Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

d9604eed9e9dadebc02347ba754ed869
Onnistuikohan tämä lisäys? :D kohta nähdään. Muut kauhistelee vatsan kokoa, ei tämä minusta ole edes iso vielä!


Mattylla ihanat kuvat!
 
Kiitos! Ihanaa et löytyy näitä muitakin "iso mahaisia" :D Itse olen ollut vain onnesta soikeana kun on kasvanut, mut nyt sit kun tulin kotiin niin on vähän harmittanut välillä muiden kommentit, mut lääkäri ei ainakaan ole mitään sanonut ja nyt maanantaina taas käynti niin kuulee mitä nyt sanoo.. Rv 23+6 oli sf-mitta 24cm ja siskolla rv 33 27cm.. Painoa mulle oli viime käynnillä eli toi 23+6 tullut 5kg, mut nyt on tullut syötyä niin monta ressupossua kahden viikon sisään et saas nähdä mitä puntari sanoo!!
 
Mut eikö sulla Angelique kummiski kaksoset asustele sun masussa? :D Näyttää just ihanalta! Sisko kävi just viikko takaperin lisäultras, kun neuvolassa pelkäsivät ettei ole tarpeeksi lapsivettä tai vauva on liian pieni viikkoihin nähden, mutta kumpu oli sit vaan niin pieni ja vauva vastas viikkoja! :)
 
Matty1990, minun eräällä sukulaisella oli sama juttu, olivat huolissaan vatsan koosta ja joutui käymään ylimääräisissä ultrissa sen takia. Terve poika siellä kumminkin oli ja sieltä tuli, ihan oikealla aikaa, pienoinen, 2700g oli syntymäpainoa. :) joo, kaksosia kasvatan, painoarvioiden mukaan yhteispaino n. 1500g ja silti olen rikkonut painossa jo kaksi uutta kymmenystä! Ensimmäiseen ei kyllä vaadittu, kuin 1,5kg :D
 
Matty, mulla oli eilen rv 24+1 sf-mitta 25cm eli yli käyrien mentiin :D Mutta ei siitä kannata huolestua, eipä se mitta aina totuutta kerro. Siihen kun voi vaikuttaa vauvan asento, mittaaja ymym :) Mun äidilläni oli valtava maha loppuajasta musta ja pikkuveljestä ja no, oltiinhan me aika isoja vauvoja, mutta sillä oli myös lapsivettäkin runsaasti.
 
Pilvikirsikka: joo me kaivettiin äitin kans sen vanhat raskauskuvat esille ja ollaan kuin kaks marjaa joten uskon et mä näytän lopussa ihan siltä! Se on 157cm ja saanut jokaiselta seitsemältä 20kg ja aina tiputtanut takas sinne lähtöpainoon :grin mä oon itse 161 cm joten näkyy varmaan kans helpommin :D mä vaan tosiaan nautin kun oikein näkyy :rolleyes: mut kyl kans tuntuu!!
 
Useat ovat kysyneet raskauteni huomatessaan, että tiedämmekö kumpi on tulossa. Olen vastannut, että arvaa, 9/10 ovat sanoneet, että selvä poikamaha, kun ei takaapäin näy. No, puoliksi oikein sekin :wink tosin tää on jo kolmas poikamaha minulla, ensimmäinen kerta olikin oikein, toisella kerralla tuli tyttö ja nyt pitäs olla molemmat. Että se siitä "poikamaha"-teoriasta :D ilmeisesti kasvan koko ajan eteenpäin, vaikka muksut vierekkäin ovatkin. Mutta onhan tämän kasvun joskus loputtava, onhan....? On nimittäin aika iiiiiiiiiso olo! Ja hyvin hankalaa on istua, yllättävän epämukava tunne kun maha painaa reisien päällä :'D
 
Niin on meidänkin kohdalla sanottu että ihan selvä poikamaha kun en ole levinny ja kun ei näy takaapäin mitään :D
 
Nyt naiset käsi sydämelle - kuinka monta raskaana olevaa naista ootte nähneet, joiden maha NÄKYY takaapäin? En tajua tota teoriaa. Salaisten puolella otettiin jossain vaiheessa ihan valokuvia tästä :D Eipä siinä muuta näy ku kasvaneet jenkkikset, monella ei nekään.

Mä olen itse tällä hetkellä ihan kypsä kaikkiin mahaa koskeviin kommentteihin... :sad001 Joidenkin mielestä on selvä poikamaha, joidenkin mielestä selvä tyttömaha. Jonkun mielestä maha on ihanan siro, liian monien mielestä oon niin suuri, että kyselevät, onko siellä varmasti vain yksi. Masentaa etenkin ne kommentit. Siskokin päivittelee sekä mulle että muille, miten valtava olen.

MIKSI täytyy laukoa kaikkea, mitä sylki suuhun tuo? Oikeesti. Tää on edelleen mun vartalo ja mulla on edelleen tunteet.
 
Avautumisen jälkeen täytyy myös todeta, että rohkeasti tänne on moni laittanut kuviaan! Kiva oli nähdä. En ollut aikoihin tätä ketjua katsellut. :)
 
Minulle sanottiin kans jo tyttöä odottaessa, että ootko varma, että siellä on vaan yksi. No kyllä, olin varma. Huolestuttavinta oli, kun yksikin kysyjä oli sellainen, jonka vaimo oli synnyttänyt kaksoset, eli kai se maha sitten iso oli :D nyt on aikalailla saman kokoinen, kun edellistä rv 39 oottaessa. Ja tännään poksahti täyteen 31 viikkoa :)
 
Takaisin
Top