Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

Etkö sä ole Pilvikirsikka saanut vieläkään niitä tunnuksia toimimaan? o_O :sad001

Komeita pötsejä alkaa olla itse kullakin jo :)
 
Ootko ees saanu mitään viestiä ylläpidolta aiheeseen liittyen? Et yrittääks ne edes saada niitä takasin? Jo nyt on kumma!! :sad001
 
Höh, toivottavasti alkaa pian toimia! Minä pistin sillon hädissään sähköpostia jollekin, joka vastasi viime yönä. Totesi viestissään, että ongelmia ollut päivityksen myötä monilla.
 
Mulle todettiin että mun sähköpostiosoitetta ei oo heidän järjestelmässään :'D hyvin pelaa silti...
 
Laitoin sähköpostia kans ja vastasivat, että ilmoittavat kun ongelman saa korjattua.. Ei se haittaa vaikka joutuisin tällä uudella kirjottelemaan, mutta olis kiva päästä sinne salaisiin aiemmin kuin kuukauden päästä.. Ehkä täytyy laittaa uutta viestiä.

Eli pari päivää olet Vega mua edellä! Komee masu sullakin jo :)
 
Ihania masusia! :)

Täälläkään ei auta enää edes yrittää vetää masua sisään. Niinpä oon luovuttanut ja nyt köpötän tyytyväisenä ton mun turvonneen pömppikseni kanssa! :rolleyes:
 
Onpas masuja! :joyful: Pitää itekkin jossain kohtaa laittaa kuvaa. Ja siis minullakin menee vatsa ihan vähän sisäänpäin kun vetää henkeä, mutta kyllä se vauvamasu jääp silti näkyviin :)
 
Laitoin kuvan, mut panikoin sen pois. Ettei sit vaan löydy jollain googlehaulla.
 
Mä odotan jo että maha kunnolla kasvais! Niinku joku jo mainitsikin sen suuntasta, että sitten tuntis kunnolla olevansa raskaana eikä tarttis selitellä/piilotella eikä muiden vaivihkaa kattoo, kun olis ihan selkee homma :)

Mulla on selkee kova kumpu alavatsalla, kun tunnustelee, mutta se ei silmään erotu erityisemmin ja sen näkee vaan lähimmäiset, jotka on katellu mua pidempään ja tarkemmin niinku esim. oma äiti. Mutta muuten näyttää, että olis vaa vähä päässy pulskistumaa. :D Ne kaverit, joille en oo kertonu, ei vielä oo mitään edes katellu (ainakaa en oo huomannu).

Mäkin yhdet äitiyshousut hain vajaa viikko sitten, kun ei pärjänny enää omilla. Seisten menee päälle, mutta istuen painaa ikävästi että pitää nappi ja vetoketju avata. (19+4)
 
Täällä tämmönen nyt ei kovin näy kun ei turvota... monelle jolle en ole kertonut on voinut sanoa että läskiä tuo on en ole raskaana mennyt onneksi läpi :) jos rakenneultran jälkeen uskaltaisi kertoa kaikille :)
rv 18+2
 

Liitteet

  • 1429365447496.jpg
    1429365447496.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 150
Täysin samat ajatukset kuin sulla vanillacupcake. Itse kyllä tuntee vatsan ja mieskin sen huomaa, mutta eipä oikeastaan muut. Varsinkin jos yhtään käyttää sellaisia vaatteita, että se sinne hyvin mahtuu. Enemmän vartaloa myötäilevissä vaatteissa sitten näyttää siltä, että on vaan pulskistunut.

Ne jotka ei tiedä, ei varmasti aavista mitään. Ne taas jotka tietää ja osaa kattoo, niin voi huomata eron entiseen.

Omat housut tuntu niin ikäviltä iltapäivästä, että vaihdoin leggareihin. Lisäks äiti oli jemmannu jotain mun vanhoja housuja, joita olin sinne pari vuotta sitten kiikuttanut, kun ne oli käyneet isoiksi treenaamisen ja kiinteytymisen myötä. Iso säästö, kun ei tarvitse ainakaan tässä vaiheessa vielä hankkia itselle uusia vaatteita. Ihan riittävästi tulossa hankintoja sille pienellekin.

Ensimmäinen on näköjään kaikessa vähän jäljessä seuraaviin verrattuna, mitä tässä nyt on havaintoja tehnyt. Potkut tuntee myöhemmin ja vatsaakin saa odottaa. Ehkä sit kesällä voi patsastella jo reippaasti ison mahan kanssa.

Nyt siis 18+2.
 
Meilläkin on onneks äiti säilönyt mun kaikki vanhat isot kuteet. En tajuu, miks mun piti yläasteella käyttöää hervottoman suuria vaatteita, vaikka painoin 10 kg vähemmän :D
 
Takaisin
Top