Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Katsoinkin äippä2015, että sullakin on jo isommat lapset :)

Mulla on siis 7, 9 ja 12 vuotiaat [emoji4]

Ja tuntuu, että viime raskaudesta on ikuisuus :D
 
Mäkin oon täällä. Ei meitä nelosen haikailijoita monia tunnu olevan :p Mut siis meillä lapset pian 5v, 7v ja 9v ! :) "Iltatähteä" toivomassa, vaikka ei toi kuopus nyt niin iso oo. Tuntuu kyllä vaan, että raskaushommista olis jo pieni ikuisuus!
 
Äippä2015: Aa..katos vaan, katsoin ensin 10.5v mut se olikin kk :D

Kiva juttu, että tulit tänne myös Rianne :)

Juttelin just yhen raskaana olevan kaverin kanssa ja selvis, et koko neuvola järjestelmä on muuttunu tässä välissä :D

Miten teillä on lähipiiri suhtautunut, kun ootte kertonu nelosen yrityksestä ?
 
Muokattu viimeksi:
Yksi raskautta yrittävä kaveri sanoi jotain vähemmän positiivista, mutten muista sitä enää. Muut ovatt suhtautuneet neutraalisti tai positiivisesti. Vanhemmilleni emme ole edes kertoneet yrityksestä, koska suhtautuivat nuivasti kolmoseen jo ennen kuin ehdin paljastaa olevani raskaana.
 
Täälläkin nelosesta haaveillaan (tosin mies nyt ei haaveile) ja toivoisin kovasti että tän vuoden puolella tärppäis :happy:
Täytyy nyt vain mies saada vakuuttuneeksi että "neljäs menee siinä missä kolmaskin" :finger002
Onko teillä muilla ollut itsestään selvää että haluatte ison perheen? Itse toivoisin ehdottomasti että saisin ainakin 6 lasta mutta tuleva näyttää onnistuuko. Tietävätkö jotkut teistä jo että se neljäs olisi ehdottomasti se viimeinen, tai että jotain dramaattista pitäisi tapahtua jos siitä vielä lisää lapsia siunaantuisi?
Olisi kiva kuulla teidän tarinoita mistä tää nelosen kuumeilu tulee :) Ja täytyy sanoa etten vielä ketjua lukenut kokonaan joten sieltäkin lienee löytynee tarinoita eli niitä nyt äkkii lukeen -------------->

Nyt, kun aloin haaveilla nelosesta, aloin haaveilla myös 5. ja 6. lapsesta. Pitkään kolme lasta riitti vallan mainiosti.
 
Mä oon aina halunnu paljon lapsia. Kolmosta odottaessa ei ollu yhtään sellanen olo, et ois viiminen raskaus.

Tauko tuli ja nyt kun on uus mies, niin yhteisestä ollaan juteltu jo parisen vuotta. Nelonen tulee luultavasti olemaan viimeinen...Tossa yks päivä kun puhuttiin sukupuolesta ja leikilläni sanoin, että jos tahdonkin vielä sen toisen sukupuolen niin mies vastasi, et sit pitää tehä toinenkin :D mut en sitten tiedä , saatais nyt ensin se ekakin raskaus aluille :)
 
Mä en oo kertonut kuin muutamalle kaverille yrityksestä. Sukulaisille en kerro kun vasta pakon edessä, suurin osa suhtautui kuivakasti jo aikanaan kolmanteen lapseen niin en uskalla edes kuvitella, mitä nelosesta tuumataan kun kuvittelevat meidän varmaan jo lopettaneen lastenteon, pitemmän tauon takia :wacky:

Mä oon aina haaveillut 3-4 lapsesta. Nyt vielä kun kaikki 3 lasta on samaa sukupuolta, kytee etenkin "entäs jos neljäs oliskin eri"-haave :shy: Ja vauvakuume on krooninen, samoin kun synnytys ja raskauskuume:Heartred Sen tiedän, ettei meille enempää neljännen jälkeen tuu. Tää oli miehelle jo myönnytys, sille riittäis kolmekin. Viidenteen ei tuu enää lupaa laughing7
 
Niin ja jos onni kävis että tärppää niin sit olisi minun viimeinen, laittaisin piuhat poikki sen jälkeen.
Pojilla siis on eri isä kuin tytöllä, niin kyllä 2 saa luvan nykyiselle miehelle riittää [emoji57]

Olen aina haaveillut neljästä lapsesta.
 
Kiitos kysymästä, yllättävän hyvä olo vielä ainakin :joyful: Aika lievillä oireilla mennään vielä, ei oo ees hirvein väsykooma ja pahoinvointi iskeneet päälle, ainakaan vielä. Muistelisin että aiemmissa raskauksissa on ollut kunnolla jo pahoinvointia näillä viikoilla, nyt vaan parina aamuna hieman etonut kun on ihan tyhjä maha. Ja iltapäivisin vois toki ottaa mielellään päiväunet, että kuitenkin normaalia enemmän väsyttää.

Saa nähdä vieläkö tulee rytinällä kunnon kestokrapula päälle, mutta nautin ainakin vielä tästä hyvästä olosta:grin Viikon päästä pääsee varhaisultraan kurkkaamaan onko siellä oikeesti joku ja oikeassa paikassa !

Lapset ei oo ainakaan vielä epäilleet mitään. Katotaan kauanko menee ennenkun maha hyppää kunnolla näkyviin, nyt jo etenkin iltaisin turvottaa kunnolla:rolleyes:
 
Mullakin on kolmas kierto. Ja viime kierrossa oli todella lupaavia merkkejä, mutta silti vuoto tuli. Jatkossa ei uskalla varmaan hehkuttaa oireita ennen kuin on varma :l
Nyt siis 21 kiertopäivä :)
 
Mullakin on kolmas kierto. Ja viime kierrossa oli todella lupaavia merkkejä, mutta silti vuoto tuli. Jatkossa ei uskalla varmaan hehkuttaa oireita ennen kuin on varma :l
Nyt siis 21 kiertopäivä :)

Me mennään siis melkein samoissa! :) Mulla oli kanssa viime kierrossa tosi paljon oireita :D Nyt ne puuttuu, tosin puuttuu vielä pms oireetkin..

Kiva kuulla Riannen kuulumisia ja ettei oo ainakaan vielä kamalaa oloa! Kun lapsia on monta, sitä äitiä tarvitaan :)
 
Takaisin
Top