Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

Kiitos rauhoittelusta angelique :) . Kiitollinen olen myös meidän neuvolaterkasta, joka ei kertaakaan ole painosta nalkuttanut. Kestän kyllä painonnousun, mutta kyllä silti pitää nyt yrittää vähentää noita herkkuja ja liikkua enemmän.(oon äärimmäisen laiska liikkumaan enkä koskaan ole pitänyt sitä kovinkaan nautinnollisena puuhana).
 
Löysin selatessa toista foorumia linkin laskuriin jolla voi painonnousua laskea. Pituus, lähtöpaino ja meneillää olevat vkot ja se näyttää keskimääräisen painonnousun ja minimin ja maximin sillä hetkellä :) en o nyt ite käyny vaa'al mut oma paino osui kyllä aiemmin katsoes aika hyvin niihin lukemiin.

http://www.calkoo.com/?lang=5&page=59
 
Yli menee niin että heilahtaa! :D onneks nuo laskurit on vaan viitteellisiä, ei kannata liian tosissaan ottaa.
 
Nuo on vaan tosiaan viitteellisiä arvoja. Kaipa tuossa voi katsella sitä, ettei nyt kymmentä kiloa heitä.. Mutta mä väittäisin, että jokaisen kroppakin toimii niin erilailla - osalla jää suolisto jumiin, osa kerää nestettä alusta saakka paljon, osa oksentaa koko raskauden.. Ei se painon kertyminen ihan niin mustavalkoista liene :) mulle neuvolassa terkka sanoi ensimmäisellä käynnillä, että painonnousua on turha stressailla, jos pääasiassa syö normaalisti. Erihän se on jos päivittäin käy syömässä Mäkkärillä tai vetelee litran jäätelöä :) Sen sijaan normaali ruokavalio, niin..
 
Juu näinhän se on :) ja ite en kyl niin koko painosta stressaa. Tulee mitä tulee ja thats it.
 
Voi ku ihania masuja täällä! ❤️

Itestä tuntuu että tuo maha on ihan valtava jo vaikka viikkoja nyt kasassa 18+5. Ei tuo pikkunen asu enää yksiössä, tais muuttaa johonki lukaaliin o_O noo on se kuitenki ihana että tuo raskaus näkyy jo kaikille :Heartred
 
Ja mulla tullu painoa myös n. 7kg tässä vaiheessa, rajat paukkuu yli tuosta vaan mutta ei mua niin kauheesti oo vielä ressannu. Sitte syksyllä miettis nuita painojuttuja
 
Ihania mahoja! Mulla vielä yhden pömpön sijasta kaksi makkaraa vk 21+5 (tosin tämän kyllä melkein arvasinkin, ettei ihan kovin nopeasti huomaa vauvamahaksi).
 
2805b1a798ad7a84bf45c96e0011644c
 
Mullakin vatsa tosi pieni kuten sulla Tabarca. Tissit tosin kasvaneet pienestä B kupista isoon D kuppiin... Isäntä tyytyväinen mutta huh huh; mennään vasta 19+2 miltähän ne näyttää sitten viikolla 40. Tissiliiveistä tätä vauhtia loppuu kirjaimet...
 
Ja nää on Paulapaula vielä tyhjät maidosta. Mietipä sit!!! :help Ehkä ne räjähtää.
 
image.jpg Mäkin uskaltaudun laittaan :) kaikki kauhustellut mun mahan kokoa kun on niin iso siskoon verrattuna mutta meillä on sit kummiski niin erilaiset vartalot ja kaikki raskaudet on erilaisia.. Sunnuntaina oli yhteiset babyshowerit ja ystävä oli sit hankkinut kuvaajan sinne :) minä tuolloin vasemmalla rv 27+3 ja sisko 34+3 ja molemmat oottaa esikoisia :) LA 3.9
image.jpg
 
Takaisin
Top