Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

Minulle on muuten tullut jo 7kg! Meinasin pyörtyä kun neuvolan vaa'an lukemat näin! Mietin jo, että onko mulla jotku avaimet taskussa vai painaako mun korut niin paljon (yhet korvikset, pari sormusta ja kaulaketju) :wink
 
Eikös teille angelique oo kaksoset tulossa? Kyllä sillon paino nousee vauhdikkaasti, ei sulle kyllä ylimäärästä oo tullu :-D
 
Mozar, kyllä, kaksoset tulossa :) silti järkytyin siitä painon noususta. Ei sillä, pelkissä yksösraskauksissakin olen onnistunut vatsakumpuuni keräämään 17kg lisää molemmilla kerroilla. En ymmärtänyt silloinkaan missä ne kilot oli, vaikka vatsat toki oli valtavia. :D
 
Turha stressailla niistä kiloista :) Kyllä niistä halutessaan eroon pääsee sitte myöhemmin.
 
Pöh, mulle on tullu 8,5kg! Viikkoja tänään 19+4 :shifty: Kauhistuttaa kun alkaa uudet kympit lähentyä puntarissa... Ehkä mä jossain vaiheessa isken masukuvankin tänne, vaikka tällä hetkellä tuntuu et toi on pelkkää läskiä vaan kun ei oo masu kunnolla kuitenkaan pompsahtanu esille:S
 
Oot sinä Lilja mua vielä melkein kaksi viikkoa eellä, että kyllä minä ehdin sun painonnousun kiriä :wink :'D
 
Angelique, no mutta sulle on sentään kaks tulossa! :D Tällänen +1kg/2vko on vähä turhan nopee tahti..
 
Minulle oli tullu 1kg/vk edellisestä neuvolasta. Jotenkin näyttää, ettei tää vatsankasvu ainakaan hidastunu ole. :D tosin oli pakko kurkata edellisten muksujen aikana täytettyjä neuvolakortteja, sielläkin näky yhtä lailla paino nousseen tässä vaiheessa reippahasti :)
 
Voi kauhia! Neuvolassa tänään koin hetkellisen sydänpysähdyksen vaaalle mentyäni. Luku oli päätä huimaava. tähän mennessä kerännyt 4kg ekasta neuvolasta, nyt 21+3. kilomäärä ei ehkä niin hurjalta tunnu, mut jos on jo valmiiksi reilusti ylipainoinen niin oon ymmärtänyt ettei kiloja saisi ihan samalla tahdilla tulla kun normaalipainoiselle. eikös tuossa viimeisellä kolmanneksella paino juuri ala reilusti noustakin? Täytyy kyllä myöntää, että on tullut miehen kanssa vähän liikaa herkuteltua jäätelöllä useamman viikon ajan. Hups :)
 
Ei ole 4kg paha ollenkaan! Voihan se olla, että nyt tasottuu ja lopussa sitten taas kasvaa. :) elä huoli! Minulle ainakin terkka sanoi, että jos ei pelkällä roskaruualla vatsaa kasvata, niin ei hätiä :)
 
Takaisin
Top