Neljännestä haaveilevat ja kuumeilevat

Mies illalla/yöllä hieroi suihkun jälkeen mun selkää. Istui mun takamuksen päällä ja mä makasin vatsallani. Siinä kun ilman vaatteita oltiin, niin meinasi pariin otteeseen luiskahtaa koloon. Miehelle sanoinkin, että mulla taitaa olla ovis päällä, että tässä alkaa olla vaarana uusi raskaus, jos jatketaan. Tai sitten tarvitaan jotain siihen väliin.
Ja aika nopiaan mies kyllä vetäytyi taaksepäin, kun huomautin missä ollaan menossa :tears:

Eli ei olla ainakaan vielä siinä vaiheessa, että voitaisiin neljännestä puhua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Ei vitsit Oreo, kuulostaa ihan meidän meiningiltä! 🤣

Huomasinkin että teillä myös lapset -15, -17 ja -22. Meillä tosin kuopus jo täyttää 1,5v. (Eli vuosimallia -20)

On joitain hetkiä kun olen jo melkein varma että kyllä meidän perhe on tässä! ☺️ Sitten on se pienen pieni ääni, joka vielä puoltaa neljättä. Mieskin on aina into pinkeänä että no jos vaikka kohtalo päättäisikin toisin.
Meillä tällä hetkellä vain kondomi ehkäisynä ja ainahan se riski on tietysti olemassa. (Sinänsä se päätös olisi kiva saada, koska sterin varmaan hankkisin)
Kuitenkin järki sanoo että kädet on jo täynnä ja kyllähän näihin saa rahaakin kulumaan jo sievoisia summia. Voin kuvitella vaan kun ovat teini-iässä jos ruokalasku tästä vielä tuplaantuu! 🙈

Tämä kuitenkin kiva palsta purkaa tuntoja ja ajatuksia. Ehkä ne selkenevät joskus vielä oman päänkin sisällä. 😁
 
Miitu meillä tähän väliin mahtui raskaus -19 ja -20, ennenkuin saatiin sitten tämä -22.
Eli jos olisi helpomman kautta menty, niin olisi samanikäinen tuo nuorimmainenkin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Meilläkin vain kondomi käytössä, kun en ole kovin innokkaasti ollut hormoniehkäisyä hankkimassa. Montaa on kokeiltu, eikä tunnu sopivaa löytyvän. Miehelle oon väläytellyt sitä steriä, jos meidän lapsiluku on täynnä. Ei ole kovin innokkaana ollut menossa veitsen alle :Face With Tears Of Joy:

Täällä on hyvä kuumeillä, kun ei oikein muualle voi/kehtaa vielä purkaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Täällä on hyvä kuumeillä, kun ei oikein muualle voi/kehtaa vielä purkaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Juurikin näin 😂
Anopilla on ainenkin kova usko että yksi vielä tulee kun hänellä on sellaiset tatuoinnit käsissä joissa jokaisessa lapsenlapsen nimi ja syntymäaika, no yksi paikka ammottaa vielä tyhjyyttään, hän siihen sen jo "valmiiksi varuilta" kuulemma laittoi, haha. 🤣

Mulle ei oikein sovikkaan mitkään hornooniehkäisyt syystä tai toisesta. Lääkärikin pyöritteli päätä että ei hän nyt oikein voi mitään suositellakkaan. Niimpä. Se mikä kolmannen kohdalla oli hankalaa ja pelottavaa, kun pyöritteli eri skenaarioita päässään ja mietti että onko nyt ihan hullua ryhtyä edes haaveilemaan.. nyt neljännen kohdalla se tuntuu vieläkin hurjemmalta. 🙈

Ja ei taida nää meidän ei niin toppuuttelevat miehet auttaa yhtään asiaa, vai? 😂 Olisi jotenkin helpompi järkeillä asioita jos toinen iskisi jotain faktoja tiskiin tai olisi edes vastaan.. Viimeksi tänään mies tokaisi jtn siitä miten varmasti neljäskin menisi tässä menossa mukana. 😁
 
Tässä mennään uutta kiertoa kp5. Tikut tuli postiin ja jahka mä otan päikkärit niin lähden tankkaamaan ja hakee testit. Kp7 taidan aloitrlla oviksen metsästystä.

Tsempit tähän kiertoon! Jospa se olisi tämä se tärppi kierto. :wink
 
Takaisin
Top