Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Jee, vihdoin ryhmä mulle!
Meillä siis poika 5v ja tytöt 2,5v&3,5v. Mirena poistettiin 3.2 ja tarkoitus oli jatkaa kortsuilla ja samalla miettiä mitä tehdään. Nyt kuitenkin ehdotin et jätettäis ne kortsut pois.
Mulla ikää jo 38v et hirmu kauan tässä ei ole aikaa jos meinaa vielä sen yhden saada. Vähän mietityttää kuitenkin miten se vaikuttais vallitsevaan tilanteeseen....oon just vasta 6kk sit palannut töihin ja alkanut saamaan asiakaskuntaa takaisin. Oon siis kampaaja, yrittäjänä toimin. Saas nähdä miten käy!?
 
Hiphei, mukana ollaan!
Meillä alkaa yritys tuossa huhti-toukokuussa! Kuparikierukka on vielä paikallaan, mietin joko tuon kohta uskaltas poistattaa ja mennä vähän aikaa ilman.
Lapset meillä 5,5v poika, 4v tyttö ja 2,5v poika ❤

Ihanaa Huli että perustit tämän ketjun..
Miilo toivottavasti yhteistuumin pääsette yrittämään
 
Hemppa, aika samanikäiset lapset meillä .
Nyt vaan kierukka pois ja yritykseen .

Huli, onko teillä millainen "aikataulu", ja minkä ikäiset lapsukaiset teiltä löytyy?

Kyllä toi mies jo osittain suostui. Ovis oli ja meni eikä käytetty kortsua...mutta ei suostunut,vielä, tallettelemaan kuitenkaan. Ens kierrossa ehkä sit, en ole pettynyt. Ellei nyt touhutippa yllätä. Sekään ei yllättäisi. Raskautuminen ollut helppoa, jos niin voi ja kehtaa sanoa mut ongelmana ollut raskaana pysyminen.
 
Meiltä löytyy tyttötrio, iät on 4,5v, 3v ja 1,5v.

Meillä jäi pillerit pois pari viikkoo sit ja nyt mennään kumilla, yritys aloitetaan ehkä huhti-toukokuussa( mies vielä vähän empii asian kans).

Mie oon 30(vajaa pari viikkoa viel) ja mies on saman ikäinen, et sinäsä iän puolesta ei hirvee kiire olis noita muksuja tehä, mut mie oon ollu jo useemman vuon töistä pois kotiäitinä ja oon sitä mieltä et Samahan nuo on nyt putkeen tehä( tai saada) ja sit vasta palata töihin lopulleen. Meillä siis on suhteellisen kivuttomasti tulleet kaikki lapset, kun on vaan lupa annettu tulla. Jotenkin vaan nyt epäilyttää ettei tää 4 tulekaan niin helposti, mut se jää nähtäväksi. On siis kierron kartoitus tässä menossa et mihin asettuu ilman hormanaalista ehkäisyä...

Kiva et tänne löytyy muitakin joilla jo useampi muksu on :Heartred

:)
 
Muokattu viimeksi:
Miilo minä aloitin viime vuoden kesäkuussa työpaikassani vakituisena ja samalla lapset menivät hoitoon ensimmäistä kertaa elämässään niin sen takia itse ajattelin että venytetään vähän yritystä, en kehtaa heti jäädä pois töistä :)

Huli, teilläkin siellä aika samanikäisiä lapset kuin meillä ja Miilolla. :happy: kun sanoit tuon että susta tuntuu että raskautuminen ei olisikaan helppoa, mulla on jotenkin sama tunne. Tuntuu että ei se enää olekaan niin helppoa vaikka ikää mulla on vain 26vee.. joten kiire ei ole.

Meillähän tilanne että meidän lapset piti olla tässä mutta mies!! ehdotti että haluaisi vielä yhden lapsen :wink meni ensin vähän aikaa ennenkuin sain sulateltua asian mutta nyt kuumeillaan jo yhdessä :happy:
 
Ihana hemppa et teillä mies on ollu alotteen tekijä.
Meillä mies tosiaan vähän viel pähkäilee tuota 4, mut alustavasti on sovittu tosiaan tuosta huhti-toukokuusta, saa nyt nähä et toteutuuko se sitten. Onhan tuo sanonu et voidaan yrittää vaikka heti, jos ei hänen tartte synnytykseen osallistua...

Jännä homma tuo et tuntuu ettei se olekkaan helppoa enää raskautua? Toivottavasti se on vaan tunne :)
 
Hei, mulla kans ollut sama tunne tosta raskautumisesta! Tosin mulla alkaa toi ikä painaa. Mut en stressaa, raskauduin tosiaan Mirenan aikana ja jouduttiin silloin kolmosen jälkeen tekemään raskauden keskeytys. Syynä siihen se et kaikki syntyneet leikkaamalla niin olisi ollut liian uskaliasta lähtee jatkamaan raskautta. Ja olisi se ollut aika homma neljän alle 4v kanssa, joista vanhin olisi ollut 3v7kk...
 
