raskas päätös ollut teillä.
Hei kaikille,

ilmottaudun mukaan uutena ihmisenä :)

Meill:)ä on lapset 10v 7v ja 3v.

Tervetulos mukaan mrs.thunder :Heartred toivotaan teillekkin pikaista tärppiä kun varsinaisen yrittämisen aloitatte :)
 
Hei kaikille. Täällä Ilmoittautuisi yksi kuumeilija joukkoonne.
Lapset on 5 vuotias, 4 vuotias ja 8kk.
Ennen aina ajattelin että kolme lasta on sopiva määrä. Mutta nyt on parin kuukauden ajan alkanut vauva kuumetta tulemaan. Onneksi mieskään ei ole vielä vastaan pistänyt neljännestä.
 
Päivitellään tänne että ei tosiaan tuonut tulosta tuo yk2 vaan kierto venyi 40 päivän mittaiseksi :O
Nyt menossa kp13 ja katsotaan olisko ovis ensviikolla sitten :)
Kovasti plussatuulta kaikille :Heartred
 
Pitkästä aikaa... Täällä tilanne ennallaan; ei näy ei kuulu. Semmosta tuossa mietin että onko täällä ketään jolla ois normaalia pitempi luteaalivaihe...?
 
Moi!
Ilmoittaudutaan tänne :) Vauvakuumetta ei vielä ole, kun vasta synnytin, mutta kun se iskee, niin neljäs olisi tilauksessa :)
Entuudestaan löytyy tyttö 09/13, poika 12/14 ja tyttö 09/16 :)
Alustavasti oon ajatellut että vuoden päästä olisi sopiva aika uudelle raskaudelle. Katsellaan nyt miten tämä elo tässä menee, koska edes kierto palautuu kun tarkoitus on nuorimmaista imettää vuoden ikään :)
 
Minulla on neljännen kuume. Nykyiset lapset ovat 7 v., 6 v. ja 3 v. Mies ei halua enempää, koska pahasti näyttää siltä, että lapsissamme voisi olla nepsy-piirteitä. Arki on välillä kuormittavaa, mutta nyt jo helpompaa kuin ennen.
 
Takaisin
Top