Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Heipp kaikille!
Siirryn tänne kuumeilemaan tuolta imettävät kuumeilijat puolelta. Täytyi lopettaa imetys, että kierto käynnistyisi. Kaksi edellistäkin köynnistyneet vasta imetyksrn loputtua noin kahden viikon jälkeen. Toiveena on kuitenkin, ettei tarvitsisi mennä lasten välissä töihin.

Lueskelen koko ketjun läpi vielä niin pääsen jyvälle teistä :)

Mulla on siis lapset 11v 7v ja 1v7kk ja sit löytyy miehen lapsi 9v.

Hilla odottaa että kierto käynnistyisi
 
Tervetuloa mukaan Hilla!

Mulla on ollut aikoinaan myös sillälailla, että kierto käynnistyi vasta imetyksen loputtua.
 
täälä mennään vasta dpo 5, testit polttelee laatikossa :D nyt ollu tässä kierrossa oviksesta asti menkkajomoja mahassa,ja tänään kihelmöiny tissejä. Maha ihan sekasin.

täälä siis pojat 17v, 14v ja 1v
 
Äippä sulla lupaavia oireita :woot: jännää!

Mä lopetin siis imetyksen 4.8 ja noin viikko siitä tuntu aivan ovis oireta...mutten kuitenkaan saata uskoa että olis ainakaan ihan kunnolla vielä alkanut keho toimimaan. Nythän tässä olis sitten dpo8. Alkas nyt se kierto edes :shifty: Ihan liian innokkaana sitä miettii et mitä jos olisni tärpänny siitä, mies vaan nauraa mun höpinöille:p

Tuntuuko muilla oviksen aikoihin sekstaillessa tuolla munasarjoissa sellaista painetta...? Mua jopa välillä sattuu, kun kunnolla touhuillaan:cool01
 
Piti tarkistaa ihan kalenterista, olinkin laskenut väärin. (Muutama päivä sinne tänne, ei pitäis olla tärkee mutta kyllä se vaan on :'D .)
Nyt on 25 kiertopäivä. Saas nähdä..

Tervetuloa mukaan Hilla :)
 
Kp 30, ei menkkoja vieläkään. Eilen tein testin mut negatiivinen oli. Eli otappa nyt selvää että mikä on. Ollut kyllä aika säännölliset menkat jo pitkään, on alkanut 28 tai 29 kiertopäivänä o.O
 
Voisko olla et ovis ollu myöhemmin? Ja sen takia kierto venyy? :) Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu.
 
Mulle tuli kans mieleen et tikutitko oviksen?

Täälläkin hieman epäselvä tilanne:

DPO 9 heti kastuttua tuli 2 selvää viivaa tikkuun ja testin kuivuttua toinen hävis
DPO 10-11 nega
DPO 12 roskishaamu
Tänään DPO 13 testaan parin tunnin päästä ni näkee mitä tänään näyttää

Oma veikkaus on, että jotain kiinnittymis yritystä ollut ja joku mennyt vikaan, siks osa testeistä reagoi
 
En tikuttanut, mutta limat ja kivut kyllä oli aivan selkeät.
Tänään sittren alkoivat, joten kunhan loppuu niin uusi yritys alkaa.

Nessille peukkuja, jospa sieltä plussa pärähtää!
 
Jokos nelosen kuumeilijoilla on tullut plussia?

Täällä nyt kp13 ja koitan tikutella ovista. Vielä ei näytä minkäänlaista viiva. Ahkeraan ollaan talleteltu kyllä :p

Minkäslainen teidän muiden tallettelu kuvio on? Me ollaan menty kp 8 joka päivä paitsi kp 10 oli väliä. Jossainhan vissiin suositellaan joka toinen...? Olikos tähän joku perustelu?
 
Ei mitenkään tiettyä rytmiä oo. Kaks tai kolme kertaa viikossa on meidän normaali rytmi muutenkin. :) joskus toki on että kerran viikkoon (esim menkkojen aikaan). Mä luulen että ovis olisi ollut eilen. Ja eilen aamulla touhuttiin.. Saas nähdä miten tässä käy :wink
 
Heipä Hei! En ole kaikkia lukenu vielä..pidän aluksi alku esittelyn.
Tosiaan neljäs olisi haaveissa vuodelle 2019. Tiiän,aikaa tässä vielä on mutta haluan ryhmän mukana olla ja ns. Valmistautua henkisesti siihen kaikkeen. Pienin on 7kk:den ikäinen ja perään olisin halunnu sen neljännen mutta mulla on todella rajun voimakkaat pahoinvoinnit niin en pystyisi hoitamaan pienintä ja imettäminenkään ei siinä olossa toimisi. Eli mulla on pahin ja pelkäävin osuus tulla raskaaksi tuo pahoinvointi jota pelkään liian paljon. :/
Tästä syystä joudun lykkäämään neljättä noinkin pitkälle.
 
Minä tulen myös tänne :smug:

Kuopus vasta 2 viikon ikäinen, mutta tiedän että neljättä yritetään vielä. Ajankohta on vaan epäselvä, luultavasti vuodelle 2019 vauvaa yritetään. Kevään aikana uskoisin viimeistään yrityksen olevan päällä.

Mulla edellisestä liitosta 10 & 8,5v muksut, tämä 2vko tytteli on mun ja miehen ensimmäinen yhteinen :Heartred

Mies aina puhunu että tulee niin monta lasta kuin tulee. Mutta eiköhän maximi oo 3 yhteistä :grin, siis se ihan maximi. Uskoisin että yksi vielä ja sitten riittää. Miehellä ikää kuitenkin jo 45v, niin ei tässä montaa vuotta muksuja enää yritetä.

Mulla on pcos joka aiheuttaa ongelmia raskautumiseen. Tyttöä tehtiin 4vuotta, välissä 3 keskenmenoa ja monia kemiallisia raskauksia. Ei siis pysty sanomaan suodaanko meille enää yhtään rakkauspakkausta :spitoutdummy:
 
Takaisin
Top