Mut ihan mahtavaa kun voi tulla tänne keskustelemaan ja ihmettelemään. En halua vielä kenellekään mulle kertoa. Jouduin vaihtamaan nimimerkkiä kun mun "pomo" käy stalkkailee sitä vanhaa. On jäänyt kiinni kun on tiennyt sellaista mitä en ole sille tai muille kertonut. Musta aika törkeetä toimintaa!
 
No oho, on kyllä aika törkeetä käytöstä miilon "pomolta" . Eihän tolleen saa tehä.

Miekään en oo kertonu et aletaan yrittää. Oon kyllä puhunu et vielä olis kiva jos vauvan sais, mut tiiä sit osaako kukaan aatella et meille viel vauva tulis. Lähipiirissä siis on ollu se 2 lasta ja enempää ei tuu.
Mut miusta on ihanaa kun on säpinää ympärillä ja kun näkee miten noi lapset rakastaa ja on toisilleen tärkeitä :)
 
Moikka! Mä vasta odotan meidän kolmatta (rv 8+3). Kuitenkin vahva tunne että tämä ei jää tähän :D Mielessä siis neljäkin lasta :) Kiva lukea teidän juttuja :) Valaa uskoa siihen että ei olla hulluja vaikka monta pientä lasta (esikoinen 2v 5kk) ja haaveissa lisää :)
 
Kiva kun kävit sandy ja tervetuloa vaan joukkoon, vaikka 3 tulossa:)
Kyllähän sitä yrittää itelleen perustella et 3 on tarpeeks, mutta KUN vauvakuume on kova niin minkäs sille voi? :wink
 
Järjellä jos ajattelee, kolme riittäisi. Mutta ei tuo miehelle mikään ongelma ole että auto menee vaihtoon yms...
 
Meillä on jo 9 hengen pikkubussi käytössä, et sinällään lapsia sopis kyytiin useempikin:)
 
Huli meilläkin oli juuri tuollainen pikkubussi mutta vaihdoimme noin kaksi vuotta sitten farmariin. Ikävöin kyllä sitä autoa paljon kun siihen mahtui tavaroitakin mukaan ja muita ihmisiä, minun äitini kun useasti on meidän kanssa reissussa. :happy:
 
Meillä auto seitsemälle. Kolmehan riittäisi oikein hyvin mut kaipaan vielä yhtä tuhusijaa. Mähän tiedän et saatais poika ja sen nimeksi tulisi Miilo! Onko siinä neljännessä järkeä, sitä en tiedä mut kaikkea ei voi ajatella järjellä. Sitäpaitsi esikoinen menee syksyllä eskariin ja vuoden päästä ekalle niin olisi helvetin hyvä aika olla kotona!!
 
Miten voikaan olla niin samat ajatukset Miilo! Ei nyt kuitenkaan nimestä vaikka todella kiva nimi on Miilo :happy:
Meilläkin siis farmari jota nyt käytetään enempi (uudempi) mut on myös vanhempi farkku jossa on tilaa seitsemälle :happy:
Meilläkin esikoinen menee syksyllä eskariin ja vuoden päästä ekalle luokalle, silloin kyllä haluan olla saattelemassa häntä koulutaipaleelle! :happy:
Kun olen nyt alkanut pohtia ja suunnitella ja kuumeilla neljännestä, löytyy paljon asioita miksi haluaisin itsekin vielä yhden :happy:
 
Ihan samaa mieltä teidän kans.:)

Meillä esikko alottaa 2017 syksyllä eskarin ja mie haluun olla sillon kotona. Miulla loppuu sopivasti hoitavapaa 2017 heinäkuussa ja ahistaa jo valmiiks palata töihin just sillon kun esikon pitäs eskariin lähtee. Niin sillä olis niin hyvä sauma vauvan syntyy 2017, saisin saatella koulutielle sekä esikon et toisenkin muksun... :)
 
Kiitos teille :)

Pitipä kysyä että onko teillä lähipiirissä paljon isoja perheitä?
Meillä miehen toisella siskolla on neljä lasta, äidilläni on neljä ja mieskin on kolmilapsisesta perheestä :) Kavereilla kaikilla taitaa olla se 0-2 lasta.
Itse huomaan pitäväni enemmän "normaalina" isompaa lapsilukua kun itselläkin monta sisarusta ja tämä miehen siskon perhe :)
 
Takaisin
Top